وظائف Meetings Management في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Meetings Management في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
In This Role, You Will: Collaborate with the Team's Director of Events to execute a strategic corporate event strategy Manage the North America Event Design team based in the HQ (Tyson's office) responsible for producing 500+ events annually. Oversee team bandwidth, res المزيد...
تنفيذي الاجتماعات والفعاليات
Mövenpick Hotels & Resorts -
دبي
-
الامارات
لتعزيز الكفاءة والثقة والمجاملة ومستوى عالٍ للغاية من المهارات الاجتماعية. لتعزيز وضمان العلاقات الجيدة بين الإدارات بشكل عام لإظهار أسلوب لطيف وموقف إيجابي في جميع الأوقات وتعزيز صورة الشركة الجيدة للضيوف والزملاء. إظهار الفخر بمكان العمل والمظهر الشخصي في جميع الأوقات عند تمثيل الفن المزيد...
In this position as a Management Assistant, you will be responsible for the following tasks: Managing calendars and organizing meetings (virtual meetings, conference calls, appointments) Preparing meetings dossiers Organizing business travels from A to Z (hotels, transport, res المزيد...
Key Responsibilities Check technical drawings in order to ensure the feasibility of project designs and engineering activities, and review them in coordination with Brand Managers Manage shop construction projects from the concept phase to completion; monitor major material, order المزيد...
Responsibilities Setting the tactics of the Leasing strategy on the Retail Portfolio that is aimed at ensuring the viability of the business and meeting overall objectives Provide a market information and competition updates Managing the rental of retail units to ensure maximum o المزيد...
Required Technical and Professional Expertise Strong understanding of FP&A and Finance processes Hands-on SAP PaPM skills, including data modelling, process setup, data governance and integration frameworks Understanding of SAP S/4 Finance Universal Journal basic concepts المزيد...
Primary Purpose Conduct insurance loss control inspections on either commercial or residential ; Essential Functions and Responsibilities Job Description As a Loss Control Field Representative, you will conduct physical inspections on either commercial or residentia المزيد...
Assistant Professor Management
American University of Sharjah -
الشارقة
-
الامارات
Assisting with various departmental duties and providing academic support to Professors and other staff. Representing the university at conferences and delivering presentations when necessary. Providing Professors and Department Heads with feedback on student progress. Attending المزيد...
يدير أعضاء فريق التصميم أثناء تنفيذ التصميم لضمان الحفاظ على الوضوح وجودة المفهوم من خلال مستوى التفاصيل. يدير تفاعل العميل واتخاذ القرار فيما يتعلق بالتصميم من أساس التصميم الكامل أو ملخص متطلبات المستخدم إنشاء وتطوير مفاهيم التخطيط والتصميم للجامعات و/أو المؤسسات و/أو مرافق الرعاية المزيد...
Management Consultant
United International Group L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Management consultants are responsible for helping organizations solve issues, create value, maximize growth and improve business performance. They are deeply skilled in business and provide objective advice and expertise and help an organization develop any specialist skills that i المزيد...
ضمان توافر المعلومات المالية في الوقت المناسب وبدقة لتقارير الإدارة إنتاج تقارير الإدارة الشهرية والفصلية وغيرها من التقارير المخصصة الحفاظ على قاعدة بيانات دقيقة وسهلة الاسترجاع لإعداد التقارير الإدارية. الوصف الوظيفي إعداد الأداء المالي الشهري والفصلي والسنوي وتقديم تقرير عن الفروق. المزيد...
We are seeking a dedicated and skilled Project Management (PMO) to join our team and drive successful project outcomes. As a Project Manager you will play a pivotal role in planning executing and overseeing project management processes ensuring alignment with organizational goals. You المزيد...
Key Responsibilities. Provide invaluable advice on financial risk to positively impact the City's capital works program choices, ensuring a sound and sustainable financial foundation. Influence and guide senior leaders by delivering high-quality financial information that em المزيد...
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
Responsibilities: Conducting detailed risk assessments. Analyzing market trends, reports, statistics, and relevant documentation. Compiling and analyzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policies المزيد...
We have available jobs in Brisbane, Hamilton and Complete this form now for immediate processing- Must be willing to attend a one-time training in Nundah or Benefits:NO weekends, night shifts - Flexible hours to suit work/life/study balanceCareer Growth Opportunities- become a traine المزيد...
As a Project Management Officer (PMO) with a PMP (Project Management Professional) certification you will play a pivotal role in ensuring the successful execution of projects within our organization. You will be responsible for overseeing project activities ensuring adherence to proje المزيد...
Manage project/initiatives according tostandard and best practices to each projectsobjectives. Report on top strategies programsidentified as imperative for the group. PMOteam building and development according to bestpractices. Develop each function/BU yearlyobjectives linked with b المزيد...
Responsibilities: Preparation of annual accounts and monthly management accounts. Working closely with the marketing and operations teams to set and improve key e-commerce and stock metrics. Processing payroll for a small team. Reconciliation of banks and balance sheet accounts, i المزيد...
Roles & Responsibilities Can conduct secondary research (competition analysis, market size, volumes, and trends, etc.) Can conduct primary research (focus group, SME interviews, etc.) ARIS and VISIO experience Can write and compile reports in format in Word, and PowerPoint المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Meetings Management في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 36704 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, تنفيذي مبيعات, مدير المشروع, موظف استقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, استشارات إدارية, الاستشارات, الخدمات الاستشارية, شركات التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل