وظائف إدارة المخازن في Abu Dhabi,dubai
وظائف إدارة المخازن في Abu Dhabi,dubai
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities Follow instructions set by Store Manager Set and execute sales performance goals to increase profitability Hire, train, and assess store employee's productivity and performance Maintain orderly, presentable appearance of the store Oversee stock and store op المزيد...
Pack and label products in the grocery store according to store standards. Ensure that all products are correctly displayed and that the store is well-stocked. Work with the store management team to ensure that all safety and health guidelines are adhered to. Assist in cleani المزيد...
مدير المتجر-أزياء الاطفال
Al Khayyat Investments AKI -
أبوظبي
-
الامارات
1. التميز القيادي: توفير قيادة رفيعة المستوى وتعزيز خدمة العملاء الإيجابية وعلاقات الموظفين. 2. الإتقان التشغيلي: مسؤول عن جميع جوانب عمليات المتجر، وضمان أهداف المبيعات، ورضا العملاء، والاستخدام الأمثل للموارد. 3. السلامة والامتثال: دعم معايير السلامة والأمن، والإبلاغ عن المشكلات ع المزيد...
كن قدوة يحتذى بها وتمثيل العلامة التجارية من خلال إيصال قيمها وفلسفتها من خلال جميع الأنشطة والتفاعلات مع العملاء وأعضاء الفريق الآخرين تحديد وتنفيذ ومراقبة خطة عمل المتجر لتحقيق أهداف المبيعات ومؤشرات الأداء الرئيسية. إدارة قاعدة بيانات العملاء لبناء علاقة قوية مع العملاء وخلق فرص بي المزيد...
Boutique Manager Store Manager
PrecisionHire Solutions -
دبي
-
الامارات
People Development / HR Networks, supports recruiting, hiring, developing and retaining high quality management and associates to fill store profile and succession planning Leads by example, trains, develops and provides ongoing feedback and coaching on product knowledge, selling sk المزيد...
Responsibilities: Keeping a record of sales and restocking the store accordingly. Managing and training store staff. Planning promotional campaigns for new products or specials. Ensuring that the store is kept clean and organized. Mediating any confrontations between staff and المزيد...
Brief and guide the staff to achieve store targets and KPI’s. Must be fashionable / well-groomed and possess up-to-date product knowledge to ensure offering the needed products in the store. Manages inventory such as in-bound movement of goods, receiving, stocking, restocking, المزيد...
ضمان تقديم أعلى مستويات خدمة العملاء في جميع الأوقات. تحمل مسؤولية شكاوى العملاء ومخاوفهم ومعالجتها بطريقة احترافية وفعالة. قم بتدريب وتوجيه فرق المتجر لتعزيز مستويات خدمة العملاء من خلال معرفة العلامة التجارية / المنتج والفهم الشامل للبيع بالتجزئة. قم بزيادة المبيعات والسعي باستمرار المزيد...
-Responsible for merchandising fresh bakery products in local accounts/grocery stores to ensure adequate product availability on the shelf and on displays. -Maintain appropriate product levels in the bread aisle and display locations throughout the account. -Maintain clean and organiz المزيد...
لدعم المتجر بالخبرة لضمان تحسين المستوى التجاري فيما يتعلق بعرض النطاق والترويج المرئي وأن هناك خيطًا مشتركًا في جميع أنحاء المتجر يعد Com & In Manager مسؤولاً عن ضمان اتباع الخطط الزمنية والميزانيات التي يحددها مدير المتجر لجميع الأعمال المتعلقة بتغيير وتحديث جميع مناطق متجر اي المزيد...
To receive and control goods and delivers; and store and issue goods as required in accordance with ADACO and company policy. Main responsibilities of this role is to be fully conversant with, and to strictly adhere to Central Purchasing and ADACO Purchasing procedures. To agree st المزيد...
Responsibilities: Maintain inventory records ensuring accuracy and timeliness.Receive inspect and verify all incoming materials and supplies.Issue materials and supplies to production or other departments as needed.Conduct regular stock checks and report discrepancies.Organize and mai المزيد...
تحية العملاء. البحث عن العناصر للعملاء. تقديم معلومات حول المنتجات أو العروض الخاصة الحالية. رنين المشتريات. رفع الشكاوى إلى الإدارة. حافظ على غرفة التخزين منظمة ومرتبة. تأكد من تسعير العناصر وتسميتها بشكل صحيح. طلب العناصر للعملاء. متطلبات مساعد المتجر: مؤهل الثانوية العامة أو ما ي المزيد...
Job Title: Store Administrator Location: Abu Dhabi Department: Retail Operations Reports To: Store Manager Job Summary: The Store Administrator will oversee the daily administrative operations of a retail chain flower shop. The role includes managing office tasks supporting customer s المزيد...
Job DescriptionWork with Service Delivery groups to analyze, review, and prepare operational data for billing and invoicing; requires strong attention to detail Maintain and update revenue forecasts with billing actuals in accordance with revenue recognition rules; recommend and make المزيد...
Knowledge, Skills and Abilities: Strong communication and organisation skills Relationship building with Customers, colleagues, vendors & support functions (eg. VM Facility services etc) Strong People Management skills Strong knowledge of retail operations Minimum Qu المزيد...
خبرة معتمدة في بيئة البيع بالتجزئة أو خريج حديث يتمتع بمهارات استثنائية في خدمة العملاء. النهج التكيفي والقائم على الحلول لإدارة الأعمال. أنت تحب حقًا التواصل مع العملاء ومساعدتهم على فهم التكنولوجيا على المستوى البشري. لديك القدرة على اكتشاف احتياجات العملاء وقيمهم. أسلوب العرض جذاب المزيد...
Store Keeper
Geco Mechanical & Electrical Limited -
الشارقة
-
الامارات
Inventory Management:Maintain accurate records of all electrical components, tools, and materials in stock. Monitor inventory levels and reorder supplies as needed to ensure adequate stock levels. Conduct regular audits to verify inventory accuracy and address any discrepancies. المزيد...
Core Responsibilities: Communicates store targets to the team and drives sales to achieve financial objectives Maintains proper loss prevention standards and ensures compliance with cash handling, fraud and theft of products Oversees and monitors all point of sales activities in المزيد...
يقود ويراقب ويراجع أداء المبيعات ويوصي بخطط العمل لتقديم ميزانية المبيعات (مستوى المتجر) يعقد اجتماعات شهرية تركز على أداء مبيعات الفئة مع موظفي البيع لتحديث أداء الفئة والتوصية بخطط عمل للتحسين ينفذ الاستراتيجيات ويضمن التنفيذ بنسبة 100% لجميع البرامج لتحقيق هدف المبيعات لجميع المنتج المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل