وظائف Action Plans في Abu Dhabi,dubai,ras Al Khaimah,sharjah
وظائف Action Plans في Abu Dhabi,dubai,ras Al Khaimah,sharjah
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Install, repair, and maintain plumbing systems, fixtures, and appliances, including pipes, valves, faucets, toilets, sinks, and water heaters. Inspect plumbing systems to identify issues and recommend solutions for repairs or replacements. Install and connect piping for wat المزيد...
General Manager - Action Hospitality
Key Result Responsibilities Oversee the overall provision of building, facilities, and related equipment maintenance services. Monitoring build progress, project scheduling & reporting and ensuring project quality Ensuring permits and legal compliance are secured ahead of المزيد...
مدير - العلامة التجارية الخاصة | سلع استهلاكية
مواكبة اتجاهات السوق والابتكار لوضع خطط العمل والحفاظ على استراتيجية العلامة التجارية الخاصة وتطوير نطاق العلامات التجارية الخاصة استجابة لطلب العملاء تأكد من أن عناصر العلامة الخاصة تلبي أهداف المبيعات المحلية وأهداف الربح ضمان التكامل الصحيح لعناصر العلامة الخاصة ضمن استراتيجية وظيف المزيد...
As a Sales Manager - MICE you are responsible to implement all sales activities and maximize business opportunities in your specific area of responsibility. The role involves implementing and executing all sales action plans and will include key responsibilities such as: • Handle all المزيد...
مدير - العلامة التجارية الخاصة | سلع استهلاكية
مواكبة اتجاهات السوق والابتكار لوضع خطط العمل والحفاظ على استراتيجية العلامة التجارية الخاصة وتطوير نطاق العلامات التجارية الخاصة استجابة لطلب العملاء تأكد من أن عناصر العلامة الخاصة تلبي أهداف المبيعات المحلية وأهداف الربح ضمان التكامل الصحيح لعناصر العلامة الخاصة ضمن استراتيجية وظيف المزيد...
يقود ويراقب ويراجع أداء المبيعات ويوصي بخطط العمل لتقديم ميزانية المبيعات (مستوى المتجر) يعقد اجتماعات شهرية تركز على أداء مبيعات الفئة مع موظفي البيع لتحديث أداء الفئة والتوصية بخطط عمل للتحسين ينفذ الاستراتيجيات ويضمن التنفيذ بنسبة 100% لجميع البرامج لتحقيق هدف المبيعات لجميع المنتج المزيد...
Duties and Responsibilities As the successful candidate, you will have the requisite knowledge, skills, and experience to: Support Saudi Aramco departments and organizations to implement required fire and life safety regulations. Conduct field inspections of new buildings under con المزيد...
What You Will Do Profit Financial Drives, monitors and reviews sales performance and recommends action plans to deliver sales budget (Store Level) Conducts monthly meetings focusing on category sales performance with the selling personnel to update category performance and rec المزيد...
Main Duties: Analysis local market trends and competitor activity to identify business leads.Implements sales action plans related to market areas.Develop customer accounts and travel within the local area to drive business to increase market/customer share in all revenue streams.Nego المزيد...
Team Leader Employee Experience
Engagement Survey, Action Planning, Communication and Training Provide leadership to design, deploy (in house as well as with external survey providers) and evaluate effective and efficient engagement surveys whilst creating employee focus groups to complement engagement المزيد...
الحفاظ على المعرفة بنظام نقاط البيع من Micros بما في ذلك الإعداد والصيانة قيادة معايير خدمة العملاء القدرة على تقييم التقارير من أجل تنفيذ خطط عمل المتجر إظهار المرونة التشغيلية بناءً على احتياجات العمل تحقيق أهداف الشركة للعمليات والبرامج تطوير خطط عمل يومية / أسبوعية / شهرية لضمان ت المزيد...
Maintain knowledge of Micros POS system including setup & maintenanceDriving Customer Service StandardsAble to evaluate reports in order to execute store action plansDemonstrates operational agility based on the needs of the businessAchieve company goals for processes and programs المزيد...
Key Responsibilities Implement high quality in-store VM presentations through seasonal event calendar and brand guidelines Build strong relations with store staff so that they can help maintain display Measure the impact of merchandising action plans and issue weekly report to VM team المزيد...
Key aspects of the role include: Identify and develop innovative service delivery solutions to drive operational and strategic changes. Analyse business processes and identify areas for automation and optimization. Assist in the deployment of service excellence initiatives by develop المزيد...
Responsibilities: Recruiting, screening, and training new agents. Analyzing performance and drawing up action plans. Establishing strong relationships with staff and clients. Ensuring all staff exercise good time management. Obeying agency regulations, guidelines, and policies المزيد...
What You Will Do: Contribute to revenue growth, unit sales, and customer engagement through effective sales process management and distribution strategies. Identify and pursue new sales opportunities by developing action plans and securing new business. Proactively manage customer re المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities To action tasks and initiatives to change behavior and improve the teams’ skill levels to deliver improved HSSQ & BCM outcomes; To actively implement the HSSQ & BCM Policies, action plans and Manuals and procedures in the plant; To support th المزيد...
What you will do Ensure that all cases are accurately raised in CRM for follow up and accurate data recording Ensure that all customer emails and social media complaints are followed up and resolved within 24 hours of being received Follow department action plans to ensure an improve المزيد...
Roles & Responsibilities Airport & LPOC and/or Aircraft Operations Inspection • Plan day to day to implement oversight activities and to define guidelines for frequency of associated follow-up activities. Prepare and maintain oversight checklists in accordance with national requirem المزيد...
تنفيذ البرامج الرئيسية في الشبكة. تطوير خطط عمل التحسين ورسم خريطة لها مقابل. فرع، قسم، ملكية الخطوة التالية للإدارة. تنفيذ معايير ما بعد البيع في الشبكة. دعم التدريب أثناء العمل في الشبكة لمديري الوكلاء ومدير ما بعد البيع ومستشار الخدمة والفني والأدوار الأخرى ذات الصلة حسب الحاجة. المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
صاحب العمل
باحث عن عمل