وظائف Corporate Office في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Corporate Office في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Marketing Budget & Business Strategy Work with the Head of Marketing for outlining budgets for all business units and management of our multi-channel marketing strategy that incorporates Social Media, Website & Mobile app, Influencer Marketing, Inbound Marketing, Email Mark المزيد...
Manager Marketing Amp Enrolment - Fortes Corporate Office - Regent International School Ris
Talent Pal -
دبي
-
الامارات
Regent International School (RIS) Dubai UAE Job type: Full Time Permanent Start date: January 2024 Apply by: 31 January 2024 Job overview Marketing Budget & Business Strategy Work المزيد...
Corporate Affairs Office Assistant
Skyline HR International -
الشارقة
-
الامارات
Keeping CHEDS (Center for Higher Education Data and Statistics) details and records. Manage and maintain the Corporate Affairs Office's calendar, scheduling appointments and coordinating meetings. Screen and prioritize incoming calls, emails, and correspondence, ensuring timel المزيد...
p the market and Sales Plan for the group to ensure its development. Monitor accuracy of forecasts, timelines and reports and financial performance of hotels with respect to budgets and markets. Develop the necessary Sales activities. Advise the COO on new potential projects by c المزيد...
محام لضمان الامتثال للقوانين المحلية وجميع اللوائح التشريعية للعمل في دول مجلس التعاون الخليجي. الفحص القانوني للعقود: الإيجار، وسلسلة التوريد (بما في ذلك النشاط الاقتصادي الأجنبي)، واتفاقيات الترخيص، واتفاقية المقاول، وعقود الخدمة؛ اتفاق على النزاعات مع النظراء. إعداد الاستنتاجات الق المزيد...
بصفتك محامي الشركة، ستشمل مسؤولياتك إعداد وصياغة والتفاوض بشأن المستندات التجارية والمؤسسية، وإجراء العناية الواجبة، وكتابة المذكرات الاستشارية، وإنشاء المقترحات وبيانات الاعتماد، والتعاون مع العملاء، وتعزيز العلاقات مع كل من العملاء والزملاء، والمشاركة بنشاط في ودعم جهود تطوير الأعما المزيد...
التأكد من أن العمل الإداري المنجز يتوافق مع معايير الجودة ويتوافق مع إجراءات ومعايير وسياسات الإدارة. دعم تنسيق المواد الإدارية والطلبات والبريد والمعدات على أساس يومي وكما هو مطلوب للأنشطة المتعلقة بالقسم وأحداث الشركات. توفير خدمة دعم أنظمة الإدارة الشاملة بما في ذلك إدخال البيا المزيد...
Skills, Knowledge And Experience Fluent English language speaker – written and spoken. Native English speakers are preferred Minimum 3 years’ relevant office experience / general office administration Highly computer literate in all Microsoft office application (Wor المزيد...
Prepare the appropriate legal documents for trial or court proceedings. Evaluate new business partnerships with vendors and subcontractors. Represent the company in legal proceedings. Design and oversee the company’s policy and position on legal matters. Protect the compan المزيد...
Why join us? Placed someone here who is very happy! Hybrid or can be FULLY REMOTE, on EST hours. Great benefits and work-life balance. Focus on culture! Boutique firm with top resources, longevity and connectedness to the culture of NYC. Collaborative culture and friendly, المزيد...
Responsibilities: Prepare the appropriate legal documents for trial or court proceedings. Evaluate new business partnerships with vendors and subcontractors. Represent the company in legal proceedings. Design and oversee the company’s policy and position on legal matters. المزيد...
The firm regularly features at the very top of the tables in terms of significant corporate deals by value and volume and has acted on many ground- breaking corporate and private equity transactions that have changed the landscape in their clients' sectors. Naturally the firm s المزيد...
Responsibilities: Delegating responsibilities and supervising business operations Hiring, training, motivating and coaching employees as they provide attentive, efficient service to customers, assessing employee performance and providing helpful feedback and training opportunities المزيد...
4-8 سنوات PQE مع خلفية مع شركة محاماة دولية. فهم قوي لصفقات الاندماج والاستحواذ للشركات. مهارات صياغة وبحث قانونية ممتازة. مهارات اتصال وتفاوض قوية. يجب أن تكون قادرة على العمل بفعالية في بيئة سريعة الخطى وإدارة الأولويات المتنافسة. مؤهل: مؤهل PQE لمدة 4 سنوات على الأقل (مؤهل المزيد...
Responsibilities You will take a lead role in a variety of transactions across a range of sectors, Build and maintain client relationships, Contribute to business development, Coach and mentor more junior members of the team, Contribute to thought leadership and raise the profile of t المزيد...
At Ennuviz, youll deliver mission-critical technology and business solutions to Fortune 500 companies and some of the most recognised brands on the ;And youll do it with cutting-edge technologies thanks to our close partnership with the worlds most prominent We المزيد...
Responsibilities: Prepare the appropriate legal documents for trial or court proceedings. Evaluate new business partnerships with vendors and subcontractors. Represent the company in legal proceedings. Design and oversee the company’s policy and position on legal matters. المزيد...
يوفر هذا الدور للمرشحين الفرصة للعمل مع بعض الشركاء الرائدين في المنطقة والعالم. يتكون الفريق من مزيج متنوع من المحامين الوطنيين والدوليين، الذين يقدمون خدماتهم للعملاء في جميع أنحاء الشرق الأوسط وخارجها. نحن نبحث عن فرد نشيط وجذاب يتمتع بخبرة تتراوح من 4 إلى 8 سنوات في عمليات الاندم المزيد...
Administrative Support: Generate reports regarding manpower and financial utilization to assist in budgeting and forecasting purposes. Assist with various administrative tasks such as data entry, filing, and document preparation. Professional Experience Required: Hig المزيد...
درجة البكالوريوس في المالية أو المحاسبة أو إدارة الأعمال أو أي مجال ذي صلة شهادة المالية المهنية (CFA، ACCA أو ماجستير إدارة الأعمال في المالية) شهادة النمذجة المالية (FMVA) خبرة في النمذجة المالية، وتمويل الشركات، والعناية الواجبة، والتقييمات، وعمليات الدمج والاستحواذ، والتنبؤ وتقييم المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Corporate Office في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 13401 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مساعد تنفيذي, سكرتير تنفيذي, مساعد إداري, مدير المكتب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, البحوث التنفيذية, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.