وظائف Client Feedback في الإمارات
وظائف Client Feedback في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات يتحمل مدير العملاء مسؤولية التعامل مع العملاء ويتركز اهتمامه الأساسي حول تحليل موقف العميل ومتطلبات العمل من خلال الوعي والتعاطف والاستفسار الجيد. ولديه القدرة على التأثير على العملاء لاستخدام حلول ARC من خلال التعبير عن القيمة بشروط العميل. ويتولى مسؤولية مجموعة المزيد...
Client Relations Associate Jobs In Sharjah Nathan Nathansave N
Responsibilities: Collect client feedback about their experience. Develop relationships with clients and key personnel. Elevate complaints and feedback to the relevant departments. Meet with clients to establish their needs.
Responsibilities: Promptly responding to customer queries via email, live chat, video, phone, and social media channels. Immediately escalating serious complaints or issues that you are not equipped to deal with. Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to المزيد...
Responsibilities: Managing a team of representatives offering customer support. Overseeing the customer service process. Resolving customer complaints brought to your attention. Creating policies and procedures. Planning the training and standardization of service delivery. Se المزيد...
يشرف ويوجه الكونسيرج وأنشطة مكتب الجرس وموظفي الجرس بالإضافة إلى البوابين وخدمة صف السيارات ومتطلبات النقل من المطار مسؤول عن فرز وتوزيع بريد الضيوف والبريد الإداري يوفر المعلومات المتعلقة بجميع الخدمات الفندقية والأماكن المحلية ذات الأهمية والمطاعم والأطباء والجولات السياحية وأي معلو المزيد...
يشترط الحصول على شهادة الثانوية العامة أو ما يعادلها؛ يفضل بعض الدورات الدراسية الجامعية - خبرة لا تقل عن سنة واحدة في مركز الاتصال أو دور خدمة العملاء مهارات الاتصال والتعامل مع الآخرين استثنائية القدرة على التعامل مع حجم كبير من المكالمات الواردة والصادرة في بيئة سريعة الخطى المزيد...
الإشراف على وإدارة جميع عمليات الكونسيرج داخل الفندق. تقديم خدمة عملاء استثنائية ومساعدة شخصية للضيوف. الترحيب بالضيوف والترحيب بهم عند وصولهم، والمساعدة في إجراءات تسجيل الوصول والمغادرة. تقديم توصيات ومعلومات حول مناطق الجذب المحلية وخيارات تناول الطعام والترفيه. ترتيب خدمات النقل ل المزيد...
In This Role, Some Of Your Responsibilities Will Include Holding full responsibility over the P&L facilities for the client in question Managing the contracts and fostering the relations with all the stakeholders involved Leading a qualified technical team at the client fac المزيد...
القدرة على الإشراف على الكونسيرج وخدمات الضيوف وفريق تجربة الضيوف لضمان الوصول والمغادرة السلسة للضيوف والتعامل السليم مع الأمتعة ومتابعة طلب الضيف. القدرة على تغطية مناوبات المدير المناوب في حالة الغياب. القدرة على تقديم معلومات دقيقة للضيوف بطريقة مهذبة. تلبية جميع طلبات أو متطلبات المزيد...
1. Female, fluent in English and Arabic. 2. Previous experience in customer service and admin support role, preferably in a healthcare facility, particularly in an IVF/ObGyne Department. 3. Excellent communication and interpersonal skills. 4. Strong problem-solving ability and atte المزيد...
ControllerJob Summary:We pride ourselves and live by our motto, Yes We Can . Our culture thrives on providing our customers with the best solutions that fit their We seek an enthusiastic, motivated, outgoing, individual to join our ever growing We are a leader in The Material H المزيد...
RESPONSIBILITIES SERVICE AND SALES Meet and exceed individual and store sales and other commercial KPIs Through storytelling and passion for the brand, inspire our clients creating desire and love for Burberry with every client interaction Provide a luxury service and demonstrate know المزيد...
Responsibilities: Supervising day-to-day operations in the customer service department. Responding to customer service issues in a timely manner. Creating effective customer service procedures, policies, and standards. Developing customer satisfaction goals and coordinating wit المزيد...
Qualifications Bachelor degree in Banking or Finance preferred. Ideally 3+ years experience in banking or other relevant environment Risk & AML certified as stipulated by Bank policy for Client Manager role Languages: English and/or local language skills as relevant to cou المزيد...
يفضل الحصول على شهادة جامعية ولكنها ليست ضرورية. درجة جيدة من الكفاءة مع MS Office. معرفة جيدة بكيفية عمل لوحات الوظائف وLinkedIn. المهارات المطلوبة أكثر من عامين من الخبرة في العمل في دور إدارة الحساب. خبرة في إدارة أصحاب المصلحة بتوقعات عالية. خبرة في مقابلة الأفراد رفيعي المستوى المزيد...
Reporting to clients (standard and client specific reporting) ensuring all SLAs and KPIs are adhered to Ensure accurate reconciliation of income and expenditure Point of contact for client queries, providing support and advice where necessary Internal point of contact for colleag المزيد...
Required Experience You will need to demonstrate an impressive track record of selling solutions and managing enterprise accounts; especially Managed Services type accounts across multiple technology domains. These typically involve selling complex solutions and services to th المزيد...
توفير معلومات إدارية ورؤى حول جميع أبعاد أداء منطقة العمل لتسهيل المناقشة واتخاذ القرار، سواء على أساس دوري أو لطلبات الإدارة المؤقتة. يتبع جميع سياسات الإدارات ذات الصلة والعمليات وإجراءات التشغيل القياسية والتعليمات بحيث يتم تنفيذ العمل بطريقة خاضعة للرقابة ومتسقة. يدير العمليات الي المزيد...
Chanel is a world leader in creating, manufacturing and distributing luxury products, including Ready-to-Wear, Accessories, Fragrances, Makeup, Skincare, Jewellery, and Watches. Founded by Gabrielle Chanel in 1910, the House remains dedicated to quality craftsmanship and offering high المزيد...
Screen feedback and requests form clients and liaise with relevant departments within the organization to provide solutions Medical reception experience 2 years required Comforts patients by anticipating patients’ anxieties, answering patients’ questions, and maintaining the reception المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Client Feedback في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 5089 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي المبيعات الإعلانية, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير مبيعات, مصمم جرافيك على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات المرافق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل