وظائف Microsoft Office في رأس الخيمة
وظائف Microsoft Office في رأس الخيمة

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Provide administrative assistance as required to Sales teamMaintaining Sales collateral and creating and updating Power Point presentations for Sales and Conferences departmentPreparing a variety of weekly and monthly Sales reportsMaintaining all department records tracking sheets inc المزيد...
Provide administrative assistance as required to Sales teamMaintaining Sales collateral and creating and updating Power Point presentations for Sales and Conferences departmentPreparing a variety of weekly and monthly Sales reportsMaintaining all department records tracking sheets inc المزيد...
الإشراف والإشراف على الموظفين وجميع أنشطة قسم المشتريات. إعداد خطط شراء المعدات والخدمات واللوازم. متابعة وتنفيذ سياسات وإجراءات المشتريات الخاصة بالشركة. مراجعة ومقارنة وتحليل والموافقة على المنتجات والخدمات التي سيتم شراؤها. إدارة المخزون والحفاظ على سجلات الشراء والتسعير الدقيقة. ا المزيد...
Assist with the recruitment process including job postings resume screening and scheduling interviews.Support the onboarding process for new hires ensuring a smooth transition into the company.Contribute to employee engagement initiatives including surveys events and feedback sessions المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مسؤول مكتب الاستقبال مسؤول عن تنفيذ العمل الإداري اليومي لقسم مكتب الاستقبال لتقديم تجربة ممتازة للضيوف مع تقديم الدعم الإداري. ماذا سأفعل؟ بصفتك مسؤول مكتب الاستقبال، ستنفذ الأنشطة الإدارية اليومية لقسم مكتب الاستقبال مع التركيز الرئيسي على المهام الإدارية للبو المزيد...
Job Description: As a Senior HR Executive you will play a crucial role in managing and overseeing all aspects of our clients human resources functions. You will be responsible for developing and implementing HR policies and procedures managing recruitment and onboarding processes and المزيد...
We are seeking an enthusiastic and detailoriented Assistant Learning Manager to join our dynamic team in Ras Al Khaimah United Arab Emirates. In this role you will play a crucial part in shaping the learning and development initiatives for our organization fostering a culture of conti المزيد...
Key ResponsibilitiesGuest CommunicationAnswer incoming calls promptly and professionally providing accurate information about resort services amenities and local attractions.Handle guest inquiries requests and complaints with a courteous and helpful attitude.Coordinate wakeup calls me المزيد...
We are seeking an innovative and enthusiastic Learning Manager to join our team in Ras AlKhaimah United Arab Emirates. As a Learning Manager you will play a crucial role in driving our organizations learning and development initiatives fostering a culture of continuous improvement and المزيد...
Job Summary:The Sales Executive Leisure is responsible for driving leisure business to Rixos Bab Al Bahr by developing and maintaining strong relationships with travel agencies tour operators and other leisure partners. This role involves proactive sales efforts account management an المزيد...
Key ResponsibilitiesGuest Services SupervisionLead the Guest Relations team to provide outstanding service throughout the guest journey from prearrival to departure.Greet VIP guests handle special requests and ensure personalized experiences.Monitor guest feedback and implement improv المزيد...
Key ResponsibilitiesGuest Services SupervisionLead the Guest Relations team to provide outstanding service throughout the guest journey from prearrival to departure.Greet VIP guests handle special requests and ensure personalized experiences.Monitor guest feedback and implement improv المزيد...
How does your working day look like To ensure that all staff cafe schedules standard recipes menus correspondence are completed in liaison with the Chef de Cuisine in an accurate and punctual manner.To develop menus and specials which meet the needs of the target market and are in lin المزيد...
The Recruiter is responsible for Service Excellence throughout the recruitment cycle. You will act as a brand ambassador for BD focused on delivering exceptional talent while providing proactive and timely communication on the status of the search. You will serve as subject matter aut المزيد...
Job Summary:Our client is planning to hire a Welfare & Wellbeing Officer to ensure the health safety and environmental (HSE) compliance of clients. This position is dedicated to upholding and promoting standards that support the welfare and wellbeing of clients operations. The off المزيد...
The Community and Inspection Coordinator is responsible for managing communityrelated concerns ensuring compliance with property rules issuing notifications and resolving issues reported by residents. This role facilitates communication between tenants owners and internal departments المزيد...
Job Summary:The Administrative Assistant will provide comprehensive administrative support to the Construction Services Division. This role involves managing documentation coordinating schedules and facilitating communication between team members and clients. The ideal candidate will المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تقديم خدمة سريعة ومهذبة وفعالة لجميع الضيوف لتحقيق مستوى عالٍ من رضا العملاء من خلال خدمة شخصية وفقًا لمعايير العلامة التجارية. إظهار فهم كامل لسياسات الفندق وإجراءاته ومعايير الخدمة، والحصول على معرفة كاملة بمرافق الفندق والأحداث والظروف المحلية والأحداث الجارية. المزيد...
تحليل اتجاهات سوق الترفيه ونشاط المنافسين لتحديد العملاء المحتملين قم بتطوير حسابات العملاء والسفر إلى مناطق مختلفة لدفع الأعمال إلى الفندق/المجموعة المحددة وزيادة حصة السوق/العملاء في جميع تدفقات الإيرادات التفاوض على أسعار / حزم الغرف مع العملاء من الشركات تطوير وتنفيذ قنوات تسويقية المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Microsoft Office في رأس الخيمة - اكتشف 19 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق المبيعات, مشرف علاقات الضيوف, المدير, إداري مكتب الاستقبال, سوس شيف مبتدىء على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل