وظائف Employee Training And Development في الإمارات
وظائف Employee Training And Development في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Lead Training And Education Specialist
Maintains knowledge of HR policies and procedures to ensure that the development of training is aligned to contents of training programs. 25% - Lead Responsibilities Assists the team in carrying out department responsibilities and collaborates with others to support short- and long المزيد...
Crm Training Business Development Manager
Responsibilities: Identify and assess the training needs of the organization through job analysis, career paths and consultation with managers. Develop individualized and group training programs that address specific business needs. Develop training manuals that target tangible المزيد...
Responsibilities • Implement and manage recruitment and selection processes. • Coordinate employee training and development initiatives. • Maintain and update employee records and HR databases. • Manage employee relations, including conflict resolution and disciplinary actions. • Admi المزيد...
1. المساهمة في صياغة وتطوير السياسات المتعلقة بسلوك الموظفين وأدائهم بما يتماشى مع قوانين الموارد البشرية لحكومة دبي، وضمان توافقها مع أفضل الممارسات. 2. رفع مستوى الوعي بأهمية التقيد بقوانين وسياسات الموارد البشرية من خلال البرامج والأنشطة التوعوية الخاصة بالامتثال الوظيفي ف المزيد...
Leverage your expertise in employee relations to investigate complex employee relations issues, working with appropriate internal and external parties, including efficiently summarizing findings and making disciplinary recommendations. Coach, counsel, and advise management and staf المزيد...
Hr Specialist - Interior Design
Key Responsibilities: - Collaborate with clients to understand their HR needs and develop effective strategies for recruitment, employee development, and retention within the interior design industry - Conduct job analysis and create accurate job descriptions for interior design roles المزيد...
More than 2 Years experience in coordination and administration of Employee Relations and understanding of Government services / relevant experience in Government relations department. RequirementsBachelor s degree in Human Resource Management or a related field or relevant exper المزيد...
esponsibilities: Maintaining a deep knowledge of company products and services. Building and maintaining strong relationships with prospective and existing clients. Researching and pursuing new business opportunities. Identifying clients' needs and requirements and proposing المزيد...
Employee Communications Manager
Digital Platform Management: Oversee and manage the overall running and continuous improvement of all internal digital communication platforms, including Viva Engage and the Intranet Ensure platforms are user-friendly, up-to-date, and effectively utilized for maximum employee en المزيد...
You Will Thrive In This Role If You have 8-10 years of experience working as an Employee Relations Partner with an ability to foster positive relationships between employees and an organization resulting in evidence of favorable outcomes You have specific experience working w المزيد...
Job Purpose: At Emirates, we believe in connecting the world, to and through, our global hub in Dubai; and in constantly innovating to ensure our customers 'Fly Better' The Employee Relations Manager will be responsible for the delivery of efficient employee relation operatio المزيد...
منسق التعلم والتطوير
يساعد في إنشاء ميزانية التدريب السنوية المقررة والعمل ضمنها. يراقب ويقيم نفقات التدريب لضمان كفاءة الفندق من حيث التكلفة والفائدة يقيم عائد الاستثمار في أي برنامج تدريب قبل وبعد التنفيذ. يقوم بمحاذاة برامج التدريب والتطوير الحالية للتأثير بشكل فعال على مؤشرات الأعمال الرئيسية. ينتج تق المزيد...
Qualifications Bachelor's Degree: A bachelor's degree is often preferred, and it can be in fields such as Human Resources, Hospitality Management, Training and Development, Business Administration, or a related field. Human Resources or Training and Development المزيد...
درجة البكالوريوس في تخصص ذي صلة خبرة لا تقل عن 3 سنوات في وظيفة التعلم والتطوير مهارات ممتازة في التواصل والتفاعل الشخصي والعرض إظهار مهارات تيسير جيدة والقدرة على إشراك الموظفين حماسي وقيادي بالقدوة يزدهر في بيئة تعاونية ومتنوعة لاعب فريق داعم مبادرة ذاتية قوية ومنظم بشكل جيد المزيد...
Learning And Development Executive
Position Summary START YOUR JOURNEY WITH US JW Marriott Marquis Hotel Dubai welcomes you to the heart of the city's lively downtown district with modern luxury and award-winning service. Soaring above Sheikh Zayed Road, our bustling and dynamic 5-star hotel is one of the talles المزيد...
مدير التعلم وتنمية المواهب
نحن نبحث عن مدير التعلم وتنمية المواهب للتأثير على تطوير وإشراك الموظفين وإدارة التعلم والتطوير في جميع أنحاء المنطقة لدعم تقديم الأعمال والنمو. يفضل أن يكون هذا الدور في المملكة العربية السعودية، ومع ذلك، الإمارات العربية المتحدة ممكنة. المسؤوليات العمل بشكل فعال مع فريق الموارد ال المزيد...
بالتعاون مع مدير التعلم والتطوير، يخطط ويدير تحليل احتياجات التعلم والتطوير للزملاء الأفراد في الفندق. يساعد في التخطيط لميزانية التعلم والتطوير السنوية للفندق، ومواءمتها مع تحليل احتياجات التعلم والتطوير. يساعد في التحكم في نفقات التعلم والتطوير على مستوى الفندق وعلى مستوى الأقسام ضم المزيد...
Job DescriptionSalary: 25000 - 45000 INR/MonthExperience: 1+ YearsSkills: Swift, Xcode, API Integration, Payment Gateway Integration,handle iOS development on the latest versions of the platform.Education/ExperienceThe location for all openings is Gandhinagar-Gujarat(Work From Office المزيد...
أخصائي التعلم والتطوير
الأدوار والمسؤوليات التواصل والحفاظ على معايير التعلم والتطوير لمجموعة فنادق قصر الإمارات ماندارين أورينتال. دعم جميع الجهود الرامية إلى تنشيط مهمة شركتنا والمبادئ التوجيهية وتجارب الجودة الأسطورية في جميع أنحاء الفندق. المساعدة في تطوير وتنفيذ خطة التعلم والتطوير بالفندق وضمان أن تك المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مديرًا أول للتعلم والتطوير، ستعمل مع فريق من خبراء حل المشكلات، للمساعدة في حل مشكلات الأعمال المعقدة من الاستراتيجية إلى التنفيذ. ستكون مسؤولاً عن قيادة جهود مؤسستنا في التدريب والتطوير وإدارة المواهب. ستتعاون بشكل وثيق مع كبار القادة وفرق الموارد البشرية ل المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Employee Training And Development في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1234 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير تطوير الأعمال, Manager Business Development, تنفيذي تطوير الأعمال, Business Development Executive, مدير تطوير الأعمال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, التدريب والتعليم المهني, التعليم. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل