وظائف Customer Service Specialist في الإمارات
وظائف Customer Service Specialist في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Customer Service Specialist
Job Description Minimum 3 - 4 years in Freight Forwarding handling Global / strategic accounts Managing shipments on all mode of transportation Efffective verbal and written communication in business Active listening Computer literate with competent skills in MS office, especiall المزيد...
About the job Job Title: Customer Service Specialist Job Description The Advisor II, Customer Service position interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the Internet depending upon client requirements. This position provides customer service support a المزيد...
خبرة لا تقل عن 3 - 4 سنوات في مجال الشحن والتعامل مع الحسابات العالمية/ الاستراتيجية إدارة الشحنات على جميع وسائل النقل التواصل اللفظي والكتابي الفعال في مجال الأعمال الاستماع النشط الإلمام بالكمبيوتر ومهارات كافية في MS Office، وخاصة Work & Excel المزيد...
About The Opportunity As the Assistant Director of the Test Administration Connect team, you will apply your superior case management skills and proactive outreach for mission-critical operational functions. You will be accountable for participating in cross-functional teams and man المزيد...
Delivery Experience Customer Service Specialist
Basic Qualifications Excellent written and verbal communications skills with an ability to interact with senior stakeholders. Bar-raising stakeholder management and organization skills. Track record of working with senior stakeholders. Ability to get hands dirty in the detai المزيد...
Customer Interaction:Greet and assist customers in person over the phone or via email.Respond to customer inquiries promptly and accurately.Provide information about products services and policies.Issue Resolution:Handle customer complaints and concerns efficiently and professionally. المزيد...
Responsibilities: Supervising day-to-day operations in the customer service department. Responding to customer service issues in a timely manner. Creating effective customer service procedures, policies, and standards. Developing customer satisfaction goals and coordinating with المزيد...
Candidate Profile A minimum high school diploma with 3 to 6 months of relevant experience is preferred. Excellent communication, interpersonal, and negotiation skills. Thrive in a fast-paced environment and build rapport with diverse audiences. Ability to fluently communicate i المزيد...
Responsibilities: Generating sales leads. Managing incoming calls. Building good relationships with customers. Resolving complaints and following up on resolutions. Identifying customers' needs. Meeting sales objectives. Following procedures and policies.
تقديم خدمة إدارية للتأجير لدعم فريق إدارة العقارات. التأكد من تلبية رضا العملاء والمستأجرين. مساعدة فريق إدارة العقارات في عملية التجديد وجمع الدفع. تحديث النظام وإعداد الوثائق للمستأجرين والمسح الضوئي لقاء وترحيب بجميع زوار المكتب بطريقة احترافية. التعامل مع جميع رسائل البريد الإلكتر المزيد...
المعرفة المتعمقة بالمركز التجاري: ابق على اطلاع دائم بخدمات مركز التسوق ووسائل الراحة والمتاجر والتخطيط والعروض الترويجية لعمليات مكتب المعلومات السلسة. اتبع الإجراءات: ضمان عمليات مكتب خدمة العملاء بسلاسة تحت توجيه المشرف، والالتزام بالسياسات والإجراءات المعمول بها. الصورة المهنية: ا المزيد...
الرد على جميع طلبات العملاء للحصول على عرض أسعار لمعدات براندت وقطع الغيار والشاشات حسب التكليف. معالجة جميع أوامر الشراء للمعدات وقطع الغيار والشاشات حسب التكليف. تسريع الطلبات داخل مجموعة خدمة العملاء. العمل كحلقة وصل مع العميل لحل أي تناقضات أو مشكلات. إدارة توقعات العملاء بشكل است المزيد...
موظف خدمة العملاء أن يكون متاحًا للعمل في نوبات العمل، وفي عطلات نهاية الأسبوع والعطلات الرسمية وفقًا للجدول الزمني مهارات اتصال قوية التوجه نحو خدمة العملاء شهادة الثانوية العامة على الأقل المزيد...
Responsibilities: Respond to customer inquiries via phone, email, or chat. Provide accurate information about products, services, and company policies. Resolve customer complaints and issues in a timely and professional manner. Process orders, returns, and exchanges as needed. Mainta المزيد...
Responsibilities: Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products المزيد...
Responsibilities: Promptly responding to customer queries via email, live chat, video, phone, and social media channels. Immediately escalating serious complaints or issues that you are not equipped to deal with. Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to المزيد...
Job Responsibilities Process PO’s on SalesForce® and iFlight once received from Sales Account Manager Progress report submission to clients in a proactive manner Customer complaint follow-up Linking of Incoming Customer Property with SalesForce® Quotations and/or Sales Account Manager المزيد...
TPF Recruitment is recruiting for a Part Time Bookkeeper to join a fantastic accountancy practice in You will be responsible for bookkeeping, preparing management accounts, vat returns and potentially payroll services to a mixed and varied client base across Kent and the This very su المزيد...
Duties Perform customer (3rd party and Inter-co) sales and support duties as assigned to ensure the effective sales and delivery of NOV Brandt products. This includes, but not limited to: Respond to all customer requests for quote of Brandt equipment, spare parts and scr المزيد...
ممثل خدمة العملاء
توفير معلومات تمهيدية للعملاء المحتملين والجدد التأكد من رضا المستهلكين عن المنتجات أو الخدمات من خلال التعامل مع الشكاوى والاستفسارات متابعة العملاء أو الزبائن عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني للتحقق من أنهم ما زالوا راضين عن مشترياتهم إبلاغ العملاء بالمنتجات أو الخدمات الإضافية التي المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Service Specialist في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4650 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس الخدمة, متخصص التسويق الرقمي, ممثل خدمة العملاء, أخصائي تكنولوجيا المعلومات, متخصص استقطاب المواهب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, الهندسة المدنية, البناء, التجزئة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل