وظائف Management Supervision في الإمارات
وظائف Management Supervision في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Overseeing salespeople, cashiers, shelf stockers, and other employees. Managing finances and preparing an annual budget. Keeping records of expenditure, sales figures, and employee performance. Evaluating the supply and availability of stocks, and profit-margin المزيد...
Supervision Civil Engineer
Key Responsibilities: • Oversee and coordinate diverse civil engineering tasks on construction sites, encompassing excavation, foundation work, structural engineering, and site development. • Enforce strict adherence to project specifications, design drawings, and industry standards t المزيد...
Java/SpringBoot Strong foundation and expert knowledge in the area of Core Java and J2EE standards. Experience with Java frameworks such as Spring IoC, Spring MVC, Spring Boot & Microservices architecture Strong OOPS knowledge Experience in using build tools like Maven. Experience in المزيد...
Supervision Civil Inspector
Key Responsibilities: Conduct regular inspections to ensure compliance with design specifications, safety regulations, and quality standards. Prepare detailed reports documenting project status, including daily logs, inspection reports, and resolution of any non-conformances or issue المزيد...
Senior Specialist - Supervision Globalmarket
Strategic responsibilities Assist in the implementation of the short andlongterm objectives of Supervision Section. Assist in developing enhancing and implementing theframework policies rules and procedures for governing andsupervising financial institutions. Operational responsibilit المزيد...
With more than 12000 people around the globe GHD is one of the worlds leading professional services companies operating in the global markets of water energy and resources environment property and buildings and transportation. Serving clients across five continents and the Pacific reg المزيد...
Key Accountabilities JOB SPECIFIC ACCOUNTABILITIES Establish the strong corporate data management guidelines and practice of collecting, organizing, protecting and storing an organisational data. Ensure all technical documents, technical proposals, business cases, file notes, المزيد...
Employment: Full Time New opportunity for a Team Leader - Project Management (Site / Post Contract) to join an international consultancy in Abu Dhabi. Leading a PMC / Site Supervision team and running major mixed-use buildings projects across the UAE. REQUIREMENTS We would be partic المزيد...
إجادة القراءة والكتابة والتحدث باللغة الإنجليزية أي لغة إضافية ستكون ميزة يجب أن يكون على استعداد للعمل بجدول زمني مرن لإنجاز جميع المسؤوليات والمهام الرئيسية يجب أن يكون لديهم دوافع ذاتية يجب أن تكون مرنة وقادرة على العمل بكفاءة تحت الضغط يجب أن يعمل بطريقة آمنة وحكيمة ومنظمة يجب أن المزيد...
We are seeking a dynamic and experienced Spa Manager (Female) to join our clients private company in Abu Dhabi. If you are a dedicated professional with exceptional leadership skills and a passion for delivering exceptional customer service this is an exciting opportunity for you! Re المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Responsibilities: Analyzing existing operations, crops, livestock, staff, and financial documents and recommending improvements. Preparing plans and schedules for planting and harvesting and ensuring staff understands expectations. Visiting the different divisions to inspect cro المزيد...
Qualifications Bachelor degree in Banking or Finance preferred. Ideally 3+ years experience in banking or other relevant environment Risk & AML certified as stipulated by Bank policy for Client Manager role Languages: English and/or local language skills as relevant to cou المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting an المزيد...
الحفاظ على نظافة المنتجع الصحي؛ على وجه الخصوص مناطق الاستقبال والبيع بالتجزئة وغرف الاستشارة وصالة الشاي. ويجب الحفاظ عليها بطريقة نظيفة ومرتبة وصحية وفقًا لمعايير السلامة والسليمة والاستدامة. من المتوقع أن يساعد المعالجون في الإعداد للعلاج والتخلص منه بعد ذلك. تنظيم جدولة المواعيد ل المزيد...
المحاسبة المالية والإقفال الشهري/السنوي بما يتوافق مع المعايير الدولية لإعداد التقارير المالية وسياسات الفطيم وإجراءات التشغيل القياسية جداول GL الشهرية والموافقات والمراجعة بالتنسيق مع FSSC لتقليل الأخطاء الحفاظ على مدير المورد ومراقبة أوامر الشراء المحلية والنفقات ومعالجة الفواتير المزيد...
المشاركة في إعداد الميزانية التشغيلية السنوية للقسم والخطط المالية. مراقبة الميزانية والتحكم في النفقات، مع التركيز بشكل خاص على نفقات الأنشطة تحديد فرص الإيرادات الإضافية لتعزيز الإيرادات من خلال الأحداث والأنشطة الخاضعة للرسوم التنسيق مع المبيعات والتسويق لعرض المنتجات والخدمات بشكل المزيد...
Responsibilities Establish and oversee an evaluations capability consistent with Evidence-Based Policymaking Act requirements applying evaluation techniques and data analytics. Support the evidence officer in managing evidence act evaluations. Support CWMD program managers/dir المزيد...
Job Summary:We are looking for a talented leader to oversee a range of functions to facilitate the delivery of superior services to clients. Make sure that service delivery and service support processes are on track for the consistent delivery of a high level of client service in an e المزيد...
Vendor Management
Roles & Responsibilities 1- Interact with Vendors: Engage with suppliers to manage contracts and ensure compliance with terms. 2- Track All Orders: Monitor the status of all orders to maintain timely delivery and address any issues promptly. 3- Daily Ticket Review: Consistently check المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Management Supervision في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 10902 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, المحاسب, مدير المشروع, مدير مشروع, مدير التسويق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل