وظائف Customer Complaint في دبي
وظائف Customer Complaint في دبي
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مساعد خدمة العملاء | بيع بالتجزئة | ايكيا
AL-FUTTAIM GROUP -
دبي
-
الامارات
يتعامل مع شكوى العملاء الروتينية بسرعة ولطف. التأكد من التعامل مع العملاء بطريقة سريعة ومهذبة لضمان أقصى قدر من رضا العملاء. يرحب بالعملاء ويرحب بهم عند وصولهم إلى المتجر. يصدر إعلانات وصفحات للشخص الذي طلب الزوار رؤيته. يضمن تخزين حقائب العملاء بأمان وأمان. يضمن الرد على جم المزيد...
Leadership and Management Foster a culture of excellence in covered POS: ensure team members are engaged, motivated and performing their duties in accordance with the Chanel vision and mission. Deliver timely coaching and recognition as well as proper delegation according to ar المزيد...
Role Summary: The Service Operations Manager manages the teams responsible for the Service Repairs and Modernizations. S/He will coordinate all aspects of service operations for support teams to ensure their best performance while also providing an excellent service to satisfy custome المزيد...
Role Summary: The Service Operations Manager manages the teams responsible for the Service Repairs and Modernizations. S/He will coordinate all aspects of service operations for support teams to ensure their best performance while also providing an excellent service to satisfy custome المزيد...
مسؤول عن المعايير العالية لمعايير خدمة العملاء في جميع مجالات العمليات، من خلال التأكد من أن جميع موظفي المتجر لديهم المعرفة الكاملة بمجالاتهم الوظيفية حتى يتمكنوا من أداء وظائفهم بفعالية، ويتم الحفاظ على معايير خدمة العملاء في نقطة البيع وأي شكوى أو مشكلة من العملاء يتم حلها بهدف تحق المزيد...
المعرفة المتعمقة بالمركز التجاري: ابق على اطلاع دائم بخدمات مركز التسوق ووسائل الراحة والمتاجر والتخطيط والعروض الترويجية لعمليات مكتب المعلومات السلسة. اتبع الإجراءات: ضمان عمليات مكتب خدمة العملاء بسلاسة تحت توجيه المشرف، والالتزام بالسياسات والإجراءات المعمول بها. الصورة المهنية: ا المزيد...
التواصل مع العملاء لضمان معالجة مشكلاتهم وحلها في الوقت المناسب. المتابعة مع العملاء على القنوات عبر الإنترنت وغير المتصلة بالإنترنت لتتبع تجربتهم. مراقبة أنشطة العملاء الداخلية والتعاون في نقاط الألم لإيجاد طريقة لتعزيز وتحفيز. تحديد فجوات الخدمة بناءً على تحليل البيانات ووضع خ المزيد...
What's on your plate? Collaborate with other departments locally and centrally in order to achieve business objectives. Ensure that all employees receive the designated food safety & quality training. Deliver and share the training materials, templates, procedures Cond المزيد...
Candidate Profile A minimum high school diploma with 3 to 6 months of relevant experience is preferred. Excellent communication, interpersonal, and negotiation skills. Thrive in a fast-paced environment and build rapport with diverse audiences. Ability to fluently communicate i المزيد...
Responsibilities Serve as the main point of contact for customers, addressing their inquiries and providing solutions in a timely and professional manner. Build and maintain strong relationships with customers, ensuring their needs are met and their expectations are exceeded. المزيد...
العمل كنقطة اتصال رئيسية للعملاء والرد على استفساراتهم وتقديم الحلول في الوقت المناسب وبطريقة احترافية. بناء والحفاظ على علاقات قوية مع العملاء، وضمان تلبية احتياجاتهم وتجاوز توقعاتهم. تحديد الفرص بشكل استباقي لبيع المنتجات والخدمات أو بيعها بشكل إضافي للعملاء، مما يزيد من الإيرادات ا المزيد...
Dein Profil Abgeschlossene Ausbildung Kaufmann/-frau für Spedition und Logistikdienstleistung Berufserfahrung im Bereich Kundenservice Lagerlogistik Erfahrung im Bereich Gefahrgut / Gefahrstoff Kenntnisse im Zollwesen sowie in Luft- und Seefracht Gute Kenntnisse der deutsc المزيد...
Requirements Proven customer service experience Ability to work independently as well as part of a team Excellent verbal and written communication skills Ability to multi-task in a fast-paced environment Intuitive and analytical problem-solving skills Proficient computer kno المزيد...
Emirates NBD is a market leader across the MENAT (Middle East North Africa and Trkiye) region with a presence in 13 countries serving over 20 million customers. The Emirates NBD Group has a total of 853 branches and 4213 ATMs / SDMs. Emirates NBD is the leading financial services bran المزيد...
Customer Interaction:Greet and assist customers in person over the phone or via email.Respond to customer inquiries promptly and accurately.Provide information about products services and policies.Issue Resolution:Handle customer complaints and concerns efficiently and professionally. المزيد...
Your areas of responsibilities: Order processing via email or EDI package Planning in deliveries and following up on logistics issues Supporting accounts payable and finance department Main contact for customers, key accounts and distribution partners. Handle customer complain المزيد...
About The Role In this role, you’ll collaborate closely with engineers, product managers, and leadership stakeholders to integrate API seamlessly. As a Customer Engineer, you’ll not only guide customers through the integration process but also act as their technical advoc المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your schedulePerfor المزيد...
يوفر الدعم اللازم لضمان عملية التسجيل وعملية القبول بطريقة تلبي احتياجات وتوقعات العملاء الداخليين والخارجيين. يعمل كموظف استقبال ومساعد كتابي وأمين صندوق ومترجم فوري للوحدة. يضمن تسجيل المرضى في الوقت المناسب. المسؤوليات يعطي الأولوية للمهام التي تضمن الأداء الفعال للمنطقة. يتبع الت المزيد...
What you will do in this role As a Customer Representative on our team, you will: Do content moderation on our client platform Develop your skills and learn how to use software solutions that improve people’s lives Champion better brand experiences for our customers and cl المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Complaint في دبي - اكتشف 11058 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, موظف استقبال, مدير المبيعات, مساعد مدير, مسؤول مبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الضيافة, الفنادق, المحاسبة والتدقيق, التوظيف, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل