وظائف Payment Settlement Assistant في الإمارات
وظائف Payment Settlement Assistant في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities Process and reconcile payments received from clients Monitor payment transactions and identify any discrepancies or errors Communicate with clients and resolve any payment-related issues in a timely manner Prepare and maintain accurate records of settlements a المزيد...
Responsibilities Coordinate with various departments to gather payment information and ensure proper documentation is received. Verify payment transactions for accuracy and completeness. Identify and resolve discrepancies or issues in payment settlements. Process payment sett المزيد...
About the job Must Haves: . Experience with data entry, reporting tools, and Excel in a fast paced environment . 2+ years of experience within a Supply Chain or Logistics setting . 1+ years’ experience with SAP . Capability of processing dozens of orders daily with efficien المزيد...
2 years related experience in security services and / or back office operations eg managing securities settlements/ corporate actions Solid understanding of security services and operations and accounting activity related to security services Ability to work under pressure المزيد...
Welcome Passengers On Board and Directing Them to Their Providing Information and Safety Procedures to the Passengers Checking all Seat Belts and Galleys are Secure Prior making Announcements On Behalf of the Pilot and Answering Questions During the Flight Serving Meals and Refreshm المزيد...
فهم جيد للوائح عقوبات الأمم المتحدة والاتحاد الأوروبي والمملكة المتحدة والولايات المتحدة (OFAC) / ضوابط التصدير. معرفة جيدة وخبرة في مراجعة المدفوعات والمعاملات التجارية وفحص الأسماء. يتقن الكتابة مع مهارات الاتصال والتعامل مع الآخرين القوية مهارات كتابة التقارير القدرة على القيام المزيد...
Our client in the digital finance and blockchain technology sector is looking for a highly skilled Blockchain and Digital Payment Expert to join their team. Key Responsibilities: Design develop and deploy blockchain solutions and smart contracts.Implement and manage digital payment sy المزيد...
At Spark Home Health we are a different type of home health company who place patients and families at the center of everything we We call it The Heart of Spark. We are proud to be a company that values and prioritizes the importance of: Relationships – Support – Collabor المزيد...
إعداد الدراسات الفنية لطلبات الاستثناءات الإدارية المتعلقة بالإقرارات الضريبية وإعداد القرارات اللازمة بشأنها. دراسة وتحليل طلبات خطط التقسيط للمبالغ المستحقة ورفع تقرير إلى المشرف المباشر للموافقة أو الرفض. دراسة وتحليل طلبات إلغاء التسجيل ورفع تقرير إلى المشرف المباشر لاتخاذ القرار المزيد...
About the Role: Support company Chief Executive Officer in daily administative task. Assist in managing day to day accounts of the company. Monitor and manage of the financial flows including expenses, credit cards, invoices, and bank statements. Coordinate with the bookkeepers and au المزيد...
MISSIONS: Managing the creation and upkeep of design and construction records, which include correspondence, agreements, design documents, submittals, contract changes, daily reports, proposal requests, and payment applications, in alignment with the overarching document control syst المزيد...
Responsibilities: Processing and preparing financial statements. Overseeing client accounts. Creating, sending, and following up on invoices. Collecting and reviewing data for reports. Reviewing and performing audits on financial statements and reports. Reporting discrepancies المزيد...
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking fl المزيد...
Receive inspect and record incoming shipments.Organize and store inventory in designated locations.Prepare orders for shipment ensuring accuracy and timeliness.Maintain inventory levels and report discrepancies.Operate warehouse equipment such as forklifts and pallet jacks.Keep the wa المزيد...
توفير الدعم التنفيذي رفيع المستوى للمدير العام وفريق القيادة. إدارة التقويمات المعقدة وجدولة الاجتماعات وتنسيق ترتيبات السفر. التعامل مع المعلومات السرية بحكمة واحترافية. صياغة وتحرير المراسلات والرسائل والتقارير والعروض التقديمية. العمل كنقطة اتصال بين المديرين التنفيذيين وأصحاب المص المزيد...
Full Time Dubai Kazamer Tax Consultant is seeking a diligent and detail-oriented Purchasing Assistant to join our team in Dubai. The successful candidate will be responsible for researching potential vendors, comparing supplier offers, and ensuring the timely delivery of high- المزيد...
Job Description The successful candidate will work as Research Assistant at the Abu Dhabi International Virtual Research Institute for Food Security in the Drylands. This institute features a comprehensive and highly interdisciplinary R&D program and provides an international col المزيد...
Responsibilities Conduct patient assessments and record medical histories Order and interpret diagnostic tests and imaging studies Assist in minor surgical procedures and medical interventions Prescribe medications and provide patient education Monitor patient progress and a المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing calendars, scheduling appointments and meetings, and making travel arrangements Maintaining and organizing files, records, and databases Answering phones, taking messages, and responding to emails Assisting with budget preparation an المزيد...
تقديم خدمة مهذبة ومهنية وفعالة ومرنة في جميع الأوقات، وفقًا لمعايير الأداء الخاصة بفندق سوفيتيل دبي جميرا بيتش. أن يكون مرنًا تمامًا ويتكيف مع التناوب داخل الأقسام الفرعية المختلفة لقسم الأغذية والمشروبات أو أي قسم آخر في الفندق حسب التكليف. أن يقوم بأي واجبات ومسؤوليات أخرى معقولة حس المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Payment Settlement Assistant في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 2998 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد مدير, مساعد تنفيذي, مساعد إداري, مساعد شخصي, مساعد الموارد البشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الضيافة, التعليم, التجزئة, التخزين, المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل