وظائف Performance Improvement في الإمارات
وظائف Performance Improvement في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Overview:Today, SCA Health has grown to 11,000 المزيد...
الأدوار والمسؤوليات غرض الوظيفة الدعم في مراجعة وتحديث وتسليم ومراقبة إطار إدارة الأداء بما في ذلك التنفيذ السلس لتحديد الأهداف والتقييمات المتتالية والسنوية للأداء. الدعم في إدارة عملية الاختبار الشاملة للمنضمين الجدد. الأدوار والمسؤوليات الاختبار إدارة عملية الاختبار لجميع الم المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤوليات / ما تفعله: اكتشاف الاحتيال وإساءة الاستخدام والهدر ومنعهما من قبل مقدمي الخدمات الطبية للمناطق / البلدان المخصصة يُطلب استخراج البيانات وتحليلها لإجراء التحقيقات بشأن مطالبات مقدمي الخدمات. دعم ودفع استراتيجية هدف الادخار كما حددها رئيس MPM العالمي المزيد...
KEY RESPONSIBILITY Collaborate with cross-functional teams to analyse and assess current business processes. Identify opportunities for process optimisation, cost reduction, and overall efficiency improvement. Support the implementation of process improvement initiatives, ensu المزيد...
Continuous Improvement Manager
What You'll Do As a Continuous Improvement Manager, you will play a pivotal role in leading continuous improvement initiatives across the Credit Policy and Acceptance Services groups. Your primary responsibility will be identifying opportunities for process improvement, redesi المزيد...
تنفيذ أفضل الممارسات في تحسين العمليات مثل LSS وKaizen و6s وأدوات الجودة الأخرى لإعادة هندسة العمليات لتحقيق أهداف البرنامج. تطوير وصيانة وتحديث مجموعة أدوات تحسين العملية لضمان اتساق استخدامها. تحديد وقيادة مشاريع تحسين العمليات التي تؤدي إلى توفير التكاليف وزيادة الإنتاجية وتحسين ال المزيد...
Responsibilities: Analyzing company processes and procedures. Developing process enhancement strategies. Investigating shortfalls, issues, and complaints in current business processes. Establishing norms and standards of company performance. Monitoring staff performance and org المزيد...
تحليل الخدمات والعمليات القائمة بشكل دوري وتحديد الفجوات في مجال العمليات وتقنية المعلومات والسياسات والموظفين من اجل طرح سبل التحسين الخاصة بالأنظمة الجديدة وتعزيز مراقبة العمليات وتقديم الحلول المستدامة طويلة المدى وتقليص الأخطاء والهدر وتكرار العمل وتقليص الوقت المخصص للإنتاج، وا المزيد...
Expectations Four (4) years’ experience in Quality, Manufacturing, or Engineering in a manufacturing environment. History of working in metal machining processing is preferred. Education – Bachelor’s Degree in Paper Science, Engineering or equivalent experience المزيد...
Process Improvement Specialist
Job Description: Create, update, and manage SOPs to ensure they reflect current processes and best practices. Design and implement process improvement initiatives to enhance operational efficiency and effectiveness. Train employees on new processes and SOPs to ensure seamless impleme المزيد...
Job Details Job Details We are seeking a dynamic and experienced Continuous Improvement Manager to join our Engineering team. This is a permanent position that requires a professional with a strong background in TPM manufacturing and a passion for continuous improvement. Our idea المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تيسير إنشاء استراتيجية إدارة الأداء على مستوى المجموعة. قيادة تطوير وتنفيذ وتقييم مبادرات إدارة الأداء لتعزيز مشاركة الموظفين والإنتاجية والأداء. تصميم والحفاظ على إطار سلوكي على مستوى المجموعة يسمح لنا بقياس الأداء ويتماشى مع استراتيجيتنا المستقبلية. توفير الخبرة المزيد...
Senior Manager - Continuous Improvement
Delegating responsibilities and supervising business operations Hiring, training, motivating and coaching employees as they provide attentive, efficient service to customers, assessing employee performance and providing helpful feedback and training opportunities. Resolving conflict المزيد...
1. استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. 2. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. المزيد...
Partner - School Improvement
Full job description Aldar Education is currently seeking a School Improvement Partner (SIP) to support our growing family of owned and operated schools in the UAE. Due to planned current and future expansion, we are looking to add to our current Education team supporting our British, المزيد...
Continuous Improvement Specialist
Roles & Responsibilities SAFETY, SECURITY & COMPLIANCE • Maintains the highest standards of corporate governance, ensuring that all activities are carried out ethically and in compliance with Company's Security, Compliance & HSE policies, Management System, relevant laws, regulations, المزيد...
Job Duties And Responsibilities Under direct supervision, responsible for co-facilitating continuous improvement work sessions that lead teams through rapid improvement events to address strategic projects or value stream initiatives. Supports proven structured process improvem المزيد...
مدير التحسين المستمر لتجربة العملاء
استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. استخد المزيد...
KEY ACCOUNTABILITIES: Performance Measurement and Analysis: Design and implement comprehensive performance measurement systems aligned with corporate strategies and goals. Conduct in-depth analysis of key performance indicators (KPIs) to identify trends, opportunities, and areas المزيد...
Responsibilities: Managing different branches and offices, and analyzing operations and staff performance. Liaising with different departments to come up with improvement strategies. Developing and implementing various quality control methods. Scheduling training sessions and wo المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Performance Improvement في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 5916 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي المبيعات الإعلانية, مدير مبيعات, المحاسب, Manager Business Development, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات المرافق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل