وظائف Outgoing Correspondence في الإمارات
وظائف Outgoing Correspondence في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities - Registering all incoming and outgoing correspondences, MoMs, Inspections, Drawings & technical submittals. - Registering and maintaining onsite materials receipt, storage and inventory control. - Maintaining a register of all incoming and outgoing mail, stamping المزيد...
Responsibilities* 1. Manage and organize schedules and appointments 2. Handle incoming and outgoing correspondence 3. Prepare reports, presentations, and other documents using Microsoft Excel and Word 4. Assist in the management of real estate transactions and documentation *Qu المزيد...
Greet visitors and direct them to the appropriate departments or individuals Answer telephones and respond to inquiries via telephone or email Book meeting rooms, set up conference calls and take messages and minutes during meetings Perform administrative tasks, including filing and p المزيد...
Responsibilities: Manage office supplies inventory and place orders as necessary. Handle incoming and outgoing correspondence, including mail and emails. Answer and direct phone calls in a professional manner. Schedule appointments and meetings, and coordinate conference room booking المزيد...
Duties: Diary management and associated logistics Screening of calls and handling of queries Process incoming/outgoing correspondence Set up Partner’s and department meetings (booking meeting rooms and equipment, arranging for technical support, setting up audio/video co المزيد...
Our company is looking for a Secretary of Asian nationality.* Receiving Incoming Calls Managing call records and keeping notes.* Checking the emails and forwarded to the concerned persons* Maintaining the Incoming and Outgoing correspondence records project wise.* Maintaining the Supp المزيد...
إدارة والحفاظ على الجدول الزمني والتقويم التنفيذي، بما في ذلك ترتيب المواعيد والاجتماعات وترتيبات السفر. التعامل مع جميع المراسلات الواردة والصادرة، بما في ذلك رسائل البريد الإلكتروني والمكالمات الهاتفية والبريد، والتأكد من الرد على جميع الرسائل في الوقت المناسب. إعداد وتحرير المراسلا المزيد...
Manage and maintain executive's schedule and calendar, including arranging appointments, meetings, and travel arrangements. Handle all incoming and outgoing correspondence, including emails, phone calls, and mail, and ensure that all messages are responded to in a timely manner المزيد...
صياغة إشعارات الاجتماع وجداول الأعمال والمحاضر وتقارير العمل. إدارة نظام التحكم في المستندات (OA) لحفظ مستندات الشركة ومعالجتها وأرشفتها في الوقت المناسب. التعامل مع نقل المستندات، بما في ذلك البريد الإلكتروني والبريد والفاكس وما إلى ذلك. إدارة المراسلات الواردة والصادرة، بما في ذلك ت المزيد...
Coordinate and manage administrative tasks such as scheduling meetings, preparing documents, and organizing files. Handle incoming and outgoing correspondence, including phone calls, emails, and mail. Maintain and update databases, spreadsheets, and other records. Coordinate trav المزيد...
مساعد إداري تنفيذي
الدعم الإداري العام: يوفر الدعم الإداري/السكرتارية لنائب الرئيس/نائب الرئيس وأعضاء فريقه. تحية واستضافة الضيوف وزوار المكاتب بلطف واحترام. يحتفظ بنسخة مطبوعة أو تقويم إلكتروني للنائب الأول للرئيس المسؤول. يتبع إجراءات مراقبة وثائق مكتب Hill International القياسية والمشاريع. يجمع ويراج المزيد...
إدارة اليوميات لقائد الأعمال لتشمل التخطيط للاجتماعات والدعوات بالإضافة إلى توفير نظام تخطيط متجدد لمدة 12 شهرًا لجميع التقارير المباشرة والموظفين للأنشطة والأحداث الرئيسية. خطط للسفر بما في ذلك الرحلات الجوية والفنادق وتأجير السيارات والتوصيل والتأشيرات وتأكيدات الاجتماعات وما إلى ذل المزيد...
Administrative Support: Handle incoming and outgoing correspondence, including emails, letters, and phone calls. Organize and maintain physical and digital files, records, and documents. Prepare and distribute reports, memos, and other business-related documents. Assist in creat المزيد...
يوفر الدعم الإداري/السكرتارية لنائب الرئيس/نائب الرئيس وأعضاء فريقه. تحية واستضافة الضيوف وزوار المكاتب بلطف واحترام. يحتفظ بنسخة مطبوعة أو تقويم إلكتروني للنائب الأول للرئيس المسؤول. يتبع إجراءات مراقبة وثائق مكتب Hill International القياسية والمشاريع. يجمع ويراجع ويوزع النسخ الورقية المزيد...
يوفر الدعم الإداري/السكرتارية لنائب الرئيس/نائب الرئيس وأعضاء فريقه. تحية واستضافة الضيوف وزوار المكاتب بلطف واحترام. يحتفظ بنسخة مطبوعة أو تقويم إلكتروني للنائب الأول للرئيس المسؤول. يتبع إجراءات مراقبة وثائق مكتب Hill International القياسية والمشاريع. يجمع ويراجع ويوزع النسخ الورقية المزيد...
تقديم خدمة عملاء عالية الجودة لجميع الزوار والموظفين، وتمثيل الأكاديمية بطريقة احترافية. الترحيب بالزائرين بطريقة ودية ومفيدة. لديك معرفة قوية بالمعلومات الأساسية حول الأكاديمية. تقديم التوجيه والمساعدة لأولياء الأمور خلال عملية تسجيل الطلاب وقبولهم خلال مرحلة الاستفسار الأولي. - المزيد...
We are seeking a Receptionist who is fluent in Arabic with experience in the field to join our clients team in AlAyn. The ideal candidate will be responsible for managing front desk operations providing excellent customer service and ensuring smooth communication between customers and المزيد...
The role involves working on projects associated with Stormwater & Drainage Flood Alleviation Wastewater Networks and Water distribution networks Pumping Station and Recycling Plant. This will involve undertaking investigations planning designing tendering contract administration المزيد...
The main responsible for the data analyst is to generate BI reports for the concerned business departments. This includes preparing datasets the reports design development and QA with business owners. Key results accountabilitiesBI developer to deliver business intelligence solutions المزيد...
The main responsible for the quality control is to assure that all test cases test scenarios for all new developed solutions as well changes to the current system are conducted. Key results accountabilities Review Test Strategies Review & approve Test Cases Test Scenarios المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Outgoing Correspondence في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 695 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, موظف استقبال, وكيل الحجوزات, مساعد تنفيذي, سكرتير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل