وظائف Microsoft Office في دبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Microsoft Office في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
What You Bring Proven experience of 3-5 years as an Office Manager or Executive Assistant supporting senior executives Excellent organisational and time management skills with the ability to prioritise tasks effectively Strong written and verbal communication skills Proficienc المزيد...
Responsibilities: File documentation relating to employees and projects. Prepare meeting rooms for use by printing relevant documents and setting up any devices that will be used. Receive and send emails. Manage office inventory. Greet clients and visitors. Answer phone calls المزيد...
Office Administrator Responsibilities: Welcoming visitors and directing them to the relevant office/personnel. Carrying out clerical duties such as answering phone calls , responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and present المزيد...
Skills, Knowledge And Experience Fluent English language speaker – written and spoken. Native English speakers are preferred Minimum 3 years’ relevant office experience / general office administration Highly computer literate in all Microsoft office application (Wor المزيد...
Must Haves: 2+ years of experience as an office assistant or secretary 1+ years of bookkeeping experience Strong Microsoft Office Experience (Teams, Office, Outlook, PowerPoint, and Excel) Professional, Sharp, and Great with communication High School Diploma & AA Completed
تقديم الدعم الإداري لمديري وموظفي IIQAF الحفاظ على أنظمة حفظ فعالة للسجلات والوثائق والمراسلات التعامل مع استفسارات العملاء واتصالاتهم في الوقت المناسب وبطريقة احترافية جدولة وإدارة جميع المواعيد والاجتماعات الخارجية تنسيق ترتيبات السفر كما هو مطلوب إدارة مستلزمات الطلب والم المزيد...
إدخال البيانات: إدخال البيانات وإدارتها بدقة في النظام. إدارة المستندات: تنظيم وصيانة الملفات المادية والرقمية. التواصل: الرد على رسائل البريد الإلكتروني والمكالمات الهاتفية والاستفسارات على الفور. التنسيق: المساعدة في جدولة المواعيد والاجتماعات. الدعم الإداري: تقديم الدعم الإداري الع المزيد...
Responsibilities Ensure smooth and efficient functioning of the office by overseeing office supplies, equipment, and maintenance Manage all incoming and outgoing correspondence, including emails, phone calls, and mail Schedule and coordinate meetings, appointments, and travel a المزيد...
Ideally You Will Have The Following Skills And Experience Experience providing high level administrative support to major infrastructure and construction projects or similar Understanding of how a project administration team operates Extensive experience utilising Microsoft off المزيد...
We have partnered with an international credit fund who are currently looking to hire an Investment Data Analyst to join their team in The successful candidate will be responsible for data governance on the investment portfolio s data and will be working with the Investments and IT المزيد...
الترحيب بالضيوف والترحيب بهم بطريقة ودية ومهنية. الرد على المكالمات الهاتفية والمساعدة في الاستفسارات والطلبات. إدارة التحفظات والحجوزات. التعامل مع المعاملات النقدية وبطاقات الائتمان. المساعدة في المهام الإدارية المختلفة، بما في ذلك حفظ الملفات وإدخال البيانات والتصوير. الحفاظ على من المزيد...
Position Title: Officer - WM Middle Office JPC: 3184 Location: Abu Dhabi Language: Excellent in English and Arabic (Exclusively for UAE National) Background Industry: Banking Industry Job Description Profound knowledge towards Investment products, preferably Mutual Funds, Sa المزيد...
الترحيب بالضيوف والزوار والترحيب بهم بسلوك دافئ وودود. الرد على المكالمات الهاتفية الواردة وتوجيهها بطريقة احترافية ومهذبة. الرد على الاستفسارات وتقديم المعلومات حول خدمات الشركة ومرافقها وسياساتها. تسجيل الوصول والمغادرة للضيوف ومعالجة المدفوعات وتقديم المساعدة في الحجوزات. إدارة منط المزيد...
الإشراف على العمليات اليومية للمكتب الأمامي، وضمان سيرها بسلاسة وكفاءة. إدارة وتدريب موظفي المكتب الأمامي، بما في ذلك موظفي الاستقبال والكونسيرج، لتقديم خدمة عملاء ممتازة. وضع وتنفيذ السياسات والإجراءات للمكتب الأمامي، وضمان الالتزام بمعايير الشركة. التعامل مع شكاوى الضيوف وحل ال المزيد...
خبرة لا تقل عن 5 سنوات بصفته EA/PA/سكرتيرًا للإدارة على مستوى C (ستكون خبرة EA/PA السابقة للإدارة العليا ميزة إضافية) يجيد اللغتين الإنجليزية والعربية خبير في برامج Microsoft Office (Word وPowerPoint وExcel وOutlook) القدرة على العمل تحت الضغط اهتمام كبير بالتفاصيل درجة البكالريوس المزيد...
Job Description: We are currently seeking a resourceful and dependable Office Assistant to join our team. As an Office Assistant you will play a crucial role in supporting the smooth operation of our office environment. Responsibilities: Greet and assist visitors in a friendl المزيد...
We are seeking an experienced and highly skilled Office Manager/Operations Manager to join the family office of an influential Emirati leader based in Dubai. The family office oversees a diverse portfolio of hotel investments properties and related ventures. The Office Manager ensures المزيد...
تسجيل ومعالجة تسجيل الوصول لجميع الوافدين. التعامل مع عمليات دفع الضيوف بكفاءة ومهنية. قم بتحديث معلومات الضيف في الكمبيوتر بعد تسجيل الوصول الكامل. مسؤول عن واجبات الصرافة ومعاملات الصرف الأجنبي ومهام التدقيق الليلي والتسوية عند مغادرة الضيوف. يتعامل مع حجوزات العدادات في جميع الأوقا المزيد...
KEY RESPONSIBILITES Responsible for managing the assignment of rooms and supports the front office by serving as the liaison between Sales, Housekeeping and the Front office Assign, monitor & manage VIP arrivals/ bookings/ arrange amenities Manage room inventory days out i المزيد...
About the job Job Title: Microsoft Team leader Job Description The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and acco المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Microsoft Office في دبي - اكتشف 7332 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, سائق, مدير المكتب, مساعد شخصي, مدير العمليات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الفنادق, الضيافة, التوظيف, شركات التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل