وظائف موظف استقبال إداري في الإمارات
وظائف موظف استقبال إداري في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities Receive incoming calls, identify caller needs and direct to the appropriate extensions. Handling incoming and outgoing faxes, copies, scans, all necessary documents. Receiving visitors, customers and walk-in company representatives at the reception area, brief المزيد...
Admin Receptionist
Responsibilities: Reporting to management and performing administrative duties. Answering telephone calls, as well as screening and forwarding calls. Scheduling and confirming appointments, meetings, and events. Welcoming and assisting visitors in a friendly and professional man المزيد...
FEMALE APPLICANTS ONLY (PHILIPPINES NATIONALITY) Freshers/Visit Visa holders with or without experience are welcome Creates a welcoming environment by greeting guests, answering phone calls, directing visitors, and taking messages for employees Takes customer complaints or issues المزيد...
Local Uae National Admin Receptionist
Key Responsibilities: Greet and welcome visitors, clients, and employees with a positive and professional attitude. Manage incoming calls, emails, and correspondence, directing them to the appropriate departments. Maintain a clean and organized reception area. Assist with scheduling المزيد...
Responsibilities: Supporting company leadership and supervising administrative department activities for staff members. Greeting office visitors and directing them to the appropriate parties. Handling basic office tasks, such as filing, delivering mail, answering emails and phone المزيد...
We are Urgently Needed Receptionist HR AdminMales and Females both can ApplyAsian Nationality can ApplyJob type: Fulltime/ PermanentBasic Job Responsibilities:* Excellent customer service.* Support for the HR department.* Miscellaneous administrative tasks.* Visa processing & coordina المزيد...
Company Overview: Ventures Middle East is a leading management consultancy providing strategic business advisory services across the GCC and MENA regions. We are committed to driving business growth and excellence through innovative solutions and strategic insights. Our team values p المزيد...
Receptionist Front Office Admin
Full job description SSTech is an organization that is known for employee satisfaction and retention. Its dynamic and challenging environment has enabled the development and vast growth potential of its individuals. At SSTech, we realize that it is the ability and responsibility of ou المزيد...
Job Description Greet and meet visitors with courtesy, directing them to the relevant person/department. Assist the company's staff with activities like scheduling appointments, ordering supplies, typing, faxing, and other admin tasks. Redirect phone calls to the desired personnel aft المزيد...
Responsibilities Operate Telephone switchboard to answer, screen and forward calls, providing information, taking messages and scheduling appointments Receive incoming documents, record and distribute to the addressee. Perform administrative support tasks. Filing and maintain the rec المزيد...
الأدوار والمسؤوليات إدارة لوحة المفاتيح - الرد على المكالمات بسرعة واحترافية وتقديم معلومات دقيقة حسب الضرورة الترحيب بالزوار الحفاظ على منطقة الاستقبال وغرف الاجتماعات. إدارة تخصيص غرف الاجتماعات وتنسيق الاجتماعات الافتراضية إدارة البريد والطرود الواردة والصادرة طلب وإدارة مستلزمات المزيد...
المسؤوليات الرد على المكالمات الهاتفية وتوجيهها توزيع البريد العمل كنقطة اتصال أولى للزوار مؤهلات شهادة الثانوية العامة أو الخبرة العملية ذات الصلة القدرة على الحفاظ على موقف إيجابي مهارات تواصل ممتازة المزيد...
درجة بكالوريوس او ما يعادلها؛ تعتبر الشهادة الإضافية في إدارة المكاتب ميزة إضافية. - خبرة مثبتة كموظف استقبال أو في دور مماثل في المكتب الأمامي، ويفضل أن يكون ذلك في بيئة الخدمات المصرفية أو المالية. يتقن استخدام Microsoft Office Suite (Word وExcel وOutlook) والمعدات المكتبية. مهارات المزيد...
مسؤول عن الإدارة اليومية لمرافق المكاتب والموردين، وسيضمن موظف الاستقبال الحصول على مصادر فعالة من حيث التكلفة وفي الوقت المناسب لمقاولي الطرف الثالث. كن نقطة الاتصال بين شركة هاليان وشركة إدارة المباني فيما يتعلق بأي مرافق تستخدمها الشركة في منطقة الخليج. ضمان التسليم الفعال لجميع ال المزيد...
Medical center on Baniyas city , hiring Arabic female receptionist , with good knowledge, English, and Arabic. Job Type: Full-time Salary: AED2,500.00 - AED3,500.00 per month Education: Bachelor's (Preferred) Experience: nursing: 1 year (Preferred) License/Certification: Eligibi المزيد...
الترحيب بالضيوف والترحيب بهم بمجرد وصولهم إلى المكتب توجيه الزوار إلى الشخص والمكتب المناسبين الرد على المكالمات الهاتفية الواردة وفحصها وإعادة توجيهها التأكد من أن منطقة الاستقبال مرتبة وحسنة المظهر، وتحتوي على جميع القرطاسية والمواد اللازمة (مثل الأقلام والنماذج والكتيبات) تقديم الم المزيد...
Give a warm welcome to guests on arrival and register them as well as issuing room keys in the appropriate welcome booklet Take payment from guests on departure and close their bills correctly Be efficient in assisting guests throughout their stay with any requirements Sell rooms to w المزيد...
Job Title: ReceptionistSalary: AED 1500 AED 2500Location: DubaiAge Requirement: Below 30 yearsGender: Female onlyJob Summary:We are seeking a friendly presentable and professional Receptionist to manage our front office and provide exceptional service to visitors and staff. The ideal المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description Worker Type Employee Job Type Regular At AtkinsR alis , we seek to hire individuals with diverse characteristics, backgrounds and perspectives. We strongly believe that world-class talent makes no distinctions based on gender, ethnic or natio المزيد...
Answer telephone, screen and direct calls Dispatch customer Recovery Requests to Service Advisors Receive Recovery Requests from Service Advisors, send request to Service Provider, and follow up recovery progress with Customer. Take and relay messages. Provide information to callers. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال موظف استقبال إداري في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 480 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مساعد إداري, موظف استقبال المكتب, موظف إداري, موظف مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات الإعلان, استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل