وظائف Documents Management في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Documents Management في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الحفاظ على تنظيم جميع وثائق المشروع بما في ذلك الرسومات والمواصفات والتقارير والمراسلات. إنشاء والحفاظ على نظام للتحكم في المستندات يتتبع جميع التعديلات والتحديثات على وثائق المشروع. تطوير والحفاظ على إجراءات وسياسات التحكم في المستندات. ضمان أن جميع المستندات تتوافق مع اللوائح و المزيد...
إدارة الوثائق: الحفاظ على عمليات وإجراءات فعالة للسيطرة على الوثائق، مع ضمان تنظيم جميع الوثائق وسهولة الوصول إليها واستردادها. إنشاء نظام تصنيف منتظم يصنف ويخزن الوثائق بطريقة تدعم الاسترداد والاستخدام الفعالين الحفظ والأرشفة: الحفاظ على سجل شامل ودقيق لجميع الوثائق، بما في ذلك الإ المزيد...
إعداد وثائق الائتمان: مراجعة الرافعات الائتمانية المعتمدة وإعداد المرافق المطلوبة ووثائق الضمان / الشحن وفقًا للشروط والأحكام المحددة لحماية البنك من مخاطر العجز وإرسالها للأعمال التحقق من صحة وثائق الائتمان: استلام الوثائق القانونية الموقعة من الأعمال وإجراء التحقق من الجوانب القان المزيد...
Experience managing teamsExperience with planning performance metrics and process improvementWork a flexible schedule/shift/work area including weekends nights and/or holidays To help us maintain our high standards of service we are seeking an experienced and accomplished Logistics Su المزيد...
Experience managing teamsExperience with planning performance metrics and process improvementWork a flexible schedule/shift/work area including weekends nights and/or holidays To help us maintain our high standards of service we are seeking an experienced and accomplished Logistics Su المزيد...
Job Objective Take overall responsibility for a limited number of small to medium sized projects and provides support to PMO team. Assist the PMO manager in fulfilling tasks in support of the PMO mandate. Shadowing and training with PMO team to enhance and build project المزيد...
In this position as a Management Assistant, you will be responsible for the following tasks: Managing calendars and organizing meetings (virtual meetings, conference calls, appointments) Preparing meetings dossiers Organizing business travels from A to Z (hotels, transport, res المزيد...
Key Responsibilities Check technical drawings in order to ensure the feasibility of project designs and engineering activities, and review them in coordination with Brand Managers Manage shop construction projects from the concept phase to completion; monitor major material, order المزيد...
Responsibilities Setting the tactics of the Leasing strategy on the Retail Portfolio that is aimed at ensuring the viability of the business and meeting overall objectives Provide a market information and competition updates Managing the rental of retail units to ensure maximum o المزيد...
Primary Purpose Conduct insurance loss control inspections on either commercial or residential ; Essential Functions and Responsibilities Job Description As a Loss Control Field Representative, you will conduct physical inspections on either commercial or residentia المزيد...
Required Technical and Professional Expertise Strong understanding of FP&A and Finance processes Hands-on SAP PaPM skills, including data modelling, process setup, data governance and integration frameworks Understanding of SAP S/4 Finance Universal Journal basic concepts المزيد...
إنشاء وإنتاج قوالب للمستندات والنماذج التي تلتزم بمعايير الشركة تأكد من توثيق جميع المستندات والمواد وصيانتها بشكل احترافي باستخدام قوالب الشركة وضع معايير نشر الوثائق التي تحدد إجراءات وبروتوكولات التشغيل القياسية الواضحة تدقيق ومراجعة وتحرير والتحقق من المستندات لضمان الوضوح و المزيد...
Performance Management Specialist
Confidential Company Dubai -
دبي
-
الامارات
. Research best practices in human performance and design and revise performance management system for the Group. . Advise departments on better methods to improve departmental results. . Update framework for improving Group incentive systems. . Design Goal, KRA and KPI based on le المزيد...
Analysis of source code and license texts using data analysis tools (BlackDuck, Fossology etc.), identifying the obligations for the usage of the components, creation of reports summarizing findings, obligations and recommendations and providing support to project teams for addressi المزيد...
Analyst Project Management Office Pmo
Tazweed Employment Services -
أبوظبي
-
الامارات
Objectives:Take overall responsibility for a limited number of small to medium sized projects and provides support to PMO team. Assist the PMO manager in fulfilling tasks in support of the PMO mandate. Shadowing and training with PMO team to enhance and build project management knowl المزيد...
الإشراف على عمليات الموقع وأداء مقدم الخدمة المتعلق بإدارة المرافق التطوير والمساعدة في إعداد السياسات والإجراءات والعمليات ومقاييس الأداء لضمان الامتثال للمتطلبات القانونية إجراء عمليات التفتيش والتدقيق للموقع المتعلقة بالعمليات اليومية العامة لضمان الإدارة الاستباقية للموقع والصحة و المزيد...
الإشراف على عمليات الموقع وأداء مقدم الخدمة المتعلق بإدارة المرافق التطوير والمساعدة في إعداد السياسات والإجراءات والعمليات ومقاييس الأداء لضمان الامتثال للمتطلبات القانونية إجراء عمليات التفتيش والتدقيق للموقع المتعلقة بالعمليات اليومية العامة لضمان الإدارة الاستباقية للموقع والصحة و المزيد...
الإشراف على عمليات الموقع وأداء مقدم الخدمة المتعلق بإدارة المرافق التطوير والمساعدة في إعداد السياسات والإجراءات والعمليات ومقاييس الأداء لضمان الامتثال للمتطلبات القانونية إجراء عمليات التفتيش والتدقيق للموقع المتعلقة بالعمليات اليومية العامة لضمان الإدارة الاستباقية للموقع والصحة و المزيد...
المساعدة في تخطيط وتنسيق وتنفيذ ورصد وتقييم المشاريع العمل بشكل وثيق مع مسؤول إدارة المشروع الأول في تحديد نطاق المشروع وفي تطوير هيكل تقسيم العمل (WBS) لتسهيل الإدارة الفعالة للمشاريع المساعدة في إعداد وثيقة بدء المشروع (PID) لتحديد غرض المشروع ومتطلباته المساعدة في إعداد خطة ت المزيد...
Key Accountabilities: Assist with the planning, coordination, implementation, monitoring and evaluation of projects Work closely with the Sr. Project Management Officer in defining the project scope and in the development of the Work Breakdown Structure (WBS) to facilitate effec المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Documents Management في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 36696 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير التسويق, المحاسب, مدير المشروع, تنفيذي التسويق, مراقب الوثائق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الخدمات الاستشارية, الاستشارات, استشارات إدارية, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.