وظائف الشؤون العامة في أبوظبي
وظائف الشؤون العامة في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
إعداد وثائق عالية الجودة وفي الوقت المناسب للأغراض الداخلية والخارجية بما في ذلك تحليل البيانات وملفات الاجتماعات وحالات العمل والتقارير ونقاط الحديث والمذكرات والرسائل والمنشورات والعروض التقديمية والحملات والمقالات حول الشؤون الدولية والحكومية والمسائل البيئية لدعم أهداف الإدارات. المزيد...
تنسيق البريد الإلكتروني الجماعي لفصول السنة الأولى والثانوية. يحافظ على تقويم شامل مع اتصالات السنة الأولى والعليا مع المعلومات المتعلقة بنطاق الاتصالات، ومسودة الاتصالات، والأطراف المعنية، والجمهور لمركزية الاتصالات وتجميعها وتبسيطها صياغة الاتصالات المؤسسية الداخلية والخارجية لطلا المزيد...
Job Summary We are seeking an experienced and highly qualified event planner, public affairs or public relations professional ( Public Relations Specialist ) to coordinate, organize and provide logistics support to the Board and Board Committee meetings of the This Company Board of Di المزيد...
Job Description Performing various duties and procedures related to passport department and Social Affairs and reporting the same to the immediate supervisor. Ensure HR department and MOHRE related activities are well executed. Performing the duties related to renewal, transfer and ne المزيد...
مسؤول حسابات العلاقات العامة
درجة البكالوريوس في العلاقات العامة أو الاتصالات أو الصحافة أو العلوم السياسية أو الشؤون الدولية أو مجال ذي صلة. - خبرة لا تقل عن 3 سنوات في مجال العلاقات العامة، مع سجل حافل من تنفيذ حملات العلاقات العامة الناجحة. مهارات تواصل كتابية ولفظية ممتازة باللغتين العربية والإنجليزية، بما في المزيد...
درجة البكالوريوس في القانون موفق معتمد أو وسيط أو محكم في النزاعات العمالية (أو يرغب في الحصول عليها) - خبرة لا تقل عن 15-20 سنة في قانون العمل (المرشح المثالي سيكون لديه خبرة من داخل دولة الإمارات العربية المتحدة) تم قبوله كمحامي أو محامٍ في ولاية قضائية معترف بها جيدًا مع القدرة المزيد...
مراقبة وبحث التطورات في السياسات واللوائح المحلية والإقليمية والعالمية للطيران لتقييم تأثيرها على عمليات شركة الطيران والوصول إلى السوق والأهداف الاستراتيجية. استخدام البرامج والأدوات الإحصائية لجمع وتنظيم وتحليل البيانات المتعلقة بحركة المرور الجوي وطلب الركاب والبضائع وحصص السوق وأ المزيد...
Employment Affairs Manager
Raising awareness of rights and obligations under the ADGM's Employment Regulations and subordinate rules ("Regulations") Proposing amendments to the Regulations to the ADGM's legislative arm Conciliating / mediating between employers and employees Registering employment contracts and المزيد...
Public Relations Manager
Roles & Responsibilities · Coordinate with the Personnel & Administrative Officer on issues relating to new recruits in terms of visas, housing, and all licenses and documentation required for legal purposes. · Prepare all necessary Arabic documents relating to visas, sponsorship, l المزيد...
Position: Public Relations Officer (PRO)Location: Abu DhabiCompany: Skillshub Recruitment SolutionsEmployment Type: FullTime About Us: At Skillshub Recruitment Solutions we are at the forefront of providing outstanding healthcare services and improving patient outcomes. As a key playe المزيد...
ترتيب التأشيرة (تصريح العمل، وكفالة الأسرة، وتأشيرة الزيارة) للموظفين وعائلاتهم. جدولة تأشيرة الموظف والتنسيق الطبي مع الإدارات الداخلية والخارجية الأخرى. اجمع جميع الوثائق المناسبة اللازمة للحصول على التأشيرة والتصاريح المطلوبة للمعالجة. تنظيم التأشيرات وترتيبات السفر المتعلقة بالعمل المزيد...
Job Information Direct, coordinate and monitor all activities which fall within the jurisdiction of the administration and which are linked to the efficient operation and continuous improvement of regular and specialized public transport services; Represent the administration in its المزيد...
إجراء تصميم هندسي تفصيلي لإمدادات المياه عبر الأنابيب، والصرف فوق وتحت الأرض، بما في ذلك إعداد المخططات والخطط والتفاصيل. إجراء التصميم الهندسي لخدمات الصحة العامة والحماية من الحرائق بما في ذلك إعداد المخططات والخطط والجداول الزمنية والمواصفات والتفاصيل. إعداد الجداول والمواصفات الفن المزيد...
Will also be responsible for 1. Provides assistance to employees in getting translation and attestation for documents/certificates needed for visas, if required. 2. Delivers Official Letters to Customer’s sites and ensure receiving is acknowledged. 3. Ensures validity of the company المزيد...
Full job description A public relations employee is required with experience in online government transactions. At least one year of experience in government transactions. He has experience in dealing with courts. He also speaks English. Please send your CV to this number on WhatsApp المزيد...
Public Relation Officeruae National
• knowledge of all Governments services and application including MOHRE, Visas and Emirates ID) • Professional in MS office and computers • handling administrative work like writing reports and filling. • comply with company kpi’s • Any other task assigned by the management Job Type: المزيد...
Public Relations Officer Typist
Qualifications Bachelor's degree in Business Administration, Public Administration, or a related field Minimum of 3 years of experience in government relations or a similar role Excellent knowledge of local laws, regulations, and procedures Strong communication and interpersonal skil المزيد...
Administrative Coordinator Faculty Affairs - Sternnyuad - Nyu Abu Dhabi
Position Summary: UAE Nationals are encouraged to apply New York University Abu Dhabi (NYUAD) seeks to appoint an ociate Dean of Faculty Affairs. This position provides administrative technical and organizational support to the Faculty at confidential The Administrative Coordinator المزيد...
Associate Engagement Manager Public Sector
Sector development : Economic diversification, investment promotion 2. Public sector excellence : Governance, institutional capacity building, data-driven decision making 3. Human capital development: Education & skills, labor market & employment, social development 4. CREATE: Urban d المزيد...
Istantociatefull Professor In Public Health
Applicants should have a track record (at least three years) in teaching at the undergraduate and graduate levels, including designing curricula, overseeing courses, and supervising student projects. The successful candidate will contribute to undergraduate and graduate teaching progr المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال الشؤون العامة في أبوظبي - اكتشف 310 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس المناظر الطبيعية, مدير العلاقات العامة, فني التكييف, مهندس تصميم كهرباء, مراقب الموقع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات الإعلان, خدمات الفعاليات, خدمات العلاقات العامة والاتصالات, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل