وظائف Oracle HCM في الإمارات

تم العثور على 8 وظيفة

وظائف Oracle HCM في الإمارات

تم العثور على 8 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ
exclusion unfavorite
دوام كامل

We are currently looking for Oracle Fusion Procurement Consultant  for our UAE operations with the following Skill set and terms & conditions. Skill Sets :Key Skills & Experience:Strong understanding of Oracle Fusion Procurement modules including Purch المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

DescriptionJoin us as anHCM Functional ConsultantBecome the advisor our customers trust & be a catalyst for their success! As part of the Consulting Services programme you will work directly with our customers by helping them unlock the full potential of the Oracle Cloud and reali المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت اليوم | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

DescriptionWe are looking for a Principal Fusion Techno-Functional Consultant who will be responsible of providing consultancy working with customers translating ideas and concepts into implementable supportable designs also have experience in providing technical solutions aligned wit المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 1 يوم | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon 240000 - 300000

We have an urgent requirement for Oracle Fusion Technical Resource- HCM Financial and SCM is required for one of biggest financial company in Abu Dhabi UAE Strong Experience in BI Publisher & Reporting Must to apply for this roleStrong Experience in Integration (OIC SOAP REST Mu المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 23 Jun | دوام كامل | التقديم السريع

Hris Analyst

Info Resume Edge - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

We are seeking a detail-oriented and analytical HRIS Analyst to join our Human Resources team. The ideal candidate will be responsible for maintaining and optimizing the organizations Human Resource Information System (HRIS) ensuring data accuracy generating insightful reports and sup المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 13 Jun | دوام كامل | التقديم السريع

Hr Data Management Coordinator

Info Resume Edge - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

We are seeking a detail-oriented and highly organized HR Data Management Coordinator to support the integrity and efficiency of our HR data systems. In this role you will be responsible for maintaining accurate employee records processing HR transactions and ensuring data compliance a المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 13 Jun | دوام كامل | التقديم السريع

Hr Manager

The Spanish School - أبوظبي - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 4-5 سنوات
دوام كامل

We are seeking a dynamic and experienced Human Resources Manager to lead and oversee all HR functions at our international school. The ideal candidate will have a proven track record of HR leadership in the UAE with a strong understanding of local labor laws and a passion for supporti المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 03 May | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

Client Industry: IT Services Job Type: FullTime (Contract Based) Job Location: Onsite Dubai Salary: Market Competitive Candidates must have a minimum English communication level of 7/10 a clean background and a valid passport for travel and employment in the UAE. About the Role: We ar المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 03 May | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Oracle HCM في الإمارات - دبي, أبوظبي - اكتشف 8 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق إدارة بيانات الموارد البشرية, مدير إدارة الموارد البشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.