وظائف إدارة الأعمال في الإمارات
وظائف إدارة الأعمال في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات 10 – 15+ سنة خبرة في الخدمات المالية، بما في ذلك العمل الاستراتيجي في شركة استشارات إدارية من الدرجة الأولى؛ درجة الماجستير والمؤهلات المهنية المناسبة؛ الفطنة المالية (التحليل والتقارير)؛ فهم عميق لمنتجات وأنشطة إدارة الأصول والخصوم؛ سجل حافل في تحديد ال المزيد...
Job Purpose:The position is focused on below mentioned key areas for ADGM locations:(1) To support FAB ADGM SEO office on finalising and implementing the FAB ADGM strategy (35 years Business plan)(2) Implement and monitor Governance; and(3) Support Business Management activities / ini المزيد...
Executive Director- Governance Global Markets Business Management
Key Accountabilities: • Lead all Governance, Compliance projects on behalf of the business. • Working with Operational risk partners implement and sustain governance protocols ensuring a robust risk framework and effective operational risk practices within GM that meet internal, risk المزيد...
Responsibilities: Assessing and identifying new opportunities for growth in current and prospective markets. Establishing the company’s goals and objectives. Recruiting and training new employees. Performing regular employee evaluations to determine areas of improvement. المزيد...
الأدوار والمسؤوليات العمل مع الآخرين لإنتاج منتجات عالية الجودة لضمان تجربة عملاء متفوقة جمع واستيعاب وتحليل البيانات ذات الصلة واستخدام العمليات والأدوات القياسية للمساعدة في إظهار ودعم الحلول فهم المفاهيم المالية الأساسية والقدرة على البحث والعثور على معلومات الأداء المالي والتجاري المزيد...
Job Description The Business Information Management Specialist provides business technical leadership across a broad range of information management functions to support the various areas of data and analytics. Works independently as a senior lead and may manage and direct activiti المزيد...
المرشح المثالي لهذا الدور كمدير أعمال سيجلب ثروة من الخبرة القيادية، بعد أن قاد ودرّب فرقًا لتحقيق النجاح سابقًا. ستكون خلفيتك القوية في العمليات التجارية مفتاحًا لضمان السير السلس للشركة الفرعية الجديدة لعميلنا. تعد مهارات الاتصال الممتازة ضرورية في هذا الدور؛ كما تعد قدرات التفكير ا المزيد...
Senior International Business Development Analyst
الأدوار والمسؤوليات تطوير وتنفيذ استراتيجيات ومبادرات النمو الدولية، واستهداف أسواق جديدة وفرص عمل في صناعات الموانئ والخدمات اللوجستية والنقل البحري. إجراء أبحاث وتحليلات السوق لتحديد الاتجاهات الناشئة والفرص والمخاطر المحتملة في الأسواق الدولية. إقامة والحفاظ على شراكات استراتيجية المزيد...
الأدوار والمسؤوليات اترك بصمتك كمدير تطوير أعمال في Horizon Geosciences! سيلعب مدير تطوير الأعمال دورًا حيويًا في تحديد فرص العمل الجديدة، ورعاية علاقات العملاء، ودعم استراتيجية النمو الشاملة لشركة Horizon Geosciences في دول مجلس التعاون الخليجي. هذا المنصب مثالي للفرد المتحمس الذي المزيد...
مدير تطوير الأعمال
إشراك العملاء وإدارتهم: قيادة وإدارة رحلة العميل بالكامل مع عملاء B2B، من المشاركة الأولية من خلال جمع المتطلبات وتطوير الاقتراح والتعاقد والمتابعة. التركيز على البيع المتبادل ورعاية علاقات العملاء طويلة الأجل لتعظيم فرص العمل. إستراتيجية طرح المنتجات في السوق: تحديد وتنفيذ إستراتيجي المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description We are currently looking for Business Analyst-Risk Management for UAE Previous experience required (if any) Typically, 8-10 years as Business Analyst / Techno Functional Support with at least 2 years in Risk Management domain in reputed organi المزيد...
We are seeking an experienced and dynamic Public Relations Officer (PRO) to manage and coordinate all public relations activities governmentrelated services and legal compliance processes. The PRO will ensure smooth liaison with government departments handle visa processes and maintai المزيد...
Job Summary: Al Reem Group is seeking a fulltime Procurement Officer to oversee the sourcing and procurement of goods and services needed for the companys operations. The Procurement Officer will be responsible for identifying costeffective deals maintaining supplier relationships neg المزيد...
Public Relation and Legal Compliance Undertake processing of new Employment Visas Employment Contracts and Work Permit. To follow up with MOH المزيد...
of Public Relation Officer (PRO) with relevant experience in Abu Dhabi.We are open to receiving CVs for both expats and UAE nationals who met the following criteria: Proven experience handling governmentrelated processes and documentation in Abu Dhabi.Strong knowledge of UAE labor law المزيد...
We are seeking a dynamic Learning and Development Manager to join our team. This role is pivotal in fostering a culture of continuous learning and professional growth. The ideal candidate will design implement and manage learning initiatives that align with our organizational goals an المزيد...
As Director of Learning & Development you will be a role model for our Team Members. From day one you will be involved in their journey preparing and monitoring individual development plans organising training activities and supporting them through learning and development opportu المزيد...
Learning & FacilitationReview the Learning needs analysis for the hotels prior to the budgetReview with the properties the implementation and facilitation of a Hotel Training Plan and budget that is aligned with the hotels goals and strategic planFollowup on all training activitie المزيد...
Collaborates with management team to ensure departmental orientation processes are in place and colleagues receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.Ensure HODs use all available on the job training tools for colleagues; supervise ongoing training ini المزيد...
TrainingConduct Training needs analysis for the hotelAct as an ambassador of training for the whole hotel by sharing and spreading a culture of learning and innovationAssess and improve the hotels overall vibe and energy and find ways to enhance it furtherLead the creation implementat المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة الأعمال في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 895 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مندوب مبيعات, تنفيذي تطوير الأعمال, مدير تطوير الأعمال, تنفيذي التسويق, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, المحاسبة, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل