PwC
حول PwC
PwC firms help organizations and individuals to create the value they're looking for. We're a network of firms in 158 countries with close to 169,000 people who are committed to delivering quality in assurance, tax and advisory services. PwC is the brand under which member firms of PricewaterhouseCoopers International Limited (PwCIL) operate and provide services. Together, these firms form the global PwC network. In our 3 key areas of business or Lines of Service Assurance, Tax, and Advisory we work with our clients from business start ups to the worlds leading organizations to measure, protect and enhance the things that matter most to them. We help our own people to learn, discover, develop and make a real difference all the way through their working lives. And we have big ambitions to grow. PwC Middle East Region is part of what we call the Central Cluster and includes the UK, Europe and Africa as well as the Middle East. The region consists of 12 markets - UAE, Saudi Arabia, Qatar, Kuwait, Bahrain, Oman, Jordan, Lebanon, Egypt, Libya, Iraq and Palestine. PwC has been established in the region for over 40 years, we already employ over 4500 people and we are on course to become the Middle East number one professional service firm.
شركات مماثلة
47 فرصة عمل في Pwc
A career in our Management Consulting practice, within General Consulting services, will provide you with the opportunity to help clients seize essential advantages by working alongside business leaders to solve their toughest problems and capture their greatest opportunities. We work المزيد...
Job Description & Summary A career within Transfer Pricing services, will provide you with the opportunity to help our clients develop compliant, tax efficient structures that help advance their business goals. You’ll focus on all aspects of documentation planning, disput المزيد...
Reviewing conflict check results to identify legal and commercial conflicts of interest Being the first point of escalation for the less experienced members of the team Being an escalation point for engagement teams and risk management teams for conflict related matters Reviewing المزيد...
المسؤوليات: كمدير / مدير أول، ستعمل كجزء من فريق من حل المشكلات، مما يساعد على حل مشكلات العمل المعقدة بدءًا من الإستراتيجية وحتى التنفيذ. تشمل المهارات والمسؤوليات المهنية لشركة برايس ووترهاوس كوبرز لهذا المستوى الإداري، على سبيل المثال لا الحصر، ما يلي: ● تطوير استراتيجية شركة برايس المزيد...
مواطن إماراتي ولديه خلاصة قيد درجة علمية في المحاسبة أو المالية أو أي تخصص أكاديمي آخر ذي صلة أكمل أو يسعى للحصول على مؤهل مهني، مثل ACCA، CA، ACA، CPA (يفضل) خبرة تقدمية على مستوى المساعد الأول في العمل مع مجموعة من عملاء التدقيق الخارجي في إحدى شركات الخدمات المهنية الأربع الكبرى مه المزيد...
● التعامل مع استفسارات مندوب ما بعد التسجيل المتعلقة بالمسائل الإدارية، الجدولة والمواد والحضور وإعداد التقارير المرحلية لجميع الدورات التدريبية في المملكة العربية السعودية ● العمل مع مديري الدورة التدريبية على الجدولة والجدول الزمني، والاتصال مع العمليات المتعلقة بطلبات توفير الموارد المزيد...
تطوير مهارات جديدة خارج منطقة الراحة. العمل على حل المشكلات التي تمنع الفريق من العمل بفعالية. تدريب الآخرين، والتعرف على نقاط قوتهم، وتشجيعهم على تولي مسؤولية تطورهم الشخصي. تحليل الأفكار أو المقترحات المعقدة وبناء مجموعة من التوصيات المفيدة. استخدم مصادر متعددة للمعلومات بما في ذلك المزيد...
خبرة واسعة في شركة استشارات استراتيجية - خبرة عملية في مؤسسات الرعاية الصحية أو صناعة الأدوية سجل مثبت من النجاح في العناية الواجبة التجارية أو الأدوار الإستراتيجية للشركة الخبرة العملية في مساعدة العملاء في التخطيط الاستراتيجي ومراجعات الأعمال؛ النمو ودخول السوق والتوسع الدولي؛ وتحجي المزيد...
أكثر من 8 سنوات من الخبرة المهنية مع التركيز على تقييمات الصفقات والتقارير المالية. درجة البكالوريوس (درجة البكالوريوس) أو ما يعادلها كحد أدنى من المتطلبات التعليمية يفضل التسميات المكافئة لـ CFA أو ACA أو ACCA المؤهلة. التعرض المسبق لقواعد بيانات البحث الخارجية والمعرفة بها (مثل S&am المزيد...
مساعد أول للعناية الواجبة المالية - خدمات المعاملات
PwC -
أبوظبي
-
الامارات
يتطلب هذا الدور أن يكون مقر المرشح خارج مكتبنا في الإمارات العربية المتحدة (أبو ظبي). مسؤوليات الدور: المشاركة في مهام العناية الواجبة المالية في سياق معاملات الاندماج والاستحواذ من جانب الشراء والبيع، وخدمة عملاء الشركات والأسهم الخاصة. إضافة قيمة إلى الصفقة المستهدفة عن طريق تحويل ا المزيد...
خبرة كبيرة في شركة استشارات إستراتيجية مع التركيز على عملاء قطاع التعليم على سبيل المثال. التعليم العالي، ومشغلي الروضة حتى الصف الثاني عشر، والقطاع العام، وبيوت الاستثمار المعرفة بالقطاع وسلسلة القيمة داخل منطقة الشرق الأوسط سجل مثبت في تقديم مشاريع العناية الواجبة التجارية بنجاح قيا المزيد...
قيادة وتوجيه وإدارة مشاريع تكنولوجيا الموارد البشرية، بما في ذلك التخطيط والتنفيذ والمراقبة والإغلاق، مما يضمن تسليمها في الوقت المحدد وفي غضون النطاق والميزانية. التعاون مع فرق متعددة الوظائف، بما في ذلك تكنولوجيا المعلومات والموارد البشرية والشركاء الخارجيين، لضمان نتائج المشروع الن المزيد...
● قيادة وتقديم المهام الاستشارية - تطوير المحتوى وخطط المشروع وتوزيع العمل عليه أعضاء الفريق والإشراف على التسليم اليومي. ومن المتوقع أن تكون المهام في الغالب داخل قطاع النقل البري، ولكن يمكن أن يشمل أيضًا على نطاق أوسع مساحة النقل والخدمات اللوجستية ● أداء التفكير القائم على الفرضيات المزيد...
Responsibilities As a Senior Manager Lead and deliver consulting assignments – develop content, project plans, distribute work to team members and oversee day-to-day delivery. Assignments are expected to be predominantly within the land transport sector, but could also includ المزيد...
8-12 عامًا من الخبرة المهنية في العمل، منها 4-6 سنوات على الأقل في مجال التشاور مع شركة استشارية عالمية رائدة، مع مجموعة مثبتة من المشاريع في قطاع السكك الحديدية والطرق، ويفضل أن يكون ذلك في الشرق الأوسط، وتقديم المشورة لمنظمة من المستوى الأول خبرة في مشغلي السكك الحديدية والشاحنات وس المزيد...
سنوات الخبرة: أكثر من 6 سنوات من الخبرة المهنية مع التركيز على تقييمات الصفقات والتقارير المالية. الحد الأدنى من الدرجة المطلوبة: درجة البكالوريوس (درجة البكالوريوس) أو ما يعادلها كحد أدنى من المتطلبات التعليمية يفضل التسميات المكافئة لـ CFA أو ACA أو ACCA المؤهلة. المهارات اللغوية: ي المزيد...
* وضع رؤية لطريقة إدارة العمليات الضريبية ووضع وتنفيذ خطط التحول * تقييم عمليات الحالة الحالية والحوكمة والأنظمة وتدفقات البيانات والنماذج التنظيمية والفرص لنشر التكنولوجيا * تحديد فرص التحسين و * وضع خطط التنفيذ العملية * تقديم المشورة بشأن فرص الضرائب للاستفادة من مراكز الخدمة المشت المزيد...
At PwC, we measure success by our ability to create the value that our clients and our people are looking for. Our reputation lies in building lasting relationships with our clients and a focus on delivering value in all we do. We’re a network of firms in 158 countries with m المزيد...
Analyse and generate the economicand financial decisions made by MME regarding the initiation of PPPproject. Perform research based ondata (made available by other and / or generated by him / herself) foreconomic analysis, developing economics models of possiblescenarios, then apply المزيد...
Our International Tax Services Generalist - Client Services team advises our clients on tax laws and reporting, legislation and planning strategies based on their geography and jurisdiction. You’ll be helping our clients with local tax laws, reporting requirements, statutory fil المزيد...
شركات مماثلة