وظائف Office Systems في الإمارات
وظائف Office Systems في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
دعم ومساعدة جميع أقسام مكتب الاستقبال. التأكد من أن جميع الضيوف يتلقون اهتمامًا سريعًا وودودًا وتقديرًا شخصيًا وحل المشكلات ذات الصلة. إبلاغ وتنسيق الأقسام التشغيلية الأخرى مثل التدبير المنزلي والهندسة والمبيعات والخدم بشأن مسائل مكتب الاستقبال التي قد تهمهم. التحقق من جميع المراسل المزيد...
سيكون دور مدير العمليات/المكتب متنوعًا للغاية، حيث سيكون مسؤولاً عن الإشراف على العمليات اليومية والتشغيل السلس للمكتب. سيدير ويشرف على فريق من الموظفين لضمان وتحسين الإنتاجية وضمان الالتزام بسياسات وإجراءات الشركة. بالإضافة إلى ضمان إكمال جميع المهام التي يقوم بها الفريق بكفاءة وفع المزيد...
Were in an unbelievably exciting area of tech and are fundamentally reshaping the data storage industry. Here you lead with innovative thinking grow along with us and join the smartest team in the industry.This type of workwork that changes the worldis what the tech industry was found المزيد...
Were in an unbelievably exciting area of tech and are fundamentally reshaping the data storage industry. Here you lead with innovative thinking grow along with us and join the smartest team in the industry.This type of workwork that changes the worldis what the tech industry was found المزيد...
We are looking for a professional and friendly Receptionist to be the first point of contact for our company in Dubai. The ideal candidate will handle front desk responsibilities manage calls assist visitors and support administrative tasks to ensure smooth office operations.Key Respo المزيد...
يجب أن يكون المرشح الناجح لشغل منصب قائد الفريق أو مدير الإيرادات شغوفًا بإدارة الإيرادات، ويستمتع بالمهام الإدارية، فضلاً عن إنشاء التقارير، ويمتلك مهارات تواصل جيدة، وفهمًا لعمليات الأطعمة والمشروبات، أو تشغيل المنتجعات الصحية أو البحرية أو المتنزهات المائية. كما ستكون بارعًا في اس المزيد...
Responsibilities: Manage the Managing Director's calendar, scheduling appointments, meetings, and events efficiently. Oversee office operations and procedures to ensure organizational effectiveness and efficiency. Coordinate office activities and operations to secure efficiency and c المزيد...
درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال في الإدارة أو في أي مجال ذي صلة مثل الإدارة الشهادات المهنية في خدمة العملاء، وإدارة الصراع هو الأفضل. الخبرة والمهارات: الكفاءات: 1. معرفة جيدة بجميع الأنظمة المكتبية وإدارة المكاتب. 2. المعرفة التقنية بالأنظمة داخل قاعات الاجتماعات L5؛ مثل أ المزيد...
Job DescriptionPrevious Guest Relations experience in a luxury service environmentWell spoken and attention to highest grooming standardsEnglish and other European languages are an advantageStrong skills in using Microsoft Office and other systems (Outlook Word Powerpoint Excel Opera المزيد...
At Stantec we approach every project as a partnership because our work creates a lasting impact on our clients communities. We believe that when smart passionate creative people come together real possibilities are within reach.Our people are at the heart of everything we do; they giv المزيد...
Job Description We are currently looking for dynamic, and self motivated Front Office professionals who want to move their careers forward. As a Front Desk Agent you are responsible to provide professional and customer focused service to our guests, ensuring their stay will become a المزيد...
Responsibilities Administrative Duties: Oversee daytoday office operations to ensure smooth workflows.Manage communication channels including phone calls emails and correspondence.Maintain and update databases contracts and supplier records.Follow up on staff attendance and ensure com المزيد...
Office And Other Costs Management Assist in the PR/PO process and expenses validation by finance and MD/VP. Monitor invoices and maintain a tracker for cost control. Serve as the point of contact for office management (procurement, office supplies, maintenance, faciliti المزيد...
T&C CoordinatorYou are a multitasker and are able to work independently performing a wide range of complex and confidential administrative duties to support your team. You communicate well with all contacts anticipate and resolve issues and update team your various project.What is المزيد...
درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو إدارة المكاتب أو مجال ذي صلة. مهارات تنظيمية وتعدد مهام قوية مع الاهتمام بالتفاصيل. مهارات ممتازة في التواصل الشفهي والكتابي. إتقان استخدام Microsoft Office (Word وExcel وPowerPoint) والإلمام الأساسي بمعدات المكاتب (الطابعات والماسحات الضوئية وم المزيد...
We are looking for an amazing individual to join our dynamic team as Lead Back End Architecture to drive the development of cuttingedge solutions and shape the future of our products. You will lead and mentor the BackEnd team serving as both a strategic and technical leader to ensure المزيد...
Back Office Executive Etisalat Hunting B2b
Job Summary: We are looking for a Back Office Executive to support the hunting sales team in the telecom industry by managing documentation data entry coordination and administrative tasks. The ideal candidate will ensure seamless backend operations allowing the sales team to focus on المزيد...
Key Responsibilities:1. Guest Experience:Ensure the highest level of guest satisfaction by maintaining quality service standards and anticipating guest needs.Handle guest concerns and complaints promptly and effectively.Develop and implement guest service initiatives to enhance overal المزيد...
We are looking for a responsible Administrative Assistant to perform a variety of administrative and clerical tasks.ResponsibilitiesAnswer and direct phone callsOrganize and schedule appointmentsPlan meetings and take detailed minutesWrite and distribute email correspondence memos let المزيد...
We are seeking an organized and efficient Purchase Assistant to join our team in Dubai United Arab Emirates. As a Purchase Assistant you will play a crucial role in supporting our procurement department ensuring smooth operations and maintaining strong relationships with vendors.Assis المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Office Systems في الإمارات - دبي, أبوظبي, رأس الخيمة - اكتشف 98 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مساعد إداري, منسق لوجستيات, مدير اللوجستيات, مدير المكتب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات الإعلان, وكلاء وسماسرة العقارات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل