وظائف الإدارة التنفيذية في الإمارات
وظائف الإدارة التنفيذية في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Executive Account Management
Collaboration: Collaborate with internal sales, marketing, and product development teams to meet client needs and communicate feedback effectively. Documentation: Maintain accurate client interactions, transactions, and communications records in our CRM system. Skills, Knowledge &am المزيد...
Sales Executive - Building Materials Construction Facility Management
Roles and Responsibilities: 1. Conduct market research to identify selling possibilities and evaluate customer needs 2. Generate new sales opportunities through telemarketing, networking & social media 3. Set up meetings with potential clients and close deals by placing an order 4 المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مهارات اتصال قوية: القدرة على شرح تفاصيل العقار وظروف السوق واستراتيجيات الاستثمار للعملاء بطريقة سهلة الفهم. نهج يركز على العملاء: بناء الثقة مع العملاء من خلال تقديم المشورة الشخصية ووضع احتياجاتهم في المقام الأول. حل المشكلات: معالجة التحديات التي تنشأ أثناء عم المزيد...
قيادة مقترحات استثمارات إدارة الأصول في جميع مراحل المعاملة من المصدر إلى التنفيذ قم بإعداد جميع المتطلبات اللازمة في جميع مراحل الاستحواذ بما في ذلك المقترحات والإعلانات التشويقية والمذكرات والعروض التقديمية الإدارية تحديد الفرص من خلال البحث وتحليل توصيات الاستحواذ المحتملة الواردة المزيد...
الأدوار والمسؤوليات دعم الإدارة في قيادة عملية الاستثمار في إدارة الأصول، والاكتتاب في عمليات الاستحواذ المحتملة الجديدة، وإتمام عمليات الاستحواذ المحتملة بالاشتراك مع المدير التنفيذي إدارة العلاقات مع المشاريع المشتركة/الشركات التابعة الحالية لشركة الدار، والمراقبة الدورية للأداء ال المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك زميلاً، ستعمل كجزء من فريق من حل المشكلات، مما يساعد في حل مشكلات الأعمال المعقدة من الاستراتيجية إلى التنفيذ. تشمل المهارات والمسؤوليات المهنية في PwC لهذا المستوى الإداري على سبيل المثال لا الحصر: مستوى عالٍ من الكفاءة الفنية ومعرفة الكمبيوتر خاصة مع Exce المزيد...
Job Description The RBS MPT unit is a sales channels under RBS (Cards & Personal Loans) catering to the Credit Card, Personal Finance and Bank Account requirements of existing and prospect Emirates NBD customers within UAE. The team’s core responsibility is to sell & in المزيد...
Wealth Management Administrative Assistant
Job Title: Wealth Management Administrative Assistant Location: Abu Dhabi Our client is a leading investment management firm that prides itself on developing lasting partnerships with their clients. Specialising in wealth management and financial services they provide tailored soluti المزيد...
Job Title: Wealth Management Administrative Assistant Location: Dubai Our client is a leading investment management firm renowned for developing lasting partnerships with clients. Specializing in wealth management and financial services they provide tailored solutions that cover ev المزيد...
Wealth Management Administrative Assistant
Job Title: Wealth Management Administrative Assistant Location: Abu Dhabi Our client is a leading investment management firm that prides itself on developing lasting partnerships with their clients. Specialising in wealth management and financial services they provide tailored soluti المزيد...
Business Head - Facilities Management
Qualifications: - Bachelor's degree in Business Administration, Facilities Management, Engineering, or a related field. Master’s degree preferred. - Proven experience as a Business Development or similar executive role in facilities management or related industry. - Demonstrated succe المزيد...
تحية من NES فيركروفت! لدينا فرصة مع أحد عملائنا المشهورين في دولة الإمارات العربية المتحدة. الوظيفة: مفتش إداري الموقع: دبي، الإمارات العربية المتحدة. الحد الأدنى 10 سنوات من الخبرة ذات الصلة في مجال العمل. خبرة في FPSO، البحرية، البحرية المزيد...
إجادة القراءة والكتابة والتحدث باللغة الإنجليزية أي لغة إضافية ستكون ميزة يجب أن يكون على استعداد للعمل بجدول زمني مرن لإنجاز جميع المسؤوليات والمهام الرئيسية يجب أن يكون لديهم دوافع ذاتية يجب أن تكون مرنة وقادرة على العمل بكفاءة تحت الضغط يجب أن يعمل بطريقة آمنة وحكيمة ومنظمة يجب أن المزيد...
We are seeking a dynamic and experienced Spa Manager (Female) to join our clients private company in Abu Dhabi. If you are a dedicated professional with exceptional leadership skills and a passion for delivering exceptional customer service this is an exciting opportunity for you! Re المزيد...
Minimum Qualifications: Bachelor’s degree in business administration and management, or information technology 8+ years of experience in agile, computer information systems, project management, portfolio and program management, or related 4+ years of experience in IT port المزيد...
Head Of Project Management
Experienced Head of Project Management required with demonstrable success in off site construction or rental solution experience to oversee and align all aspects of high value projects. Our client has been established for almost half a century and are recognised as global market lea المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting an المزيد...
الحفاظ على نظافة المنتجع الصحي؛ على وجه الخصوص مناطق الاستقبال والبيع بالتجزئة وغرف الاستشارة وصالة الشاي. ويجب الحفاظ عليها بطريقة نظيفة ومرتبة وصحية وفقًا لمعايير السلامة والسليمة والاستدامة. من المتوقع أن يساعد المعالجون في الإعداد للعلاج والتخلص منه بعد ذلك. تنظيم جدولة المواعيد ل المزيد...
المحاسبة المالية والإقفال الشهري/السنوي بما يتوافق مع المعايير الدولية لإعداد التقارير المالية وسياسات الفطيم وإجراءات التشغيل القياسية جداول GL الشهرية والموافقات والمراجعة بالتنسيق مع FSSC لتقليل الأخطاء الحفاظ على مدير المورد ومراقبة أوامر الشراء المحلية والنفقات ومعالجة الفواتير المزيد...
Programme Office Executive Intern
Duties and Responsibilities Provide administrative support to the GCC LO Team, including but not limited to: Support in preparations for GCC LO activities and events for meetings, workshops, including logistical coordination and support. Support the partnerships specialist regularly المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال الإدارة التنفيذية في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 10435 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي المبيعات الإعلانية, مدير مبيعات, تنفيذي التسويق, موظف استقبال, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات الإعلان, استشارات الأعمال والخدمات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل