وظائف موظف استقبال طبي في أبوظبي
وظائف موظف استقبال طبي في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Greet patients and visitors warmly and professionally, ensuring a positive first impression of the medical center. Manage patient check-in and check-out processes efficiently, including verifying demographic and insurance information. Schedule appointments for patients, ensuring acc المزيد...
Medical Receptionist
Greeting patients and their loved ones when they come for appointments Answering phone calls and emails from patients Maintaining an office schedule for other staff members Filing medical records and other documents Keeping the front desk or office organized and running smoothly Sched المزيد...
Medical center on Baniyas city , hiring Arabic female receptionist , with good knowledge, English, and Arabic. Job Type: Full-time Salary: AED2,500.00 - AED3,500.00 per month Education: Bachelor's (Preferred) Experience: nursing: 1 year (Preferred) License/Certification: Eligibi المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تشغيل لوحة مفاتيح الهاتف للرد على المكالمات وفحصها وإعادة توجيهها، وتوفير المعلومات، وتلقي الرسائل، وجدولة المواعيد استلام المستندات الواردة وتسجيلها وتوزيعها على المرسل إليه. أداء مهام الدعم الإداري. حفظ السجلات وصيانتها. توفير معلومات حول المنشأة، مثل موقع الأقس المزيد...
Clinic Receptionist
Key Responsibilities: • Patient Reception: • Greet patients and visitors with a friendly and compassionate demeanor. • Check-in patients and collect necessary information accurately. • Schedule appointments and manage the appointment calendar. • Phone Management: • Answer phone calls المزيد...
Responsibilities Operate Telephone switchboard to answer, screen and forward calls, providing information, taking messages and scheduling appointments Receive incoming documents, record and distribute to the addressee. Perform administrative support tasks. Filing and maintain the rec المزيد...
درجة بكالوريوس او ما يعادلها؛ تعتبر الشهادة الإضافية في إدارة المكاتب ميزة إضافية. - خبرة مثبتة كموظف استقبال أو في دور مماثل في المكتب الأمامي، ويفضل أن يكون ذلك في بيئة الخدمات المصرفية أو المالية. يتقن استخدام Microsoft Office Suite (Word وExcel وOutlook) والمعدات المكتبية. مهارات المزيد...
مسؤول عن الإدارة اليومية لمرافق المكاتب والموردين، وسيضمن موظف الاستقبال الحصول على مصادر فعالة من حيث التكلفة وفي الوقت المناسب لمقاولي الطرف الثالث. كن نقطة الاتصال بين شركة هاليان وشركة إدارة المباني فيما يتعلق بأي مرافق تستخدمها الشركة في منطقة الخليج. ضمان التسليم الفعال لجميع ال المزيد...
التأكد من أن المباني الأمامية والخلفية لـ المكاتب تبدو جيدة المظهر وتعكس دائمًا الصورة المهنية لشركة ماجد الفطيم للعملاء والزبائن. صيانة الأصول والعناية بها (النباتات / الأثاث / المعدات / الإلكترونيات) استقبال المكالمات في مكتب الاستقبال وتعيين العضو المناسب في الفريق وتدوين رسالة ال المزيد...
Key Responsibilities: Patient Interaction: Greet patients warmly as they arrive at the dental center. Check patients in and out, ensuring all necessary information is collected and accurate. Manage patient flow and coordinate seating in the waiting area. Answer, screen, and direct ph المزيد...
As a member of the HR department at Eni Abu Dhabi B.V. you will be responsible for: • Physically perform the duty of reception at the front desk counter on the assigned floor • Coordinate with the relevant host to provide proper reception to incoming guests and visitors. • Inserting a المزيد...
Receiving visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately. Answering screening and forwarding incoming phone calls. Receiving and sorting mail Procurement and contract management - i.e. preparing documents to put out tenders for contracto المزيد...
Greet and welcome clients and visitors with a positive attitude. Manage incoming calls and direct them to the appropriate department or individual. Provide information about our products, services, and company policies. Schedule appointments and maintain calendars for meeting roo المزيد...
What you’ll do: • Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office. • Direct visitors to the appropriate person and office • Answer, screen, and forward incoming phone calls • Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. المزيد...
تقديم خدمة عملاء عالية الجودة لجميع الزوار والموظفين، وتمثيل الأكاديمية بطريقة احترافية الترحيب بالزائرين بطريقة ودية ومفيدة لديك معرفة قوية بالمعلومات الأساسية حول الأكاديمية تقديم التوجيه والمساعدة لأولياء الأمور خلال عملية تسجيل الطلاب وقبولهم خلال مرحلة الاستفسار الأولي تقديم المزيد...
درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال في الإدارة أو في أي مجال ذي صلة مثل الإدارة الشهادات المهنية في خدمة العملاء، وإدارة الصراع هو الأفضل. الخبرة والمهارات: الكفاءات: 1. معرفة جيدة بجميع الأنظمة المكتبية وإدارة المكاتب. 2. المعرفة التقنية بالأنظمة داخل قاعات الاجتماعات L5؛ مثل أ المزيد...
Receptionist
Full job description The Role We are seeking a professional and friendly receptionist to join our team in Abu Dhabi, UAE. The ideal candidate will be the first point of contact for our company, providing exceptional customer service and administrative support to our clients and staff. المزيد...
قم بتحية الضيوف بحرارة ومهنية عند وصولهم. أجلس الضيوف على طاولاتهم وزودهم بقوائم الطعام. أجب عن الأسئلة المتعلقة بعناصر القائمة والعروض الخاصة بالمطاعم والعروض الترويجية. أخذ تحفظات عبر الهاتف وشخصيا. تأكيد وتعديل الحجوزات الحالية حسب الحاجة. الاحتفاظ بسجلات دقيقة لجميع طلبات الحجز وا المزيد...
Key Responsibilities: Greet and welcome visitors in a courteous and professional manner. Answer and direct incoming calls promptly and efficiently. Manage the reception area, including keeping it clean and organized. Handle inquiries from clients and visitors and provide accurate in المزيد...
Full job description RECEPTIONIST WITH OWN VISA OR SPONSOR VISA Job Type: Full-time Salary: AED1,800.00 - AED2,000.00 per month Experience: receptionist: 1 year (Preferred) Language: English (Preferred)
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال موظف استقبال طبي في أبوظبي - اكتشف 640 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, ممرضة مسجلة, Practitioner General, ممرضة العاملين, منقذ على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الممارسات الطبية, تصنيع الأجهزة الطبية, المستشفيات والرعاية الصحية, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل