وظائف Data Reporting في الإمارات
وظائف Data Reporting في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
The Lead SEC Reporting Analyst is responsible for leading the company’s Sarbanes-Oxley (SOX) compliance efforts. This role includes the design, implementation, and monitoring of internal controls over financial reporting (ICFR) to ensure compliance with SOX requirements. The SOX المزيد...
Data Reporting And Ytics Consultant Iii Biostatistics
The Data Reporting and Analytics Consultant will work in the Research Program on Genes, Environment and Health (RPGEH) at the Kaiser Permanente Division of Research (KP-DOR). RPGEH scientists at KP-DOR conduct NIH-funded epidemiological research in conjunction with the Kaiser Perman المزيد...
About the Role The Data Manager will manage the school’s data and information systems and take overall responsibility for designing, implementing, distributing and editing of accurate and effective data reporting across the School. As Data Manager you will be responsible for providin المزيد...
Reporting Analyst
Responsibilities: Training and encouraging staff to maintain complete databases that can be used for subsequent analysis. Gathering raw data from pertinent individuals in each department. Collating such data to facilitate its interpretation. Checking and cleaning data, taking sp المزيد...
Responsibilities: Training and encouraging staff to maintain complete databases that can be used for subsequent ysis. Gathering raw data from pertinent individuals in each department. Collating such data to facilitate its interpretation. Checking and cleaning data, taking specia المزيد...
Responsibilities: Training and encouraging staff to maintain complete databases that can be used for subsequent analysis. Gathering raw data from pertinent individuals in each department. Collating such data to facilitate its interpretation. Checking and cleaning data, taking sp المزيد...
تطوير والحفاظ على التقارير المالية والنماذج والتنبؤات لدعم عمليات صنع القرار. تحليل البيانات المالية والاتجاهات والفروق لتحديد فرص التحسين وتوفير التكاليف. التعاون مع فرق متعددة الوظائف لفهم احتياجات إعداد التقارير المالية ومعالجتها. تقديم رؤى وتوصيات بناءً على التحليل المالي لت المزيد...
Functional: Develop and maintain financial reports, models, and forecasts to support decision-making processes. Analyze financial data, trends, and variances to identify opportunities for improvement and cost savings. Collaborate with cross-functional teams to understand and address f المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤولية عن صياغة الأقسام المالية للتقارير السنوية والمؤقتة، وغيرها من التقارير/البيانات إدارة امتثال المجموعة للمعايير الدولية لإعداد التقارير المالية وتوفير القيادة المحاسبية الفنية عبر الشركات التابعة لها الناشئة عن التصريحات الجديدة أو التغييرات على التصريحات المزيد...
Responsibilities: Overseeing the incident management process and team members involved in resolving the incident. Responding to a reported service incident, identifying the cause, and initiating the incident management process. Prioritizing incidents according to their urgency an المزيد...
التكامل والحوكمة، قائد إعداد التقارير
إلزامية: شهادة جامعية في المالية أو ما يعادلها المفضل: ماجستير في إدارة الأعمال (المالية) أو ما يعادلها من درجة الماجستير الخبرة: خبرة لا تقل عن 10 سنوات في العمل في مؤسسات BFSI. (يفضل الخبرة المصرفية في الإمارات العربية المتحدة) بما في ذلك ما لا يقل عن 5 سنوات في امتلاك إعداد ممارس المزيد...
Requirements & Qualifications: Strong Academics in Business, Finance, Accounting, or similar. 3 – 5 years of relevant experience in tier 1 organizations, Audit, and Accounting firms. Strong knowledge of General Asset Classes Candidates who have worked at Custodian banks or 4 Big Firm المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيلعب محلل البيانات دورًا رئيسيًا في تحليل مجموعات البيانات المعقدة، وتوليد الأفكار، ودعم اتخاذ القرارات القائمة على البيانات عبر وظائف الأعمال المختلفة. يتضمن الدور المساعدة في تحليل البيانات، وتفسير النتائج، وتقديم النتائج بطريقة واضحة وموجزة من خلال التقارير وا المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن التنفيذ في الوقت المناسب لإغلاق وتوحيد وتسوية الحسابات والتقارير المالية على مستوى المجموعة. الأدوار والمسؤوليات إعداد التقارير الجماعية إدارة إغلاق وتوحيد جميع الدفاتر والحسابات على أساس شهري وربع سنوي وسنوي ضمان التوفيق بين الميزانية العمومية للمج المزيد...
التنسيق التفصيلي مع مدققي المجموعة لضمان إتمام عمليات التدقيق بسلاسة، بما في ذلك حل استفسارات التدقيق وتنسيق المعلومات الخاصة بالتدقيق ومراجعة تقارير التدقيق ونتائج التدقيق. المسؤول عن إعداد وتنسيق التدقيق القانوني ربع السنوي/السنوي للكيانات المستقلة وكذلك توحيد المجموعة. المسؤول عن المزيد...
مساعدة مدير الامتثال المالي الإقليمي في تنسيق مهام التدقيق في جميع أنحاء منطقة الشرق الأوسط المساعدة في مواءمة شروط وأحكام خطابات الالتزام، وضمان الاتساق بين السلطات القضائية المختلفة ضمان مواءمة عمليات التدقيق والإجراءات في جميع أنحاء المنطقة، والسعي إلى التوحيد والأتمتة والكفاءة تن المزيد...
About Our Client Our client is a successful global investment management firm which is currently looking for an associate in financial reporting. The firm invests across multiple jurisdictions through a number of strategies, with an accent on long term, stable financial growth. What المزيد...
Skills And Attributes For Success If you are an excellent communicator and detail oriented professional with a strong track record of management experience who is comfortable working across borders with a wide network of people and with large amount of data, you will be perfect for المزيد...
Key Responsibilities: - Preparation and analysis of group consolidated financial statements. - Application of IFRS in financial reporting. - Collaborate with various departments to ensure accurate financial reporting. - Maintain and update financial records, ensuring compliance wi المزيد...
Thisposition plays a crucial role in identifying potential risksdeveloping improvements and enhancements to service offerings andinteracting with management on performance measurement andanalysis. The Senior Associate will be responsible for leading newprojects to optimize existing pr المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Data Reporting في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 6424 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مدير الشؤون المالية, مدير مبيعات, Controller Financial, تنفيذي المبيعات الإعلانية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات المرافق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل