وظائف Property Management في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Property Management في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Head Of Property Management
Mark Williams Middle east -
أبوظبي
-
الامارات
Contributes to the development of functional/departmental strategy in line with the business strategy Manage and direct the daily activities of leasing Assists the finance department in preparing annual budgets for operations, utilities, property CAPEX and buildings insurance Assists المزيد...
إدارة الممتلكات العقارية
Apt Resources | Recruitment Specialists -
دبي
-
الامارات
التعامل مع المهام الإدارية والتوثيق والتواصل الفعال يجب أن يكون لديك خبرة عملية مع قانون إيجاري والقوانين الأخرى في دبي المتعلقة بالوساطة العقارية. إدارة وتسوية السجلات المالية لمحفظتنا العقارية تنفيذ المعاملات المالية، بما في ذلك تحصيل الإيجارات ومدفوعات البائعين دعم عمليات إعداد الم المزيد...
Oracle Fusion Property Management Support Specialist
Staff Gate -
دبي
-
الامارات
-System Support and Maintenance: Provide first-line support for Oracle Fusion Property Management system issues. Monitor system performance, conduct regular health checks, and perform routine maintenance activities. -Issue Resolution: Troubleshoot and resolve technical and functio المزيد...
Seeking Maintenance Technicians for a great company, competitive pay and benefits. Installs, troubleshoots, repairs, and performs highly diversified maintenance operations on plant production equipment and machinery to support the achievement of production goals and objectives. Per المزيد...
Salary range- $80-$90k/year plus Bonus and Benefits Not your everyday Director of Human Do you have a love of people and culture and helping teams get the most out of themselves? Do you have the heart of a teacher? This might be the ideal role for Job Summary: This role will be resp المزيد...
Business Development Executive
Munjz | property management services -
أبوظبي
-
الامارات
Office Administration Work from Home Computer Job - Part TimeWork from Home Administration - Computer Online Data Entry & Short Studies/Feedback - Part Time & Full Time Work - No Experience Needed, Training Provided We specialize in market research and are looking for help in المزيد...
Your new company HAYS Recruitment is currently partnered with a renowned and successful Real Estate firm. This company is offering an exclusive opportunity to work alongside some of the most experienced individuals in the Real Estate industry. Your new role As the Property Manag المزيد...
Basic Qualifications Must be a U.S. Citizen. Requires a bachelor’s degree and 8 years of experience. A High School Diploma or equivalent and an additional 4 years of related experience may be considered in lieu of a degree. 4 years of people management experience. المزيد...
Responsibilities: Experience in property management and maintenance of commercial properties and buildings and grounds. • Demonstrated ability to work effectively and collaboratively in a team as well as independently. • Demonstrated ability in the coordination and supervision of tea المزيد...
يعد هذا دورًا رائعًا لمحترفي إدارة الأصول ذوي الخبرة ليلعب دورًا محوريًا في تشكيل وتطوير محفظة عقارات رائعة. سيعمل رئيس إدارة الأصول بشكل وثيق مع مجلس الإدارة على بناء المحفظة، والنظر في الاستثمارات الجديدة والحفاظ على محفظة مربحة ومتنوعة. بالإضافة إلى ذلك، سيشرف هذا الدور أيضًا على المزيد...
Requirements Must be a U.S. Citizen. Bachelor’s Degree along with 8 years of directly related work experience. In lieu of formal education, an additional 4 years of directly related experience may be considered. 4 years of people management experience. Experience المزيد...
أبحاث السوق وتحليلها. إدارة المستأجرين / إدارة الإيجار والتوثيق. دراسة ومراجعة والتوصية بالسياسات والإجراءات التي من شأنها زيادة وتحسين وتعظيم إشغال المستأجر. التفاوض بشأن شروط وأحكام التأجير والميزانية. العمل مع المستأجرين لتطوير معايير البيع بالتجزئة والتأكد من وفاء المستأجرين بالتز المزيد...
Key Responsibilities Maintaining client relationships to a high, professional level Liaise with property analysts to assist in the property recommendations through due diligence and research Implementing successful property plans with clients by executing investment strategy P المزيد...
Job DescriptionWe are looking to employ an HR officer with excellent communication skills, both written and The HR officer is expected to be knowledgeable with employment legislation and possess strategic and commercial insight to the labor He or she must be able to negotiate with T المزيد...
Qualifications: Bachelor’s degree in a relevant field. Minimum of 10+ years of experience as a Property Consultant in the Dubai real estate market. Strong proficiency in Arabic and English, both written and spoken. In-depth knowledge of the Dubai property market, regu المزيد...
المسؤوليات الأداء المالي معالجة وإدخال جميع النفقات والفواتير والمدفوعات والإيصالات بشكل يومي. الفواتير الفعالة وجمع وإدارة فواتير المستأجر إعداد الإقرار الضريبي. تقديم تقرير الفواتير مع تفاصيل ضريبة القيمة المضافة على أساس ربع سنوي؛ قائمة الفواتير بأرقام الفواتير الضريبية لتأكيد ا المزيد...
We have an exciting opportunity for an ambitious and driven individual to join our team as an Industrial Property Consultant. As a key member of our team you will be responsible for managing all leasing and sale mandates within the industrial sector. Reporting directly to the Head o المزيد...
Create lists for leasing properties, with information location, features, square footage, etc. Conduct intermediate-level negotiations during lease processes, providing consultation to clients on market conditions, prices, legal requirements, and other relevant matters to ensure fa المزيد...
نحن حاليًا في بحث مستمر عن ممثل مبيعات متحمس وذو خبرة للانضمام إلى فريقنا. المسؤوليات الرئيسية: . التواصل مع العملاء المحتملين أو الحاليين لإبلاغهم عن منتج أو خدمة باستخدام . الرد على أسئلة حول المنتجات أو الشركة . التعلم والترويج لمجموعة المنتجات بأكملها، خاصة المنتجات المتخصصة ا المزيد...
مساعدة العملاء في شراء وبيع وتأجير العقارات. التفاوض نيابة عن العملاء. تقديم النصائح والإرشادات للعملاء. إدارة وصيانة قواعد بيانات العملاء. توليد عملاء محتملين للعملاء المحتملين. تنظيم وحضور الاجتماعات مع العملاء. استكمال جميع المهام الإدارية المتعلقة بالدور. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Property Management في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 34666 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, مدير المشروع, تنفيذي التسويق, مدير مبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, استشارات إدارية, الاستشارات, الخدمات الاستشارية, الفنادق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل