وظائف مكتب المساعدة والدعم الفني في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مكتب المساعدة والدعم الفني في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description The position will require the individual to answer technical questions and accurately record a detailed description of the problem at hand. The Helpdesk Agent will also be responsible for tracking the incident from creation until completion to ensure that the incident المزيد...
Senior Marketing And Social Media Executive - With Great Benefits
Mercato Family Clinic -
أبوظبي
-
الامارات
This is a remote position. Fully remote position to work from home anywhere in South Africa!! Our client is a IT Support and Services company. Responsibilities: Answering support calls and logging them on our helpdesk system. Providing the highest levels of customer ser المزيد...
إدارة وصيانة ومراقبة نشاط مكتب المساعدة لتكنولوجيا المعلومات. تطوير وصيانة لوحات المعلومات والتقارير الخاصة بأداء تكنولوجيا المعلومات. الأنشطة الإدارية لقسم تكنولوجيا المعلومات. تنسيق جميع مراسلات القسم والوثائق والعقود وشهادات الإنجاز الموقعة، وأرشفتها على نسخ رقمية وعينية. بالتنسيق المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Core Responsibilities Handling of the WM Investments Helpdesk Receipt and processing of the Investment Subscription and Redemption documents for all investment products in Wealth Management system (alpha) and provider websites (SNG). Trade Pro المزيد...
يفضل أن يكون لديك 3 سنوات من الخبرة في بنك/مؤسسة مالية مع التعرض لعمليات الثروة/المستهلك وخدمات الحسابات. التعامل مع مكتب مساعدة WM Investments. إدخال فتح/إغلاق الحساب النقدي الاستثماري، وإنشاء/إغلاق المحفظة، وأنشطة صيانة الحساب. قم بإعداد تقارير MIS / Business دورية لعمليات الثروة وا المزيد...
A. Planning 1. Prepares Annual and Monthly Plan for Job Request Servicing Record the call received from by Helpdesk Operator. 2. Prepares Monthly Schedule & Status Monitoring reports 3. Provide data required for Facilities PlanningB. Implementation & Monitoring 4. Handle J المزيد...
Roles & Responsibilities A vacancy has arisen for a Software Administrator role to commence employment as soon as possible. The successful candidate will be fluent in English, with at least 5 years experience of working in a helpdesk environment, and a broad understanding of IT syste المزيد...
It Support Engineer -filipino Nationality
Staff Arabia -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities •Strong and solid IT Support / Service Desk experience, password reset, helpdesk role providing IT related service to end users on a variety of issues. Identifies, researches, and resolves technical problems. •Provide accurate Incident resol المزيد...
Key responsibilities: Coordinate and support day-to-day Service Centre operations in an efficient manner. Register enquiry from the call centre and verify customer details in the ERP System NAV. Coordinate job orders with the technical team to ensure timely completion. Support and ad المزيد...
Your role: Installing Philips Healthcare (PH) equipment according to standards with respect to quality and installation time as set by PH Performing planned maintenance and equipment modifications within the scheduled time and to the quality standards set by PH Performing corrective m المزيد...
Responding to client support requests. Contacting clients to find out the nature of the problem. Traveling to the client s location or connecting via remote link. Troubleshooting hardware and software issues. Installing and maintaining hardware and computer peripherals. المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Call Center Operator - Arabic Speaker - Uae Talent Pool
SERCO -
أبوظبي
-
الامارات
Assist the Helpdesk Team Leader to monitor service standards and functionality of the OSP systems throughout the event Fast and accurate keyboard typing skills. Excellent customer and call handling skills. Good data entry skills. Strong communication and interpersonal skills at المزيد...
Reporting to the Citizen Services & Defense Operations Director, the General Manager will be accountable for the stakeholder relationships across wide and varied client representatives. The overall delivery and performance of a multiservice Integrated Facilities Management (IFM المزيد...
KEY RESPONSIBILITY AREAS Attend to all incoming telephone calls promptly efficiently and in a professional manner Schedule appointments according to set procedures and policies Document all interactions and activities relevant to the call and uses appropriate Wrap-up code Conduct المزيد...
Customer Success Specialist
SCHNEIDER ELECTRIC - UAE -
أبوظبي
-
الامارات
Roles & Responsibilities The main aim of a Customer Success Specialist is to maximize customer satisfaction to secure their renewal of Services contracts including digital services (SAAS). The role of a Customer Success Specialist is to manage the portfolio of these customers through المزيد...
Our client is seeking a results-driven CFO with strong business acumen and dynamic leadership skills to work at a high growth company, in a rapidly emerging The CFO will be responsible for all aspects of the Company s finance and accounting division reporting to the companys CEO an المزيد...
Responsibilities: Greeting guests upon arrival and making them feel welcomed. Administering check-ins and check-outs. Providing front desk services to guests. Assigning rooms and taking care of administrative duties. Delivering mail and messages. Processing guest payments. Co المزيد...
Responsibilities •Organizing Appointments and meetings with HCP's, Building and maintaining a good business relationship with customers. •Planning and conducting daily visits to HCP's to promote assigned products, convey company messages. •Creates, monitors and revises lead generation المزيد...
Outbound Call Agent For Real Estate
Real Estate Construction & Fabrication Co. -
أبوظبي
-
الامارات
• Handle customer inquiries both over the phone and by live chat. • Research required information using available resources. • Maintain daily call targets. • Follow up on Abandoned Calls. • Provide customers with product and service information. • Enter new customer information into t المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مكتب المساعدة والدعم الفني في أبوظبي - اكتشف 111 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Sharepoint مطور, كبار ممثلي خدمة العملاء, مدير استقطاب المواهب, موظف استقبال, موظف استقبال سبا على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الاستشارات, الخدمات الاستشارية, استشارات إدارية, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل