وظائف Customer Order في أبوظبي
وظائف Customer Order في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Kinetic has partnered with a leading Medical Devices company who are hiring an Order Processor to be based in Dubai. Manage orders received via phone or email. Verify order accuracy and completeness. Maintain accurate and up-to-date records of all orders, shipments, and customer المزيد...
متلقي طلبات التدبير المنزلي
حفظ وتسجيل وجمع جميع المفاتيح والأوراق الموجودة داخل مكتب التدبير المنزلي بشكل آمن - التأكد من فرز جميع تقارير النشاط اليومي في مكتب التدبير المنزلي الرد على المكالمات الهاتفية على الفور، باتباع آداب الهاتف المناسبة حسب التدريب ووفقًا للمعايير تسجيل جميع المكالمات الواردة، والتأكد المزيد...
متلقي طلبات خدمة الغرف
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث حاليًا عن محترفين في مجال الأطعمة والمشروبات يتمتعون بالحيوية والدافعية الذاتية ويرغبون في المضي قدمًا في حياتهم المهنية. بصفتك موظفًا في خدمة الغرف، فأنت مسؤول عن تنسيق جميع متطلبات الخدمة الموجهة إلى خدمة الغرف وضمان تنفيذها الفوري، بهدف تحقيق أعلى قدر المزيد...
Order Taker - In Room Dining
What are we looking for? Excellent communication and organizational skills (Fluent in English/Arabic languages) A high level of Standards. Efficiency and punctuality. Attention to detail. A warm and friendly character. Ability to work in a fast-paced environment. Previous experience المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Ensure all F & B room service order calls are answered as laid out in Rixos standards and ensure efficient connection with the correct person. Perform as per Rixos standards. Be fully aware of the Rixellence المزيد...
Handle customer inquiries and provide prompt and accurate assistance through various communication channels, including phone, email, and chat. Assist customers with order-related issues, delivery inquiries, and general support, ensuring a high level of customer satisfaction. Analyze a المزيد...
Duties and Responsibilities Provide project specific and general administrative support services to Project Managers and other project and operations staff. Oversee and provide administration of a customer order from receipt through project set-up to project closure. Ensure igned pro المزيد...
Duties and Responsibilities Provide project specific and general administrative support services to Project Managers and other project and operations staff. Oversee and provide administration of a customer order from receipt through project set-up to project closure. Ensure assigned المزيد...
Job Summary & Purpose Responsible for resolving customers service or billing complaints by performing activities such as exchanging merchandise refunding money and adjusting bills. Check to ensure that appropriate changes were made to resolve customers problems. Contact customers المزيد...
Responsibilities •Organizing Appointments and meetings with HCP's, Building and maintaining a good business relationship with customers. •Planning and conducting daily visits to HCP's to promote assigned products, convey company messages. •Creates, monitors and revises lead generation المزيد...
Customer Service Officer - Motor
Follows all relevant departmental policies, processes, standard operating procedures and instructions so that work is carried out in a controlled and consistent manner. Attends calls to provide information related to insurance policies and informing about any modifications in the pol المزيد...
الحفاظ على المعرفة المحدثة بأصول تشغيل AMBU (مركز التسوق) والخدمات والمرافق والمتاجر والمواقع وتخطيط المركز التجاري وأي أنشطة ترويجية جارية / قادمة، لضمان سير العمل اليومي السلس لمكاتب معلومات خدمة العملاء. ضمان سير العمل اليومي السلس لمكتب معلومات خدمة العملاء تحت إشراف وتوجيه المشر المزيد...
Customer Solutions Manager Menat Customer Solutions Management
Lead cloud transformational programs (technical, operational, organizational, education) that span across IT teams and business units - Single threaded owner for Migrations and Strategic Initiatives - Maintain a broad and in-depth knowledge and understanding of existing and developing المزيد...
WyreStorm Technologies Corporation is looking for that perfect person to join our Marketing Team out of our Round Lake NY headquarters. WyreStorm is an award-winning audio-visual solutions manufacturer passionately committed to the development and production of high quality HD distrib المزيد...
مسئول تجربة العملاء
ستعطى الأفضلية للمرشحين الذين لديهم خبرة لا تقل عن سنتين في العمل في أحد البنوك أو مكاتب الصرافة مهارات تواصل ممتازة والقدرة على العمل تحت الضغط خبير تقني في تطبيقات الحاسوب للرد بنبرة متحكمة وممتعة حتى في المواقف الصعبة جاهز للعمل 6 أيام في الأسبوع ونوبات وتناوبات متعددة إنشاء نظام ت المزيد...
Responsibilities: A. Performs Customer Services 1.Handle all incoming calls, enquiries, complaints and feedback from customers. 2.Attends to walk-in customers and answer all emails. 3.Ensuring that all internal or external customer’s problems & solutions are promptly handled. 4.Trans المزيد...
التعامل بكفاءة ولطف مع المكالمات الهاتفية، وتوفير المعلومات / التوجيهات اللازمة للمتصل وتحويل المكالمات إلى الموظفين المعنيين في المكتب. تأكد من الحفاظ على النظافة والنظافة في منطقة الاستقبال والالتزام بمعايير التدبير المنزلي الأساسية لتمثيل صورة الشركة المناسبة. تأكد من أن جميع المعد المزيد...
Full job description · Appointment slotting for prospective customers. · Understand the applicant requirement and provide appropriate advise / information · Documentation – scrutiny / checking and submission · Data Quality of application information submission · Biometrics – finge المزيد...
Customer Support Representative
Gauge client requirements to offer the perfect solution through fruitful interaction. Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools.. Ensure resolving doubts and queries of customers by providing accurate and suitable information within set deadli المزيد...
Responsibilities: Respond to customer inquiries via phone, email, or chat. Provide accurate information about products, services, and company policies. Resolve customer complaints and issues in a timely and professional manner. Process orders, returns, and exchanges as needed. Mainta المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Order في أبوظبي - اكتشف 1481 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, موظف استقبال, Manager Business Development, Manager Business Development, مساعد إداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, الضيافة, التجزئة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل