وظائف Time Management في دبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Time Management في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
About the job Job Title: Professional I, Ops Support (Content Monitor) Job Description Location: VNM The Flemington Tower, 10th & 11th Floors Language Requirements: Time Type: Full time If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that المزيد...
Key Requirements Proficiency in Adobe Creative Suite on a Mac platform is essential Ability to design in MS Office Programs Prior experience in a similar role Excellent organisational and time management skills Copywriting and video editing skills
In this position as a Management Assistant, you will be responsible for the following tasks: Managing calendars and organizing meetings (virtual meetings, conference calls, appointments) Preparing meetings dossiers Organizing business travels from A to Z (hotels, transport, res المزيد...
What We Offer Speak up Culture Respectful Workplace Being part of a global work environment Attractive remuneration package Excellent recognition tools providing spot awards Learning & Development opportunities for both personal and professional growth Leave days for pa المزيد...
تنفيذي تسويق-إدارة الأحداث
Dr.Soliman Fakeeh Hospital -
دبي
-
الامارات
بكالوريوس في التسويق أو ما يعادلها المؤهل / الخبرة : 4 - 5 سنوات من الخبرة ذات الصلة مهارات تحليلية وتواصلية وعرضية قوية وإدارة الوقت ومهارات الإبداع قدرة قوية على التركيز على العملاء / السوق وأخذ زمام المبادرة وتجربة مع وسائل التواصل الاجتماعي فهم ممتاز لمفاهيم إدارة الأحداث وأفضل ال المزيد...
Qualifications Must hold an Australian drivers licence and have confidence in driving all types of vehicles Be a night owl who enjoys working alone Exceptional customer service & communication skills Excellent time management skills and the ability to work autonomously المزيد...
خبرة مثبتة ككاتب عطاءات فنية أو في دور مماثل، مع سجل حافل من عمليات تقديم العطاءات الناجحة. فهم قوي للمفاهيم التقنية والقدرة على ترجمتها إلى محتوى مكتوب سهل الفهم ومقنع. مهارات اتصال كتابية ولفظية ممتازة، مع الاهتمام الشديد بالتفاصيل. القدرة على العمل بشكل تعاوني مع فرق متعددة الوظائف المزيد...
Key Accountabilities: Assist with the planning, coordination, implementation, monitoring and evaluation of projects Work closely with the Sr. Project Management Officer in defining the project scope and in the development of the Work Breakdown Structure (WBS) to facilitate effec المزيد...
Key Responsibilities Check technical drawings in order to ensure the feasibility of project designs and engineering activities, and review them in coordination with Brand Managers Manage shop construction projects from the concept phase to completion; monitor major material, order المزيد...
مساعد إدارة المواهب والثقافة
Grand Mercure international business hotels -
دبي
-
الامارات
سيكون المرشح المثالي محترفًا عمليًا ولديه شغف حقيقي بالرياضة وخلفية لياقة بدنية قوية وعلاقات ممتازة مع العملاء وحل المشكلات ومهارات إدارة الوقت. ستكون موجهًا نحو النتائج واستباقيًا ومفكرًا مبتكرًا ولديك القدرة على القيادة والتحفيز والارتجال في جميع المواقف ويجب أن تمتلك الكفاءات التال المزيد...
Primary Purpose Conduct insurance loss control inspections on either commercial or residential ; Essential Functions and Responsibilities Job Description As a Loss Control Field Representative, you will conduct physical inspections on either commercial or residentia المزيد...
Responsibilities Setting the tactics of the Leasing strategy on the Retail Portfolio that is aimed at ensuring the viability of the business and meeting overall objectives Provide a market information and competition updates Managing the rental of retail units to ensure maximum o المزيد...
Required Technical and Professional Expertise Strong understanding of FP&A and Finance processes Hands-on SAP PaPM skills, including data modelling, process setup, data governance and integration frameworks Understanding of SAP S/4 Finance Universal Journal basic concepts المزيد...
We have available jobs in Brisbane, Hamilton and Complete this form now for immediate processing- Must be willing to attend a one-time training in Nundah or Benefits:NO weekends, night shifts - Flexible hours to suit work/life/study balanceCareer Growth Opportunities- become a traine المزيد...
Ongoing/ full time work, Day shift, Temp to Perm work with the client, Great Benefits, Enfield Recruiting Warehouse Food Production Operative for our client in EnfieldShifts and Pay Rates for Food Production Operative:4 on 4 off rotations 12 hours shifts 7am - 7pm / 7pm - 7am£9.50 ri المزيد...
Business Support Coordinator Full - Time Or Part - Time
Siemens -
دبي
-
الامارات
You will make an impact by: Proactive hands-on approach to work is required and experience of a client-facing service role. The ability to think on your feet and make sound and considered decisions. Great planning, creative thinking, organising and multitasking skills, along wi المزيد...
Key Responsibilities. Provide invaluable advice on financial risk to positively impact the City's capital works program choices, ensuring a sound and sustainable financial foundation. Influence and guide senior leaders by delivering high-quality financial information that em المزيد...
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
Responsibilities: Conducting detailed risk assessments. Analyzing market trends, reports, statistics, and relevant documentation. Compiling and analyzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policies المزيد...
Main Responsibilities Of The Part-time Compliance Manager Develop and implement the compliance framework Carry out risk assessments across different business areas Assist with preparation of board reports Design and deliver compliance training Have ownership of the fitness an المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Time Management في دبي - اكتشف 28415 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, مدير المشروع, مدير مبيعات, موظف استقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, الفنادق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل