وظائف Accounts Admin Assistant في الإمارات
وظائف Accounts Admin Assistant في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Full job description - Knowledge with Fortinet Firewall Configuration - Knowledge with Network Support - End-user Support Job Type: Full-time Ability to commute/relocate: Abu Dhabi: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required) Education: Bachelor's (P المزيد...
Admin Assistant
Responsibilities: Processing work orders, supplier invoices, purchase orders, expenses claims, account payments, and payroll. Assisting the financial management team with credit control processes, budget planning, and expense analysis. Maintaining a digital record of all financi المزيد...
Responsibilities: • Provides administrative support to ensure efficient operation of office. • Completes operational requirements by scheduling and assigning administrative projects and expediting work results. • Exhibits polite and professional communication via phone, e-mail, and ma المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Organize and schedule appointments Answering and routing calls to the various relevant team members Develop and maintain a filing system Taking care of clients when they visit or call the office Act as the point of contact for internal and ex المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Maintain filing system and ensure documentation is organized and easily accessible. Manage and organize administrative tasks and projects for the team. Prepare and distribute correspondence, memos, and reports. Maintain and update filing syst المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities We are seeking a dedicated and detail-oriented individual to join our team. The successful candidate will be responsible for managing the day-to-day operations of several apartments, ensuring smooth and efficient functioning of our holiday ho المزيد...
دبلوم / درجة في أي مجال أو ذات صلة الحد الأدنى من 1-2 سنوات من الخبرة يتقن أدوات MS Office اماراتي الجنسية المسؤوليات: يوفر الدعم الإداري لضمان التشغيل الفعال للمكتب يكمل المتطلبات التشغيلية عن طريق جدولة وتعيين المشاريع الإدارية وتسريع نتائج العمل يعرض اتصالات مهذبة ومهنية عبر الها المزيد...
دبلوم / درجة في أي مجال أو ذات صلة الحد الأدنى من 1-2 سنوات من الخبرة يتقن أدوات MS Office اماراتي الجنسية المسؤوليات: يوفر الدعم الإداري لضمان التشغيل الفعال للمكتب يكمل المتطلبات التشغيلية عن طريق جدولة وتعيين المشاريع الإدارية وتسريع نتائج العمل يعرض اتصالات مهذبة ومهنية عبر الها المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تشمل المسؤوليات عددًا من الموضوعات، بما في ذلك: إدارة النفقات، وتطبيقات إدارة علاقات العملاء، وإكمال خط أنابيب المبيعات، ومعلومات السوق والتنافسية، وغيرها. تنسيق التنفيذ الإقليمي لمبادرات التنفيذ التجاري عن كثب مع المنظمة التجارية المساهمة في تنفيذ تكتيكات المبيع المزيد...
الأدوار والمسؤوليات صيانة وتحديث وتسجيل ومعالجة جميع الوثائق بالتنسيق مع الأطباء لتوحيد وإنشاء أنظمة استدعاء وتسجيل مناسبة. المسؤول عن تنظيم وعقد المجالس الطبية والاجتماعات العامة. الإشراف على المنطقة المخصصة، والإبلاغ عن جميع محركات عبء العمل القابلة للقياس، وتصعيد أي مشاكل ذات صل المزيد...
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking fl المزيد...
. تقديم المساعدة الإدارية للمدير العام للمطعم. . الاحتفاظ بسجلات منظمة وحديثة، بما في ذلك الفواتير وأوامر الشراء والمستندات الأخرى ذات الصلة. . يؤدي واجبات أخرى ذات صلة بهذه الوظيفة كما تم تعيينها. متطلبات: . دبلوم في الضيافة أو ما يعادلها . مهارات تواصل جيدة باللغة الإنجليزية . مه المزيد...
Roles & Responsibilities Organize and maintain files and documents, both physical and electronic. Assist with the preparation of reports, presentations, and other documents. Handle incoming and outgoing correspondence, including phone calls and emails. Arrange and coordinate meetings المزيد...
Responsibilities: Organizing trips to merchandising events and making travel arrangements as required. Attending meetings with vendors and taking minutes. Placing and tracking orders. Assisting with analyses and reports. Arranging meetings with stakeholders. Assisting with the المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تجميع وتحليل البيانات لإنشاء تقارير لأصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين؛ تطوير أو تحديث التقارير حسب الحاجة. التحقق من دقة البيانات، بما في ذلك مطابقة فواتير الموردين، وتوزيع التقارير حسب التعليمات. صياغة المراسلات والتقارير الروتينية بشكل مستقل. إدارة الاتصالا المزيد...
Job Requisition ID: 164688Established in the 1930s as a trading business AlFuttaim Group today is one of the most diversified and progressive privately held regional businesses headquartered in Dubai United Arab Emirates. Structured into five operating divisions; automotive financial المزيد...
Company AL MUQARRAM INDUSTRY established in 1999 in Sharjah (U.A.E.) is manufacturing Sealants Tapes & Aerosols for the construction and automotive industry.Being at the forefront of innovation in various verticals has helped us solidify our brands across 36 countries in the MEA r المزيد...
Receptionist Front Office Admin Assistant
Responsibilities: Greet clients and visitors with a positive, helpful attitude. Assisting clients in finding their way around the office. Announcing clients as necessary. Helping maintain workplace security by issuing, checking, and collecting badges as necessary and maintaining المزيد...
Admin Assistant - Emirati National Nahil Al Ain
We are looking to hire a Emirati National Male (Admin Assistance) for a post resort in NahilAl Ain.It is an immediate joining position.Responsible Administrative Assistant to perform a variety of administrative and clerical tasks. Duties of the Administrative Assistant include providi المزيد...
مراجعة وإنشاء / نشر جميع أنواع الذمم الدائنة. معالجة استفسارات الموردين وحل مشكلات الدفع المستلمة من البائعين، والتعامل مع الموردين مباشرة وعلى الهاتف وما إلى ذلك. مراجعة الحوالات للفواتير الواردة / الفواتير الضريبية والتحقق من جميع المستندات المستلمة والتحقق من المواقع مما إذا كانت ا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Accounts Admin Assistant في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3337 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد مدير, مساعد تنفيذي, مساعد إداري, مساعد شخصي, مساعد الموارد البشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الضيافة, المحاسبة, التعليم, التجزئة, التخزين. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل