وظائف Administrative Management في أبوظبي
وظائف Administrative Management في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Wealth Management Administrative Assistant
Job Title: Wealth Management Administrative Assistant Location: Abu Dhabi Our client is a leading investment management firm that prides itself on developing lasting partnerships with their clients. Specialising in wealth management and financial services they provide tailored soluti المزيد...
Wealth Management Administrative Assistant
Job Title: Wealth Management Administrative Assistant Location: Abu Dhabi Our client is a leading investment management firm that prides itself on developing lasting partnerships with their clients. Specialising in wealth management and financial services they provide tailored soluti المزيد...
Full job description Administrative Support: Managing calendars scheduling meetings and coordinating travel arrangements. Communication: Handling phone calls emails and correspondence often acting as a point of contact for clients and colleagues. Doent Management: Preparing editing an المزيد...
Administrative Istant
Screen incoming mail and telephone calls, draft responses, redirect correspondence and callers to the appropriate personnel and obtain additional information where necessary. Provide a time management/ diary service on behalf the Director/ Manager in order to ensure effective time usa المزيد...
فحص البريد الوارد والمكالمات الهاتفية، وكتابة مسودات الردود، وإعادة توجيه المراسلات والمتصلين إلى الموظفين المناسبين والحصول على معلومات إضافية عند الضرورة. توفير خدمة إدارة الوقت/اليوميات نيابة عن المدير/المديرة لضمان الاستخدام الفعال للوقت وتجنب الجداول الزمنية المتضاربة. تصميم وت المزيد...
الأدوار والمسؤوليات أساسي: شهادة الثانوية العامة أو ما يعادلها من سنة إلى سنتين عمل كسكرتيرة أو مساعدة إدارية مهارات تنظيمية ممتازة إجادة استخدام الكمبيوتر القدرة على أداء مهام متعددة والعمل تحت الضغط مطلوب: المعرفة باستخدام نظام العلاقات العامة (EPRO) رخصة قيادة سارية المفعول في المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تنفيذ المهام الإدارية اليومية بكفاءة ودقة. إعداد وتحرير المستندات والعروض التقديمية والتقارير لضمان الدقة والالتزام بمعايير الشركة. الحفاظ على أنظمة الملفات المنظمة، سواء المادية أو الرقمية، لتسهيل استرجاع المستندات بكفاءة. جدولة وتنظيم الاجتماعات المتعلقة بالمشرو المزيد...
التعليم: الحد الأدنى من شهادة الثانوية العامة أو ما يعادلها مهارات الاتصال: مهارات اتصال شفهية ممتازة لتوصيل احتياجات وطلبات اهتمامات العملاء بشكل فعال إلى الإدارة وموظفي المبيعات. بالإضافة إلى مهارات الاتصال الكتابية للبريد الإلكتروني والوثائق المهارات اللغوية: القدرة على قراءة وفهم المزيد...
يوفر الدعم الإداري/السكرتارية لنائب الرئيس/نائب الرئيس وأعضاء فريقه. تحية واستضافة الضيوف وزوار المكاتب بلطف واحترام. يحتفظ بنسخة مطبوعة أو تقويم إلكتروني للنائب الأول للرئيس المسؤول. يتبع إجراءات مراقبة وثائق مكتب Hill International القياسية والمشاريع. يجمع ويراجع ويوزع النسخ الورقية المزيد...
Administrative Coordinator
JOB RESPONSIBILITIES: Providing direct and indirect aid to the Founder (CTO) of the company for various project work. We are a young company and our dynamics are constantly evolving. We are in need of well-facilitated structure and project management, along with discretion of when to المزيد...
Administrative Assistant
1. Deliver high quality customer service to all visitors and staff, representing the Academy in a professional manner. 2. Greet visitors in a friendly and helpful manner. 3. Have a strong knowledge of the key information about the Academy. 4. Offer guidance and assistance to parent المزيد...
An administrative manager is required to work in a group of restaurants and juice cafes in London. He has experience and competence in managing restaurants, cafes and juice shops. He has previous experience in the United Arab Emirates. He has communication and English language skills. المزيد...
MISSIONS: Managing the creation and upkeep of design and construction records, which include correspondence, agreements, design documents, submittals, contract changes, daily reports, proposal requests, and payment applications, in alignment with the overarching document control syst المزيد...
Job Responsibilities: • Answer and direct phone calls, organize and schedule appointments, and plan meetings and take detailed minutes. • Produce and distribute correspondence memos, letters, faxes, and forms. • ist in the preparation of regularly scheduled reports. • Develop and main المزيد...
Key Accountabilities: Proven experience in an administrative role, preferably in a corporate environment. Proficiency in Microsoft Office suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and other relevant software applications. Excellent organizational skills and the ability to multitask an المزيد...
تقديم خدمة عملاء عالية الجودة لجميع الزوار والموظفين، وتمثيل الأكاديمية بطريقة احترافية. الترحيب بالزائرين بطريقة ودية ومفيدة. لديك معرفة قوية بالمعلومات الأساسية حول الأكاديمية. تقديم التوجيه والمساعدة لأولياء الأمور خلال عملية تسجيل الطلاب وقبولهم خلال مرحلة الاستفسار الأولي. - المزيد...
إدارة العمليات اليومية وسير العمل. يقوم بإعداد وتأليف المراسلات والوثائق حسب التوجيهات. إدارة البريد الوارد والصادر والفاكسات والبريد الإلكتروني، بما في ذلك حفظ الملفات والنسخ والمسح الضوئي والتسجيل. يحافظ على نظام الملفات. يحافظ على التقويم وجدولة الاجتماعات والمكالمات الجماعية والمو المزيد...
إدارة إنشاء وصيانة سجلات التصميم والبناء، والتي تشمل المراسلات والاتفاقيات ووثائق التصميم والتقديمات وتغييرات العقود والتقارير اليومية وطلبات العروض وطلبات الدفع، بما يتماشى مع نظام التحكم الشامل في المستندات. جمع الإحصائيات والبيانات العامة لإعداد التقارير للاستخدام الداخلي والخارجي. المزيد...
Roles & Responsibilities Answer and direct phone calls Organize and schedule appointments Plan meetings and take detailed minutes Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms Assist in the preparation of regularly scheduled reports Develop and maintain a المزيد...
Administrative Assistant
Roles & Responsibilities Maintain accurate and up-to-date records and files, both physical and electronic. Support and assist other team members with administrative tasks and projects as needed. Create and maintain databases and other tracking systems. Manage and organize daily admin المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administrative Management في أبوظبي - اكتشف 3209 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, المحاسب, مساعد إداري, مدير المشروع, مدير مشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل