وظائف Customer Service Assistant في الإمارات
وظائف Customer Service Assistant في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات مجموعة الإمارات هي شركة مربحة للغاية تتألف من طيران الإمارات، أكبر شركة طيران دولية في العالم، ودناتا، واحدة من أكبر مقدمي الخدمات الجوية في العالم. مع وجود مقرنا الرئيسي في إمارة دبي، فإن العمل معنا يضعك في طليعة التقدم التكنولوجي في صناعة الطيران مع توفير أسلوب المزيد...
الأدوار والمسؤوليات وظيفة ممثل خدمة العملاء مسؤولة عن مساعدة العملاء بقدرات متعددة وفقًا لمتطلبات العقار/الموقع المخصص. يمكن أداء الوظائف المتعلقة بإدارة مواقف السيارات والبواب وعمليات خدمة الضيوف وظيفة إدارة مواقف السيارات مسؤولة عن تشغيل أكشاك مواقف السيارات الذاتية المدفوعة. وظي المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن أنشطة التنفيذ الكاملة بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر ما يلي: مهارات قيادية وتقنية جيدة في مجال الجهد المتوسط والمنخفض والحماية والأتمتة سجل حافل في إدارة فريق من مديري المشاريع الداخليين والخارجيين ومهندسي المشاريع وفريق هندسة التصميم مسؤول PNL المزيد...
Job Title Customer Service AssistantExperience 3 YearsLocation DubaiJob DescriptionIdentifies and recommends reasonable short and longterm goals milestones and benchmarks for key performance metrics.Collect and analyze HR data from multiple sources including HRIS payroll surveys em المزيد...
remote type Onsite locations Dubai Tax Free Office UAE time type Full time posted on Posted 3 Days Ago time left to apply End Date: October 29 2024 (3 days left to apply) job requisition id JR08586 Key Results Area: Strive for first contact resolution when dealing with المزيد...
We are hiring a customer service representative to manage customer queries and complaints. You will also be asked to process orders and modifications and escalate complaints across a number of communication channels.Asian Nationality may Apply (Male and Female)Good Salary Accommodati المزيد...
Responsibilities: Generating sales leads. Managing incoming calls. Building good relationships with customers. Resolving complaints and following up on resolutions. Identifying customers' needs. Meeting sales objectives. Following procedures and policies.
Responding to customer inquiries and resolving issues in a timely and professional manner. Maintaining a high level of product knowledge to provide accurate information to customers. Handling customer complaints and escalating unresolved issues to the appropriate department. Proc المزيد...
Job Description: . Strongly need to evaluated on JAVA, AWS and SQL - 5+ yrs experience . Strong with Problem Solving Skills, . Technically Sound , Practically must be sound, more of hands-on experience . Can take decision and work independently , Must be Individual Con المزيد...
Do you have a: HEART FOR PEOPLE... commitment to serve as the face of H-E-B to all your customers? HEAD FOR BUSINESS... recognition of what needs to be done before you're told? PASSION FOR RESULTS... a desire to help get the job done, whatever it takes? We are looking for: المزيد...
الأدوار والمسؤوليات ملخص الوظيفة التعامل مع أنشطة منطقة الاستقبال. العمل كنقطة اتصال أولى مع الشركة والمكتب للزوار والمتصلين. التعامل مع جميع الاستفسارات الداخلية والخارجية وتنفيذ الأنشطة الإدارية لمكتب الاستقبال. العميل استقبال الزوار وترتيب التصاريح ذات الصلة والتأكد من التعام المزيد...
Customer Service Representative
Job Description: The City of Los Angeles (city) is in the process of mailing out about 1 million information cards to the city residence regarding the planed sewer rate adjustment. The city is expecting the public to call if they have questions or need more information on the pl المزيد...
Customer Service Specialist
Job Description Minimum 3 - 4 years in Freight Forwarding handling Global / strategic accounts Managing shipments on all mode of transportation Efffective verbal and written communication in business Active listening Computer literate with competent skills in MS office, especiall المزيد...
الأدوار والمسؤوليات شخصية خدمة حقيقية، مع ذكاء عاطفي مرتفع. مطلوب شهادة الثانوية العامة على الأقل/ يفضل الحصول على شهادة جامعية في إدارة الفنادق أو مجال ذي صلة. خبرة لا تقل عن 1 - 3 سنوات في منصب مماثل في شركة ضيافة 5 نجوم. إجراء جميع المهام التشغيلية في مكتب الاستقبال مع الالتزام بم المزيد...
Responsibilities Maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all times. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our product المزيد...
Customer Service Agent
Responsibilities: Managing a team of representatives offering customer support. Overseeing the customer service process. Resolving customer complaints brought to your attention. Creating policies and procedures. Planning the training and standardization of service delivery. S المزيد...
Customer Service Representative
Cultivate and nurture a positive and engaged community with customers. Respond to comments, questions, and messages across various platforms- online and offline. Manage SAPG brands’ social media presence- scheduling, posting, replying to comments. Gather user feedback and المزيد...
Full job description · Appointment slotting for prospective customers. · Understand the applicant requirement and provide appropriate advise / information · Documentation – scrutiny / checking and submission · Data Quality of application information submission · Biometrics – finge المزيد...
تقديم خدمة إدارية للتأجير لدعم فريق إدارة العقارات. التأكد من تلبية رضا العملاء والمستأجرين. مساعدة فريق إدارة العقارات في عملية التجديد وجمع الدفع. تحديث النظام وإعداد الوثائق للمستأجرين والمسح الضوئي لقاء وترحيب بجميع زوار المكتب بطريقة احترافية. التعامل مع جميع رسائل البريد الإلكتر المزيد...
المعرفة المتعمقة بالمركز التجاري: ابق على اطلاع دائم بخدمات مركز التسوق ووسائل الراحة والمتاجر والتخطيط والعروض الترويجية لعمليات مكتب المعلومات السلسة. اتبع الإجراءات: ضمان عمليات مكتب خدمة العملاء بسلاسة تحت توجيه المشرف، والالتزام بالسياسات والإجراءات المعمول بها. الصورة المهنية: ا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Service Assistant في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1131 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, ممثل خدمة العملاء, وكيل خدمة النزلاء, مساعد تنفيذي, مسؤول تنفيذي لخدمة العملاء على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل