وظائف Support Center Specialist في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Support Center Specialist في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Accountabilities • Maintain and improve service quality, ensure that IT services meet or exceed service levels requirements through continuous review of service performance. • Manage service level agreements, KPIs and OLAs with customers and external service providers. Manage external المزيد...
Responsibilities Provide onsite support to NASA Marshall Space Flight Center. Provide support and assistance in the use of NASA’s online application and registration system for internships, fellowships, academic, research, professional development opportunities, and other المزيد...
About the job Verify customer entitlements vs contract: review customer set-up in systems, validate users, updates systems, and input customer information Dispatch Deliveries and Schedule Support Program Deliveries: Validate contract credits, create dispatch in systems, communicate المزيد...
Tasks: Onboarding of new Sellers Coordinating logistics, documents, and seller compliance. Discussing stock updates, price changes and offers from customers Be first point of contact for your own portfolio of existing suppliers Coordinating all payments to Sellers (direct pa المزيد...
Job function: As a Customer Support Specialist, you will play a key role in the entire sales and after sales process, from onboarding new customers to arranging the deliveries of vehicles and coordinating payments. You will be responsible for supporting our online sales team with all المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Additional Skills & Qualifications: Qualifications and Skills Proven work experience as a Desktop Support Engineer, Technical Support Engineer or similar role Bachelor's Degree in Computer Science, Computer Engineering or similar field is desired 3-5+ years' deskto المزيد...
Responsibilities Capital One is seeking a customer first technology support associate for a large geographically dispersed organization. Technical support will require excellent written and verbal communication skills and will focus on troubleshooting laptop (Windows & Mac) issu المزيد...
باعتبارك مديرًا تنفيذيًا لدعم المبيعات والتسعير، ستلعب دورًا حيويًا في دعم فريق المبيعات وضمان الإدارة الفعالة لحسابات العملاء واستراتيجيات التسعير. ستشمل مسؤولياتك إدارة رسائل البريد الإلكتروني والاستفسارات من المبيعات والعملاء، والحفاظ على حسابات العملاء في النظام، ومراجعة عقود العم المزيد...
درجة البكالوريوس في علوم الكمبيوتر أو مجال ذي صلة. – 5-7 سنوات من الخبرة في الدعم الفني للتطبيقات. القدرة على التنسيق والتنظيم وتشكيل فرق العمل والتواصل. القدرة على العمل تحت الضغط وضمن جداول زمنية ضيقة. الإلمام بتقنيات ولغات البرمجة المعروفة مثل Java و .Net مهارات تواصل شفهية و المزيد...
المهام الأساسية: تقديم الدعم الفني للمستخدمين النهائيين فيما يتعلق بمشكلات الأجهزة والبرامج استكشاف الأخطاء وإصلاحها وحل المشكلات المتعلقة بتكنولوجيا المعلومات في الوقت المناسب تثبيت وتكوين وصيانة أنظمة وتطبيقات الكمبيوتر إعداد وإدارة حسابات المستخدمين والأذونات التعاون مع أعضاء فريق المزيد...
Responsibilities • Provide technical assistance and support to customers via phone, email, or chat. • Diagnose and troubleshoot product or service issues reported by customers. • Provide step-by-step instructions to guide customers through problem resolution. • Escalate complex issues المزيد...
نقطة اتصال واحدة يمكنها ربط الأقسام وقيادة عملية جمع البيانات داخليًا. يعمل على تحسين العمليات من خلال التركيز على تحميل البوابة وتحميل الفواتير ومعالجة الطلبات في خدمة العملاء. يعمل بشكل وثيق مع قادة الأعمال وفريق المبيعات وتكنولوجيا المعلومات والمالية ومراكز التميز وسلسلة التوريد وخ المزيد...
أخصائي دعم تكنولوجيا المعلومات والاتصالات
MEDICLINIC -
أبوظبي
-
الامارات
تحديد وتصنيف الطلبات من خلال تقنيات التشخيص والأسئلة ذات الصلة (شيرويل) تحديد الحل الأفضل بناءً على المشكلة والتفاصيل المقدمة من العملاء قم بتوجيه المشكلات التي لم يتم حلها إلى المستوى التالي من موظفي الدعم في الوقت المناسب لتقليل التأثير على الأعمال الاحتفاظ بسجلات الخدمة وحلها في أد المزيد...
These skills will help you succeed in this position: Minimum of 8 years' experience testing both hardware and software, ensuring that systems are functioning properly. Minimum of 5 years' experience utilizing Jira (or similar service platform) to manage and respond to su المزيد...
المساعدة في استكشاف الأخطاء وإصلاحها وحل مشكلات نظام الملاحة. الاحتفاظ بالسجلات وإنشاء تقارير عن الاستفسارات الفنية. إجراء دورات تدريبية لأعضاء الفريق والعملاء. تحديد وتنفيذ تحسينات العملية. العمل مع فرق متعددة الوظائف لضمان نجاح المشروع. المتقدم الناجح مواطن إماراتي ولديه دفتر عائ المزيد...
استخدام وتشغيل نظام DP World CAFM & Helpdesk. استقبال المكالمات وتحديد الفئة والنوع والرد. أدخل تفاصيل الطلب على نظام CAFM أو SharePoint. قم بإرشاد المتصل بموعد توقع السطر الأول من الرد. تخصيص/تخصيص الطلب إلى المورد أو مزود الخدمة (SP) أو المقاول المعين وإبلاغ الأطراف المعنية المزيد...
Qualifications Have a computer science qualification or the equivalent professional training and certification alongside proficient work experience within a technical field Solid attention to detail and the ability to create and document process and procedures Good verbal and w المزيد...
Chief Specialist Contact Center Quality
Al Nahiya Group -
أبوظبي
-
الامارات
The job posting is outdated and position may be filledOversees contact center quality of the work in-line with quality and performance standards & Knowledge management programEstablishes standards governing customer interactions and implements monitoring programs. Designs trai المزيد...
Qualifications QUALIFICATIONS: Bachelor/Master's degree in Business Administration, Business Engineering or equivalent experience in an international environment. Minimum of 2 years experience in any Supply Chain related field with proven experience in logistics, customer s المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Support Center Specialist في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4127 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل أخصائي تكنولوجيا المعلومات, أخصائي التسويق, أخصائي التوظيف, أخصائي الشبكات, أخصائي المشتريات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, التوظيف, شركات التوظيف, الأجهزة الطبية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.