وظائف الاتصالات في
وظائف الاتصالات في
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
حضور الاجتماعات والمناسبات في جميع الأوقات المحددة المهارات المكتبية المتقدمة، بما في ذلك إعداد التقارير والعروض التقديمية ومحاضر الاجتماعات والتنفيذ القدرة على إدارة المشاريع بفعالية وتحقيق أهدافها بنجاح الهدف: التواصل بشكل فعال مع الباحثين عن عمل ودعمهم في تحقيق أهدافهم المهنية المزيد...
– 3-7 سنوات من الخبرة في إدارة أنشطة التسويق والتوعية الخبرة والمعرفة المحلية القوية أمر مرغوب فيه. مهارات ممتازة في الكتابة والتحرير وسرد القصص باللغتين العربية والإنجليزية. فهم قوي لمنصات الاتصال الرقمية ووسائل التواصل الاجتماعي. التواصل في الأزمات وخبرة في إدارة القضايا. الكف المزيد...
Communication Specialist
Responsibilities As a Communication Specialist (m/f/d), you will take an enthusiastic role and further strengthen the internal and external communication setup for the NCE markets. Your tasks will include: Develop and execute external communication and media projects to further المزيد...
Join a leading and highly respected organization in Ajman known for its commitment to excellence and innovation. Our client is a major player in the industry recognized for its impact on the community and its ability to drive positive change through strategic communications and public المزيد...
Develop content and support update of content on Ecolab’s social media channels. Act as point person for digital and social communications know-how. Source and develop internal / external stories, partnering with divisions, functions, and countries (to share on INSIDE, our w المزيد...
responsibilities such as: • Assist in maintaining and implementing an effective filing and administrative system for all matters related to sponsorship and event organization • Identify and maintain a general database of potential sponsors for all events and target specific ones relat المزيد...
Officer Marketing Communication
Roles and Responsibilities 1. Collaborate with the respective Business Divisions and Sales to develop integrated marketing campaign strategies and plans for key business areas within assigned geographies via effective channels and achieve campaign objectives such as generating qualifi المزيد...
The Role Guildhall is seeking a Head of Communication to join our innovative team. In this role, you will lead all global communication efforts for our organization, ensuring alignment with our values and adherence to web3 principles. The ideal candidate will possess exceptional lead المزيد...
المساعدة في الحفاظ على وتنفيذ نظام فعال لحفظ الملفات والإدارة لجميع الأمور المتعلقة بالرعاية وتنظيم الأحداث تحديد والحفاظ على قاعدة بيانات عامة للرعاة المحتملين لجميع الأحداث واستهداف جهات محددة تتعلق بكل حدث على حدة التفاوض والتعامل مع الرعاة المحتملين وإغلاق الترتيبات المفيدة في المزيد...
Marketing Communication Specialist
Roles & Responsibilities Job summary/Role description Perform the assigned activities related to the internal and external communication for all the Projects in UAE and other GCC countries carried out by the Group companies. Perform the Group's brand development and corporate commun المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Develop and maintain strong, long-term relationships with key clients, acting as their primary point of contact. Understand clients' business needs and objectives, providing tailored solutions and strategic advice. Proactively manage client e المزيد...
Supporting your assigned tutor, you will: Assist in conducting market research to identify trends, competitor analysis, and customer insights in the Institutional industry. Help gather data and analyze market dynamics to support decision-making. Collaborate with the marketing/sa المزيد...
Account Director - Internal Communication
Job Description This role will involve working on all employee engagement and internal communications initiatives for a key client, as well as support adhoc on other clients. Job responsibilities 1. Works with clients and teams to achieve business objectives that yield measurable المزيد...
Advancement Strategic Communication Officer
JOB DESCRIPTION:This position will be directly reporting to the Director of Advancement and Alumni Affairs.The Advancement Strategic Communication Officer will play a pivotal role in coordinating and executing comprehensive fundraising and communication strategies to advance the unive المزيد...
متدرب في مجال رقمنة تكنولوجيا المعلومات والاتصالات
إدارة مواد وأدوات الاتصال الداخلي للفريق. التعاون مع فرق دولية لفهم المتطلبات والتحديات المحلية. التطوير على التطبيقات ذات التعليمات البرمجية المنخفضة حول الروبوتات وروبوتات الدردشة وتطبيقات الهاتف المحمول. دعم مبادرات تحسين العملية. نجاحك يرتكز على البكالوريوس - أو طالب درجة الماجس المزيد...
Networking And Communication Engineer Intelligent
Networking and Communication Engineer (Intelligent Transportation System-ITS) 1. Design of Networking and communication systems for Traffic Control Systems (TCS) and Intelligent Transportation Systems (ITS). 2. Possess expertise in traffic sensors, toll tag readers, induction loops, l المزيد...
Black & Grey HR is hiring for a renowned University in the UAE. Our client is looking for a Fundraising & Communications Officer plays a vital part in coordinating and executing strategic communication efforts to support the universitys fundraising and development initiatives. المزيد...
يطور خطط التسويق الاستراتيجية ويضع ميزانيات التسويق السنوية بالتعاون مع المدير العام، ومدير التسويق، ومدير إدارة العلاقات العامة. يجب أن تكون خطط التسويق سنوية وشهرية وبحسب قطاع النشر بما في ذلك التكلفة واستراتيجيات النشر (المطبوعة والرقمية و/أو وسائل التواصل الاجتماعي) من خلال مراجعة المزيد...
Executive - Government Services Government Regulatory Communication
Expert Safety are currently recruiting for an Experienced Intermediate Safety Advisor to join our team. Expert Safety are an easy going, friendly company with a passion for Health & Safety and we strive to provide our clients with a very high standard of Health & Safety a المزيد...
Executive Bilingual Secretary With Tele-sales And Communication Skills
Perform secretarial duties such as answering phones, managing correspondence, scheduling appointments, and organizing meetings. Assist in administrative tasks including data entry, filing, and maintaining records. Handle incoming and outgoing communications via phone, email, and o المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل