وظائف Executive Office Manager في الشارقة
وظائف Executive Office Manager في الشارقة

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
HR OfficerJoin our team as an HR Officer! Responsibilities include handling recruitment employee records and HR compliance. Prior experience in HR is a plus.Salary: 4000 AEDInterested candidates send your CV to 971-
HR AssistantWe are hiring an HR Assistant to support recruitment employee records and HR documentation. Ideal candidates should be familiar with HR practices and office procedures.Salary: 3000 AEDInterested candidates send your CV to
Office AdministratorWe are hiring a dedicated Office Administrator to manage daily administrative tasks and ensure smooth office operations. Candidates must be organized detail-oriented and proficient in Microsoft Office.Salary: 3000 AEDInterested candidates send your CV to 971-
HR AssistantOur HR department is looking for an HR Assistant. Responsibilities include recruitment support employee documentation and assisting with HR processes.Salary: 3000 AEDInterested candidates: Please send your CV to 971-.
We Are Hiring Office ManagerWe are looking for an experienced Office Manager to oversee administrative tasks manage staff and ensure smooth day-to-day operations. Leadership and multitasking abilities are essential.Salary: 5000 AEDIf youre qualified send your CV to
We Are Hiring HR AssistantWe are hiring an HR Assistant to support recruitment employee records and other HR administrative functions. A basic understanding of HR procedures is a plus.Salary: 3000 AEDInterested candidates can send their CV to
Hiring: HR Officer / HR ManagerWe are seeking an HR Officer / HR Manager to manage recruitment staff relations and hotel HR policies. Salary: 4000 AED. Interested candidates can send their CV to.
We are looking for a motivated HR Assistant to join our team. Salary offered is 3500 AED. Ideal candidates should have basic HR knowledge strong communication skills and a professional attitude. If youre ready to grow your career in a supportive work environment send your CV to. Dont المزيد...
We are hiring an Office Administrator to handle daily office operations manage supplies coordinate with staff and support basic HR and admin tasks. The ideal candidate should have strong communication and organizational skills be proficient in MS Office (Word Excel Outlook) and have p المزيد...
The Health and Dental Claims Analyst is responsible for reviewing analyzing and processing health and dental insurance claims. The role ensures that claims are adjudicated accurately and in accordance with policy provisions guidelines and regulatory requirements. The ideal candidate w المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Executive Office Manager في الشارقة - اكتشف 10 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد الموارد البشرية, مدير المكتب, إداري موارد بشرية, محلل مطالبات الصحة وطب الأسنان, مدير المكتب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب

د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل