وظائف المرافق والمنشآت في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف المرافق والمنشآت في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
About Our Client Our client is a global leader in commercial real estate services and investments. Job Description Facilities Support Helpdesk Support & Assistance Logging Maintenance & liaising with contractors CAFM Management Administrative duties Front of Hou المزيد...
Responsibilities: Fostering a professional working environment. Inspecting and repairing electrical and plumbing services. Managing janitorial duties. Ensuring adequate catering and vending services. Undertaking building and grounds maintenance. Ensuring facilities are always المزيد...
This is a remote position. SalesForce Administrator Job description Join a culture that truly values Rev Ops, it s in our DNA as one of the world s leading sales intelligence companies. Our client is a sales prospecting tool that delivers the information our B2B cus المزيد...
What you will do : Maintain staff roster schedule and allocation across all sites. Accountable for both managing and forwarding the daily site attendance and maintaining comprehensive records and files for the staff both outsource and in-house operatives. Optimize communicatio المزيد...
Facilities Assistance
Emirates General Services Enterprise -
أبوظبي
-
الامارات
Provide a Quarterly facility assessment report covering the entire college. . Supervising the service providers daily activities, attendees, performance, response time, etc... . Prepare a weekly report for the service providers’ performance, quality of work & problems. . المزيد...
لأدوار والمسؤوليات توفير الدعم الفني للمشروع في جميع أنظمة المرافق المسؤول عن تطوير وتنفيذ ومراقبة السياسات والإجراءات والبروتوكولات لخدمات المرافق (بما في ذلك نظام تصريح العمل وإجراءات الطوارئ) قيادة أنشطة الصيانة في القسم من خلال توفير المعرفة الهندسية والمشورة المتخصصة المرتبط المزيد...
Job Responsibilities/Accountabilities: Manage day to day operations of the Hotel & other facilities maintenance team and the appointed Service Providers Plan and coordinate with Service Providers /contractors for the operation & projects in term of planning and prioritization Develop المزيد...
Provide direction/information to facilities staff and service providers as required to ensure excellent coordination/execution of work within client environment with minimal disruption Coordination and scheduling of maintenance activities; ensure appropriate follow up with customer المزيد...
Facilities Manager
United International Group L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Facilities managers are responsible for the security, maintenance and services of work facilities to ensurethat they meet the needs of the organisation and its employees. Facilities managers essentially look after all of the services that helps a business or other organisation do it المزيد...
توفير تكاليف الميزانية للمصنع القديم أو البديل لاستخدامه في إعداد ميزانيات الصيانة السنوية للمباني المخصصة تحديد الأولويات والتأكد من أن طلبات مكتب المساعدة والإصلاحات تتم بشكل صحيح وفي الوقت المناسب. تأكد من إجراء جداول الصيانة الوقائية بشكل فعال. التأكد من أن أنظمة الإنذار والإطفاء المزيد...
the Role Bachelor s Degree in relevant field from an accredited institution Minimum of 2 years experience in facilities role. Skills The ability to develop good personal relationships within a team An effective and experienced communicator (written and verbal) to a variety of audience المزيد...
Minimum qualifications: Associate's degree, trade school certification, or other verifiable training in a relevant technical field, or equivalent practical experience. Experience with mechanical maintenance, including fire and safety systems, building infrastructure, pumps, المزيد...
Key Accountability 1: AMC Management. Responsible for : . Execution of AMCs efficiently with in the budget and ensure profitability of the same . Analyse and evaluate annual maintenance contract requirements, prepare HSE, operational risk assessment, contract execution plan and ide المزيد...
About the job Manages the implementation of the overall functions of a RESO managed property. These responsibilities include coordinating the cleaning of the center, security, managing equipment other than computer hardware, disaster recovery, moves and relocations and facilitating p المزيد...
Also will be responsible for: 1. Monitor Soft services activities such as Housekeeping, General waste disposal, Pantry and Drinking water supplies, Pest control etc. 2. Arrange for regular maintenance of Office Facilities like HVAC, Electrical, Plumbing etc. 3. Restock office (statio المزيد...
درجة البكالوريوس في الهندسة المدنية أو المجال ذي الصلة شهادة مهنية أو ترخيص في إدارة المرافق أو الهندسة (على سبيل المثال، CFM، P.E.). التعرض لإدارة المشاريع من تخطيط وقيادة وتوجيه وإدارة المشاريع. خبرة في العمل في مجال البيع بالتجزئة أو الضيافة أو الطيران أو إدارة العقارات التجارية. ا المزيد...
Job Description * As a Technician I you will be responsible for supporting the facilities team in setting up the events room that can accommodate up to 700 people for all trainings and events. Some responsibilities include setting up tables, chairs, and linens. Other responsibilities المزيد...
Responsibilities: Managing building and equipment maintenance schedules. Responding to urgent maintenance calls. Preparing for emergencies by creating building evacuation and other action plans. Testing building security systems and promoting safety within the building. Managin المزيد...
إدارة طلبات المرافق اليومية من الموظفين لإصلاح المعدات والطلبات الخاصة الحفاظ على المعدات المكتبية من خلال استكمال الصيانة الوقائية، واستكشاف الأخطاء وإصلاحها، والدعوة إلى الإصلاحات ومراقبة تشغيل المعدات جدولة وتنسيق عمليات التصرف المنتظمة والحفاظ على سجل جرد دقيق للأصول من خلال استكم المزيد...
اجادة مهارات التواصل والتعامل مع الشخصيات المختلفة. القدرة على القيادة وتحفيز فريق العمل. امتلاك مهارات التفاوض للحصول على افضل اسعار. القدرة على تنظيم الوقت وترتيب المهام وتحديد أولويات العمل. فهم إجراءات العمل والقدرة على اتخاذ القرار المناسب. القدرة على استخلاص المعلومات من مصادر م المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال المرافق والمنشآت في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4086 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس كهرباء, مدير المنطقة, مدير مناوب, تنفيذي تطوير الأعمال, مدير المرافق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل إدارة المرافق, المحاسبة والتدقيق, الفنادق, الضيافة, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل