وظائف Manager Service Culture في الإمارات
وظائف Manager Service Culture في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Showroom Operations Manager Service Centre Manager
Who We AreJolera is one of the world’s largest and most successful privately-owned global IT Security and Solutions providers. As part of the Jolera team, you will be a member of a high performance, innovative solutions environment where the people are dedicated and focused on continu المزيد...
Your CareerThe Sr. Major Account Manager partners with our customers to secure their entire digital experience. Youre motivated by the desire to solve critical challenges facing our customers secure environment so youre prepared to connect them with a solution for every stage of threa المزيد...
People Culture Manager
What You Will Do Develop and implement strategic People and Culture initiatives that support organizational goals and values. Design and implement employee development programs, including training, mentoring, and succession planning. Manage employee relations, address grievanc المزيد...
مدير الأفراد والثقافة
تطوير وتنفيذ مبادرات الأفراد والثقافة الإستراتيجية التي تدعم الأهداف والقيم التنظيمية. تصميم وتنفيذ برامج تطوير الموظفين، بما في ذلك التدريب والتوجيه وتخطيط الخلافة. إدارة علاقات الموظفين ومعالجة المظالم وحل النزاعات للحفاظ على بيئة عمل إيجابية. ضمان الامتثال لقوانين العمل المحلية وال المزيد...
Develop implement and maintain Talent & Culture policies procedures and programs ensuring compliance with hotel standards and labor lawsMonitor labor market trends and social legislation providing recommendations to managementOversee recruitment processes including workforce plann المزيد...
Assess organizational needs develop aligned HR solutions and implement strategies in the areas of employee relations compensation and benefits recognition HR administration health and safety and colleague wellness. Overseeing the daytoday administration of the Human Resources office المزيد...
General Responsibilities To set up the medical insurance of the group, making sure that employees have the best medical benefits with the most reasonable prices while not jeopardizing the quality of care that they will receive. Promotes awareness of health, safety and wellness. المزيد...
People Culture Manager
Responsibilities: Consistently recruiting excellent staff. Maintaining a smooth onboarding process. Training, counseling, and coaching our staff. Resolving conflicts through positive and professional mediation. Carrying out necessary administrative duties. Conducting performa المزيد...
Oversee HR compliance and service delivery ensuring seamless operations across payroll benefits and employee relations.Enhance employee engagement through recognition training and wellbeing initiatives that foster a positive workplace culture.Support Talent Acquisition to attract and المزيد...
متدرب في مجال الناس والثقافة
التسويق الداخلي والتواصل مع الموظفين (دعم تطوير الاتصال الداخلي من خلال رسائل البريد الإلكتروني واللوحات الإلكترونية وما إلى ذلك) أن تكون جزءًا من لجنة الرعاية. المساعدة في تنظيم فعاليات الموظفين مثل يوم الاحتفال ويوم المكافأة ويوم البومة الليلية وحدث موظف العام والفعاليات الاجتماعية المزيد...
Maintain accurate employee records (physical and digital) in compliance with company policies.Assist in preparing official documents such as offer letters contracts and certificates of employment.Support the probation and appraisal review processes by tracking and notifying relevant p المزيد...
Talent & Culture Coordinator
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن مراقبة وتقييم وتوثيق أنشطة التدريب في Rosewoods أبوظبي. مساعدة المدير التنفيذي لتنمية المواهب في ضمان تلبية جميع معايير التدريب والتطوير. العمل مع المشرفين والمديرين لإنشاء جدول لمواد التدريب، وإنتاج مسودات وثائق التدريب، وإجراء النسخ الاحتياطية والتحقق المزيد...
Conducting interviews and doing a full cycle of recruitment activities including collecting references check preparing Offer letters and communicating with the candidates.Coordinate with the PRO to obtain employee visas and manage the arrival process of new employeesFacilitate t المزيد...
الحفاظ على قاعدة بيانات للتاريخ للسير الذاتية لتسهيل احتياجات التوظيف في المستقبل المساعدة في التوظيف والتعيين. إدارة عملية التوظيف بأكملها من تنسيق المقابلات والتعاقد إلى وصول Heartists إنشاء علاقات فعالة مع Heartists والحفاظ عليها التنسيق مع جميع الأقسام فيما يتعلق بالأنشطة المتعلقة المزيد...
To ensure that all inhouse rules and regulations are communicated to employees and implemented.To ensure that all employee records are kept up to date.To assist in coordinating the administration of the employee performance appraisal system preparation of contracts employee statistics المزيد...
Consistently offer professional friendly and engaging service.Assist in the daytoday operations of the Talent & Culture department.Maintaining flow of documents & ensuring they are as per Hotel policies.Prioritize all telephone calls and inperson visitors scheduling appoi المزيد...
The PositionTo provide administrative support to the colleagues in the Human Resources function on a supervisory level.KEY ROLES & RESPONSIBILITIESSends out status change notification to concerned departments.Schedules one on ones with Director of Human Resources.LD & Vacation المزيد...
Under the guidance and supervision of the Assistant HR Manager and or Director of Human Resources and within the limits of the established Rixos Hotel Standards his/her responsibilities are to provide efficient personalized courteous and punctual service to all employees. المزيد...
Responsibilities: Liaising with internal departments to determine recruitment needs. Determining selection criteria, hiring profiles, and job requirements for vacant positions. Sourcing potential candidates through online company career portals, recruitment sites, job boards, soc المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤوليات الرئيسية للأفراد والثقافة استقطاب المواهب وتوظيفها استقطاب المواهب: وضع استراتيجيات لجذب أفضل المواهب من خلال حملات التوظيف، وإعلانات الوظائف، ومعارض التوظيف، والشراكات مع المؤسسات التعليمية. عملية التوظيف: الإشراف على عملية التوظيف، بما في ذلك فحص ال المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Manager Service Culture في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3591 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير المشروع, مدير مبيعات, مدير الشؤون المالية, مدير مالي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل