وظائف Customer Complaints في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Customer Complaints في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
القدرة على العمل الجماعي والتعاون مع فريق العمل. اجادة مهارات التواصل الشفوي والمكتوب. امتلاك مهارات الإبداع وابتكار حلول مناسبة للمشكلات. المرونة والقدرة على مواجهة ضغوط العمل والتحديات. الوعي التجاري وفهم بيئات العمل. المزيد...
التواصل مع العملاء لضمان معالجة مشكلاتهم وحلها في الوقت المناسب. المتابعة مع العملاء على القنوات عبر الإنترنت وغير المتصلة بالإنترنت لتتبع تجربتهم. مراقبة أنشطة العملاء الداخلية والتعاون في نقاط الألم لإيجاد طريقة لتعزيز وتحفيز. تحديد فجوات الخدمة بناءً على تحليل البيانات ووضع خ المزيد...
Your areas of responsibilities: Order processing via email or EDI package Planning in deliveries and following up on logistics issues Supporting accounts payable and finance department Main contact for customers, key accounts and distribution partners. Handle customer complain المزيد...
نقطة محورية لطلبات الشحن السريع والتجارة الإلكترونية للعملاء مساعدة العملاء بشأن حالة شحنتهم أو الشحنات المعلقة أو التتبع. إدارة دورة حياة الشحن من البداية إلى النهاية بالتنسيق مع جميع أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين إبلاغ العميل بشكل استباقي بحالة الشحن والاستثناءات وتوفير تحديثات المزيد...
Responsibilities: Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products المزيد...
Customer Service-emiratiemiratization
Confidential -
الشارقة
-
الامارات
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products inside and out so المزيد...
Responsibilities: Listening to customer concerns and providing information, answers, or responses. Taking orders and processing billings and payments. Obtaining and correctly recording customer information. Reviewing and making changes to customer accounts. Handling customer co المزيد...
Responsibilities: Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products المزيد...
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products inside and out so المزيد...
Responsibilities: Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products المزيد...
Responsibilities: Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products المزيد...
Customer Service Representative
A Leading Insurance Broker Company In Bahrain -
أبوظبي
-
الامارات
Responsibilities: - Respond to customer inquiries and provide information about products and services - Handle customer complaints and resolve issues promptly and effectively - Process orders, returns, and exchanges in a timely manner - Maintain accurate customer records and update in المزيد...
Responsibilities: Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products المزيد...
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products inside and out so المزيد...
Managing a team of representatives offering customer support. Overseeing the customer service process. Resolving customer complaints brought to your attention. Creating policies and procedures. Planning the training and standardization of service delivery. Selecting and hiring المزيد...
Responsibilities: - Respond promptly to customer inquiries through various online channels, including email, chat, and social media - Resolve customer complaints and issues in a timely and professional manner - Process customer orders and returns accurately - Provide product informati المزيد...
المراقبة اليومية لشكاوى العملاء سواء الصوتية أو غير الصوتية، وتقديم الدعم عند الحاجة مثل حضور عمليات التصعيد مباشرة من فريق الرعاية؛ الإبلاغ عن الرؤى القيمة وأي معلومات أو موقف حيوي أو حاسم للفرق ذات الصلة. . تعاون مع فرق متعددة الوظائف (عمليات الدراجة، المنتج، الهندسة، التسويق وما إل المزيد...
الحفاظ على المعرفة المحدثة بخدمات أصول تشغيل AMBU (مركز التسوق)، والمرافق/المرافق، والمتاجر/المواقع، وتخطيط المركز التجاري وأي أنشطة ترويجية مستمرة/قادمة، لضمان الأداء اليومي السلس لمكاتب معلومات خدمة العملاء . ضمان العمليات اليومية السلسة لمكتب معلومات خدمة العملاء تحت إشراف وتوجيه المزيد...
الحفاظ على المعرفة المحدثة بخدمات أصول تشغيل AMBU (مركز التسوق)، والمرافق/المرافق، والمتاجر/المواقع، وتخطيط المركز التجاري وأي أنشطة ترويجية مستمرة/قادمة، لضمان الأداء اليومي السلس لمكاتب معلومات خدمة العملاء . ضمان العمليات اليومية السلسة لمكتب معلومات خدمة العملاء تحت إشراف وتوجيه المزيد...
Job Description Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction. Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools. Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ens المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Complaints في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 15594 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, موظف استقبال, مدير مبيعات, مساعد مدير, منسق المبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, التوظيف, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل