وظائف العميل في أبوظبي
وظائف العميل في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Exciting Opportunity Alert: Were Hiring a Customer Experience (CX) Expert! Are you passionate about creating exceptional customer journeys and driving customer satisfaction Do you thrive on innovation collaboration and leveraging insights to enhance experiences across all touchpoints المزيد...
ضابط سياسات وخدمات التأمين
تنسيق والالتزام وتنفيذ دليل إدارة المخاطر والتأمين للمجموعة، والذي يتضمن جمع وتجميع المعلومات المحدثة / إعلان تفاصيل الاكتتاب. صياغة طلب عرض الأسعار المتعلق بعطاءات التأمين، وتقييم عطاءات التأمين، لإنشاء توصيات فنية تجارية للمنح بالتنسيق مع وحدة العقود. الترتيب للحصول على الموافقات ال المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤوليات الرئيسية: العمليات إدارة ومتابعة الاستفسارات (معلومات المنتج العامة، الفاتورة الأولية/خطاب الاعتماد، طلبات العينات، توفر المنتج) استلام ومعالجة الطلبات وإدارة عملية الطلب إلى النقد إعداد مجموعة كاملة من مستندات الشحن كن جهة الاتصال الأولى في حالة الط المزيد...
Description Conduct comprehensive research on organisational design trends and innovations against local, regional and international benchmarksAnalyse data and generate actionable recommendations to optimise organisational structuresDevelop and maintain a repository of research findin المزيد...
Customer Care Coordinator
Job Responsibilities/Accountabilities: To check if there are any improvements that can be made to the service provided. To ensure the customer is fully satisfied. To demonstrate care and support for the customer. To capture any dissatisfaction before it potentially becomes severe. To المزيد...
Customer Service Clerk
Roles & Responsibilities · Achievement of section sales target · Preparation and servicing of standard sized portions and cuts as per customer requirement · Provide direct and indirect customer service to customers · Monitors stock level, ordering, receiving of stock, wastage and المزيد...
نائب الرئيس الأول – تجربة العملاء
تطوير أو تعزيز رحلات العملاء بناءً على الاتجاهات الجديدة / معالجة الفجوات الحالية الرئيسية. تنفيذ المشاريع الإستراتيجية التي من شأنها رفع مستوى تجربة العملاء عبر المحفظة. التنسيق والمواءمة مع CXOs ومتخصص CX المخصص عبر المحفظة بشأن الأولويات الرئيسية وعناصر العمل. قم بتطوير الأطر والأد المزيد...
Emirati - Customer Service
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Job description Maintain updated knowledge of the organization's products, services, and customer service policies Document customer interactions when necessary, compiling documents and forwarding information to interested parties Explain simply and clearly in response to customer que المزيد...
Technical Customer Success
Roles & Responsibilities Serve as day-to-day contact for clients, build trust and rapport with extreme ownership on every client query. Establish a trusted and advisor relationship to help drive the continued value of our products and services. Drive resolution of issues escalated by المزيد...
Job Purpose: The Guest Experience Executive is responsible to provide high-quality service to the FBO visitors and passengers as they enter the Terminal until they reach the aircraft. The executive will be the first point of contact with all customers and are therefore due to represen المزيد...
Customer Success Specialist
Actively engaging in new business development opportunities by cold calling, prospecting and generating new leads.Coordinate with the tariffs and pricing section to request price adjustments based on market price elasticity to ensure continued patronage.Provide performance appraisal f المزيد...
Customer Experience Executive
Key Responsibilities: Deliver world-class customer service with a professional, friendly attitude. Meet and greet crew and guests, managing documentation and customs requirements with ease. Attend to guest requests and coordinate seating arrangements efficiently. Collaborate with the المزيد...
Full job description · Appointment slotting for prospective customers. · Understand the applicant requirement and provide appropriate advise / information · Documentation – scrutiny / checking and submission · Data Quality of application information submission · Biometrics – finge المزيد...
• Coordinate, adhere & implement Group Risk Management & Insurance Manual, which includes gathering and compiling of updated information / declaration of underwriting details. • Draft the Request for Quotation related to insurance tenders, evaluation of insurance tender bids, to estab المزيد...
Job Responsibilities Process PO’s on SalesForce® and iFlight once received from Sales Account Manager Progress report submission to clients in a proactive manner Customer complaint follow-up Linking of Incoming Customer Property with SalesForce® Quotations and/or Sales Account Manager المزيد...
Responsibilities Greets and registers patients and notifies medical staff of their arrival; Offers complimentary beverages to the patients upon arrival; Maintains presentable appearance in line with Aspris standards; Verifies and inputs patient demographic and insurance information i المزيد...
Customer Relations Outfitter
Deposit account documentation. Handle inquiries related to deposit accounts. Opening and closing of deposit accounts, ensure proper completion of forms, observe KYC policies and CB instructions. Finance account documentation. Handle inquiries related to finance and covered cards, pr المزيد...
ممثل خدمة العملاء
توفير معلومات تمهيدية للعملاء المحتملين والجدد التأكد من رضا المستهلكين عن المنتجات أو الخدمات من خلال التعامل مع الشكاوى والاستفسارات متابعة العملاء أو الزبائن عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني للتحقق من أنهم ما زالوا راضين عن مشترياتهم إبلاغ العملاء بالمنتجات أو الخدمات الإضافية التي المزيد...
الأدوار والمسؤوليات استفسارات العملاء وحل المشكلات: الرد على استفسارات العملاء عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني أو الدردشة المباشرة أو شخصيًا، ومعالجة الأسئلة حول المنتجات أو الخدمات أو السياسات أو تفاصيل الحساب. حل مشكلات العملاء أو شكواهم أو مخاوفهم على الفور، وضمان تجربة إيجابية. المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال العميل في أبوظبي - اكتشف 1552 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي المبيعات الإعلانية, النادل, موظف استقبال, شيف ديمي للمأكولات, مشرف المبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الممارسات الطبية, تصنيع الأجهزة الطبية, المستشفيات والرعاية الصحية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل