وظائف Vendor Invoices في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Vendor Invoices في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Essential Job Functions -Receive and process incoming vendor invoices -Create invoices based off of Sales Orders and Vendor invoices -Processes and pays Sales and Use tax Monthly -Monitors accounts receivables and makes outwardly calls/emails to collect on past dues -Receive cus المزيد...
The Role: Invoice & DA Generation Cruise DA Validations Query Resolution DA Submission to Principal Accountabilities: · Processing Invoices & DA’s · Review of Disbursement account. · Regular interaction with operators and port agents · Receipt of Vendor invoices, identify appointmen المزيد...
Desired Skills/experience Familiarity with relevant regulatory and industry requirements. Working knowledge of contract management and negotiation. Understanding of the vendor life cycle (sourcing, procurement, vendor management), and how internal roles interact and operate thr المزيد...
إدارة حفظ السجلات على النقد والبطاقة، ومطالبة نفقات الموظفين، والرسوم المصرفية، وإيرادات الفوائد على الحسابات المصرفية. أكمل مهام إغلاق نهاية الشهر، بما في ذلك إيرادات الفوائد واستحقاق النفقات والرسوم المصرفية وإيرادات الفوائد على الحسابات المصرفية. التأكد من أن الضوابط الداخلية قوية المزيد...
جدولة وتعيين الطواقم. تقديم الدعم الإداري والاستقبال اليومي داخل المكتب. إدارة وصيانة ومراقبة اللوازم المكتبية والمعدات ومعدات الحماية الشخصية (PPE). جمع وإعداد فواتير البائعين للمعالجة. - مراجعة تقارير النفقات من الموظفين الميدانيين والتحضير للموافقة عليها. التخطيط للدورات التدريبية المزيد...
Position: Junior Accountant (Female)Nationality: Filipino/NepaliLocation: AjmanPreferably on Husband VisaExp: 2 yrsSalary: AED 5000Job Summary:The Junior Accountant is responsible for assisting the finance department in managing and maintaining financial records preparing financial st المزيد...
قيادة وظائف المحاسبة والمالية، وتحمل المسؤولية الكاملة عن جميع التقارير القانونية والمحاسبة، وعمليات تدقيق نهاية العام والتقارير الإدارية الشهرية. التحقق من دقة فواتير البائعين مقابل شروط الدفع والاتفاق والتأكد من صحة الفواتير. تقديم التقارير المالية وتفسير المعلومات المالية للموظفين المزيد...
Job Description A large and growing Sporting Goods Wholesaling company (swimming pool equipment, parts and supplies, and related outdoor living products, etc.) is seeking a Accounts Payable Overhead Representative to join their team. There are currently 5 members on this team, and yo المزيد...
أكثر من 5 سنوات من البيع بالتجزئة أو العمليات أو إدارة المنتجات أو البرامج أو إدارة الأعمال/التشاور مع المفاوضات وتقديم تجربة النتائج أكثر من 3 سنوات من الخبرة في برنامج Excel درجة البكالريوس خبرة في التحليل المالي وملكية الربح والخسارة المؤهلات فضل خبرة في إدارة مجموعات الب المزيد...
About the job Job Description Authorization to work lawfully in the US without sponsorship from Wood is required. Responsibilities Responsibilities will include assisting the operations group in collecting, compiling and analyzing data for various projects. This includes worki المزيد...
Basic Qualifications 7+ years of with Excel experience 7+ years of account management, project or program management or buying experience Bachelor's degree, or 5+ years of professional or military experience Knowledge of Microsoft Access or SQL Experience using data to in المزيد...
Basic Qualifications 7+ years of with Excel experience 7+ years of account management, project or program management or buying experience Bachelor's degree, or 5+ years of professional or military experience Knowledge of Microsoft Access or SQL Experience using data to in المزيد...
Sourcing of commercial material, GSE, Toolings Processing of credit vendors invoices for payment within due dates Updating VML (Vendor Master List) with valid certs Issuing PO to vendor and expedite shipment and ensure timely delivery at station. Secure POD as delivery p المزيد...
Responsibilities: Responsible for project control and preparing reports in commercial team including the followings Quotation checking and order booking Purchase request checking and prepare billing Verify and book vendor invoices Project finance monitoring/controlling, ensu المزيد...
* Drive Seller acquisition, repeat engagement, and retention through multi-channel and campaign strategy, leveraging content, media, search, community, influencer reach and partnerships * Collaborate with [Business Development] to ensure Sellers receive exceptional experiences that m المزيد...
We are a full-service integration agency with a focus on global recruitment of professionals in the nursing and medical sector and helps to make your dream from working and living in germany true. We cooperate with more than 100 different institutions all over Germany, preferably المزيد...
قم ببناء فهم لنقاط الضعف لدى العملاء ومتطلباتهم والقيمة المحتملة التي يمكن أن تكون يتم تسليمها عن طريق الإعلانات أو الخدمات التجارية تحديد الحسابات المستهدفة باستخدام بيانات السوق وذكاء الصناعة تعرف على محفظة الخدمات الإعلانية أو التجارية وثقافة أمازون تحديد الفرص المتاحة لتحس المزيد...
Depth & Scope Experienced working professional role providing specialized business services, advisory or processes / program support within their own area of specialty Requires experienced, conceptual and practical knowledge within their own specialty and knowledge of broade المزيد...
Vendor Alliance Manager
Abu Dhabi Global Market ADGM -
أبوظبي
-
الامارات
Key Responsibilities Vendor Management • Work closely with the Head of SABO to define and implement partner plans and monitor progress and record results • Develop and strengthen working relationships as a trusted advisor with key partners. • Handle medium to large-scale partnerships المزيد...
Position Type Non-Management Position Summary Check figures, postings, and documents for accuracy. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial i المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Vendor Invoices في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3513 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد تنفيذي, موظف مشتريات, المشتري, سكرتير تنفيذي, المحاسب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, شركات التوظيف, التوظيف, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل