وظائف Customer Feedback في الإمارات

تم العثور على 5.9k وظيفة

وظائف Customer Feedback في الإمارات

تم العثور على 5.9k وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Professional Customer Experience

Energy Jobline - دبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 1 - 2 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Manage central CX feedback loop Analyze customer feedback and provide actionable insights to improve customer experience Collaborate with cross-functional teams to design and execute customer experience projects Support CX Champions in each NEOM sector, region, or corporate fun المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 06 Oct | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 1 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Cultivate and nurture a positive and engaged community with customers. Respond to comments, questions, and messages across various platforms- online and offline. Manage SAPG brands’ social media presence- scheduling, posting, replying to comments. Gather user feedback and المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 30 Sep | دوام كامل | التقديم السريع

Customer Service Representative

Client of Talentmate - الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Memorizing the prices and features of each offer. Confirming customers' language preferences as you assist them. Addressing queries, complaints, and recommendations furnished by customers. Redirecting customers to the pertinent department, if needed. Defer المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 29 Sep | | التقديم السريع

Engineer Customer

Intoude Foundation - دبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 2 - 0 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Design and implement technical solutions using the Enode API based on customer needs. Advise customers on product architecture and best practices for API usage. Provide ongoing technical support, including debugging and issue resolution. Proactively identify المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 07 Oct | دوام كامل | التقديم السريع

Customer Service Expert

Marriott international - الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Promptly responding to customer queries via email, live chat, video, phone, and social media channels. Immediately escalating serious complaints or issues that you are not equipped to deal with. Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 18 Sep | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 1 - 2 سنوات
Salary Icon لم يكشف

Responsibilities: Promptly responding to customer queries via email, live chat, video, phone, and social media channels. Immediately escalating serious complaints or issues that you are not equipped to deal with. Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 26 Aug | | التقديم السريع

Engineer Customer

Voli_Agency _LTD - دبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 1 - 4 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

About The Role In this role, you’ll collaborate closely with engineers, product managers, and leadership stakeholders to integrate API seamlessly. As a Customer Engineer, you’ll not only guide customers through the integration process but also act as their technical advoc المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 01 Sep | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

الأدوار والمسؤوليات يفضل الحصول على درجة البكالوريوس أو الماجستير في التسويق أو مجال ذي صلة. سجل حافل من الخبرة العملية كمدير مشاركة العملاء أو دور مماثل في بيئة فندقية فاخرة. إجادة واضحة لمنصات مشاركة العملاء (Braze) وأدوات الاستخبارات التجارية (Tableau أو Power BI). مهارات تجارية و المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 10 Oct | | التقديم السريع

Customer Experience Manager

Al-Futtaim - دبي - الإمارات العربية المتحدة
exclusion unfavorite
experience 0 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Risk Management: Detect early signals of risks address them, and provide path to escalation Cross-Functional Coordination: Coordinate cross-functional processes that help meet complete resolution and satisfaction of customers: Relay customer feedback to the Product team and Bus المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 05 Nov | دوام كامل | التقديم السريع

ممثل خدمة العملاء

Al-Futtaim Automotive - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

الأدوار والمسؤوليات استفسارات العملاء وحل المشكلات: الرد على استفسارات العملاء عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني أو الدردشة المباشرة أو شخصيًا، ومعالجة الأسئلة حول المنتجات أو الخدمات أو السياسات أو تفاصيل الحساب. حل مشكلات العملاء أو شكواهم أو مخاوفهم على الفور، وضمان تجربة إيجابية. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت منذ اسبوع | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

الأدوار والمسؤوليات استفسارات العملاء وحل المشكلات: الرد على استفسارات العملاء عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني أو الدردشة المباشرة أو شخصيًا، ومعالجة الأسئلة حول المنتجات أو الخدمات أو السياسات أو تفاصيل الحساب. حل مشكلات العملاء أو شكواهم أو مخاوفهم على الفور، وضمان تجربة إيجابية. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت منذ اسبوع | | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 3 - 0 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

1. استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. 2. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 18 Sep | دوام كامل | التقديم السريع

Customer Happiness Center Representative

EATHOS - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 1-3 سنوات
دوام كامل

As a Customer Happiness Center Representative you will be the first point of contact for customers handling inquiries concerns and feedback with a focus on providing an exceptional customer experience. You will represent the company in a friendly professional manner helping to resolve المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 02 Oct | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 3 - 4 سنوات
Salary Icon لم يكشف

دعم تطوير خرائط رحلة العميل ومخططات الخدمة لبرنامج الولاء SHARE والتعاون مع مديري المنتجات والمديرين التجاريين ومديري العمليات لرفع مستوى تصميم المنتج والخدمة المشاركة في ابتكار مشاريع جديدة لتلبية احتياجات العملاء تحليل برنامج صوت العميل وترجمة البيانات إلى عمل ملموس من قبل كل وظيفة المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 28 Aug | | التقديم السريع

Customer Service Executive

IIQAFGROUP - دبي - الامارات
exclusion unfavorite
experience 1 - 3 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Position Overview: As a Customer Service Executive at IIQAF, you will play a vital role in ensuring that our clients have a positive and seamless experience with our institution. You will be responsible for handling all incoming inquiries, resolving any issues, and providing excepti المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 21 Sep | دوام كامل | التقديم السريع

Customer Service Agent

Star Services LLC - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon 4000

Responsibilities Customer Service: Daily Input of customer transactions (Receipts / Orders/ )Provides operational reports upon request.Caters to special order requests from customers. Prepares relevant documentation for transactions.Prepares billing breakdown and raises invoices in CF المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 08 Sep | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 2 - 3 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 5,500 - 12,000

Responsibilities: Tracking customer experiences across online and offline channels, devices, and touchpoints. Collaborating with IT developers, as well as the production, marketing, and sales teams to enhance customer services and brand awareness. Aligning customer experience str المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 30 Oct | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 2 - 0 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. استخد المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 Sep | دوام كامل | التقديم السريع

Customer Service Officer - Yosh

Talent Pal - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Job DescriptionWe are seeking a dedicated customerfocused individual to join our team as a Customer Service Officer. This role is pivotal in providing topnotch support and service excellence to our esteemed clientele. Key ResponsibilitiesAct as the first point of contact for customer المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 26 Oct | دوام كامل | التقديم السريع

مساعد رعاية العملاء

ALDAR - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience Not Mentioned سنوات
Salary Icon لم يكشف

الأدوار والمسؤوليات دعم جميع أنشطة رعاية العملاء لمركز المبيعات المعين لدعم تقديم استراتيجية خدمة العملاء والحفاظ على مستوى عالٍ من رضا العملاء وخبرتهم عبر قنوات الاتصال المختلفة. الأدوار والمسؤوليات المسؤولية الكاملة عن تنفيذ رحلة الضيافة الشاملة للضيوف والزائرين مهارات إدارة الش المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 18 Oct | | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Feedback في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 5930 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي المبيعات الإعلانية, موظف استقبال, مدير مبيعات, مضيفة, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.