وظائف Meeting Rooms في الإمارات
وظائف Meeting Rooms في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Love What You Do Even More At JW Marriott®, treating guests exceptionally starts with the way we treat our associates. Because we believe it takes people who genuinely love what they do to create a truly extraordinary experience. Here At JW Marriott Marquis Dubai, We Are Lookin المزيد...
Changing bed linen and making beds. Replacing used towels and other bathroom amenities, such as shampoo and soap. Sweeping and mopping floors. Vacuuming carpets. Dusting and polishing furniture. Emptying trash containers and ashtrays. Restocking beverages and food items in the المزيد...
الشغف بخدمة الضيوف مهارات ممتازة في التواصل الشفهي والكتابي والتواصل الشخصي والقيادي منظم للغاية، وموجه نحو النتائج مع القدرة على التحلي بالمرونة والعمل بشكل جيد تحت الضغط قدرات قوية في التعامل الشخصي وحل المشكلات مسؤول وموثوق به للغاية إتقان اللغة الإنجليزية، ويفضل اللغة الثانوية المزيد...
مراقب الغرف
تجميع الإحصائيات الخاصة بالمكتب الأمامي وتقديم التقارير المتعلقة بهذا المجال التحقق باستمرار من دقة عدد الغرف أن يكون لديك معرفة عملية كاملة ببرامج IHG One Rewards and Ambassador وفوائدها، واغتنم كل فرصة لتسجيل أعضاء جدد الحفاظ على المعرفة الشاملة بإجراءات الحجز القياسية قم بإبلاغ مدي المزيد...
Developing and executing business strategies to achieve short and long-term goals. Reporting to the board, providing market insights and strategic advice. Developing and implementing business plans to improve cost-efficiency. Maintaining positive and trust-based relations with bu المزيد...
Process room bookings through various channelsEnsure rooms are available based on the guests requested dates.Send confirmation of bookings to guests and update their reservation details in the system.Input guest details preferences and special requests into the reservation system.Prov المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities • Cleaning and maintaining the office premises, including dusting, sweeping, mopping, and vacuuming. • Ensuring the cleanliness and tidiness of all office areas, including restrooms, pantry, and meeting rooms. • isting in setting up meeting r المزيد...
انضم إلى فريقنا كمتدرب في قسم الغرف في أتلانتس دبي وانطلق في رحلة تعليمية شاملة من خلال برنامج تدريبي يعرضك لجوانب مختلفة داخل قسم الغرف. توفر هذه الفرصة بيئة ديناميكية حيث ستكتسب خبرة عملية في مجالات مختلفة داخل قسم الغرف. الطلاقة في اللغة الروسية والماندرين والألمانية هي اللغات المط المزيد...
يقوم بتحديث وصيانة نسخة شخصية من دليل الموظفين والموارد الأخرى لضمان توزيع المعلومات بدقة. يحافظ على جميع جهات الاتصال في حالات الطوارئ ويتواصل معهم أثناء حالات الطوارئ وغير الطوارئ حسب الحاجة. يدير البريد الوارد لجميع الأقسام. يحافظ على منطقة الاستقبال وغرف الاجتماعات آمنة ونظيفة من المزيد...
Director Of Rooms
Responsibilities: Enhancing the scalability and performance of existing database architecture. Developing database structures and features according to organizational needs. Hiring, supervising, and mentoring database development teams. Protecting data by developing data securit المزيد...
دعم فريق مكتب الاستقبال ليكون متوافقًا مع سياسات وإجراءات الفندق. تنسيق الوظائف التنظيمية والإدارية في جميع مجالات قسم الغرف: مكتب الاستقبال، وعلاقات الضيوف، والتدبير المنزلي، والغسيل. الإدارة اليومية لقسم الغرف - ضمان التواصل الواضح مع الأقسام وفيما بينها لتوفير الرضا الكامل للضيوف و المزيد...
Process room bookings through various channelsEnsure rooms are available based on the guests requested dates.Send confirmation of bookings to guests and update their reservation details in the system.Input guest details preferences and special requests into the reservation system.Prov المزيد...
To ensure through effective management that all services offered in the Rooms are always available and are carried out with the utmost efficiency and courtesy as per the Rooms Departmental Operations Manual and hotel policies.To represent the Rooms Department in the Hotels Executive C المزيد...
Coordinating with all the departments regarding events & meetingsPreparing event proposal and contractsPreparing event ordersPlanning for the events and meeting with/for staffing and guest requirement.Preparing proform invoice and Tax InvoicesDaily posting and billingCoordination المزيد...
Office Coordinator Clerk
File documentation relating to employees and projects. Prepare meeting rooms for use by printing relevant documents and setting up any devices that will be used. Receive and send emails. Manage office inventory. Greet clients and visitors. Answer phone calls and provide request المزيد...
Responsibilities: Answer phone calls. Respond to emails. Schedule team meetings. Prepare meeting rooms and equipment or technology that will be used. Proofread documents. Perform errands for other staff members. Order office supplies as needed.
Responsibilities: Assigning housekeeping tasks to staff and inspecting work to ensure that the prescribed standards of cleanliness are met. Scheduling staff shifts and organizing replacements as required. Investigating and addressing complaints regarding poor housekeeping servic المزيد...
التأكد من أن المباني الأمامية والخلفية لـ المكاتب تبدو جيدة المظهر وتعكس دائمًا الصورة المهنية لشركة ماجد الفطيم للعملاء والزبائن. صيانة الأصول والعناية بها (النباتات / الأثاث / المعدات / الإلكترونيات) استقبال المكالمات في مكتب الاستقبال وتعيين العضو المناسب في الفريق وتدوين رسالة ال المزيد...
Roles & Responsibilities 1) Cleaning, dusting, vacuuming and disinfecting of floors, walls and ceilings. Removal of waste and any other garbage from the entire area covered under the contract (such as halls, conference rooms, committee rooms, office rooms, cabins, cubicles, etc.) 2) المزيد...
Operation Coordinator
Responsibilities: File documentation relating to employees and projects. Prepare meeting rooms for use by printing relevant documents and setting up any devices that will be used. Receive and send emails. Manage office inventory. Greet clients and visitors. Answer phone calls المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Meeting Rooms في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1898 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل عامل الضيافة, Housekeeping Attendant, موظف استقبال, مدير المشروع, مدير المشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل