وظائف Contact Centers في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Contact Centers في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
نائب الرئيس الأول - مراكز اتصال العملاء
Aldar Education -
أبوظبي
-
الامارات
خبرة لا تقل عن 12 عامًا في إدارة مراكز الاتصال، مع سجل حافل بالنجاح في الإشراف على العمليات الداخلية والخارجية. خلفية قوية في الإستراتيجية الرقمية وتعزيز تجربة العملاء، بشكل مثالي بالتعاون مع الفرق الرقمية. الخبرة في تحسين العمليات والأتمتة والذكاء الاصطناعي والأدوات الرقمية الأخر المزيد...
JOB DESCRIPTION: JOB PURPOSE Lead the transformation of customer service operations as the Head of Call Center and Multichannel Operations. Develop strategies to centralize operations shift towards digitalfirst selfserve interactions and integrate customer insights across channels. المزيد...
Svp - Customer Contact Centers - Aldar
Talent Pal -
أبوظبي
-
الامارات
JOB DESCRIPTION: JOB PURPOSE Lead the transformation of customer service operations as the Head of Call Center and Multichannel Operations. Develop strategies to centralize operations, shift towards digital-first self-serve interactions, and integrate customer insights across channel المزيد...
Job Description Búsqueda de agentes y clientes de telefonía y contact centers. Realizar presentaciones de productos y elaborar propuestas técnicas/comerciales para los clientes. Entender las necesidades del cliente y diseñar soluciones a medida. De المزيد...
درجة البكالوريوس - التعليم القائم على الهندسة و/أو التجارة الكهربائية مع تعلم إضافي و/أو خبرة في المبيعات الفنية وتطوير الأعمال بما في ذلك اعتبارات التصدير والأعمال التجارية عبر الحدود. شغف بنمو الأعمال وحل المشكلات. أكثر من 10 سنوات من الخبرة في تقديم الحلول والمعرفة لمحترفي صناعة مر المزيد...
Your Qualifications – Solid And Appropriate Bachelor Degree in Mechanical, Electrical, Civil Engineering or Engineering product design; Engineering experience, or comparable experience; Three-dimensional conceptual skills; Knowledge of technical software (eg. Autocad 2D, المزيد...
Essential Requirements: Specific implementation of Call Centre software. Experience with large scale network deployments. Demonstrable experience in managing projects with leading contact center solution providers like Microsoft Cisco Genesys or others will be highly desirable. Exce المزيد...
Requirements To be successful in this role, you should meet the following requirements: Bachelor Degree in Business or related field desired but not necessary dependent upon prevailing market conditions At least 5 years of relevant Management experience in financial services an المزيد...
Lead the end-to-end bidding process for contact center projects, from initial opportunity assessment to final proposal submission. Collaborate with Sales, Operations, Finance and other departments/teams to gather necessary information for proposals. Analyze client requirements and المزيد...
التنفيذ المحدد لبرنامج مركز الاتصال. خبرة في عمليات نشر الشبكة واسعة النطاق. ستكون الخبرة التي يمكن إثباتها في إدارة المشاريع مع موفري حلول مراكز الاتصال الرائدين مثل Microsoft أو Cisco أو Genesys أو غيرهم أمرًا مرغوبًا فيه للغاية. تعد مهارات التواصل والتأثير والتفاوض الممتازة وال المزيد...
KEY RESPONSIBILITY AREAS Attend to all incoming telephone calls promptly efficiently and in a professional manner Schedule appointments according to set procedures and policies Document all interactions and activities relevant to the call and uses appropriate Wrap-up code Conduct المزيد...
مراجعة/تحليل بيانات إدارة القوى العاملة بشكل منتظم لضمان الالتزام بمعايير جودة المجموعة باستمرار. ضمان علاقة جيدة مع الطرف الثالث لدينا الاستعانة بمصادر خارجية. مسؤول عن معايرة الخدمة بين موظفي خدمة العملاء الخارجيين والداخليين. تقديم تعليقات وتقارير منتظمة إلى رئيس خدمة العملاء في ال المزيد...
Chief Specialist Contact Center Quality
Al Nahiya Group -
أبوظبي
-
الامارات
The job posting is outdated and position may be filledOversees contact center quality of the work in-line with quality and performance standards & Knowledge management programEstablishes standards governing customer interactions and implements monitoring programs. Designs trai المزيد...
Contact Center Quality Assurance Qa
ULTIMATE HUMAN RESOURCES SOLUTIONS LLC -
الشارقة
-
الامارات
. Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of the call center associates. . The QA will monitor inbound and outbound calls, chat and email responses. . Track customer service and conformity as per company policies and procedures . المزيد...
Service Quality Officer - Contact Center
AIR ARABIA -
الشارقة
-
الامارات
Under general supervision, performs a variety of cleaning and custodial duties including daily cleaning and supplying of bathrooms, offices and other assigned areas in accordance with standard procedures. Uses cleaning devices such as wet mops, wringers, duster, vacuum cleaner and oth المزيد...
Contact Center Associate - Work From Home
Abu Dhabi Global Market ADGM -
أبوظبي
-
الامارات
Responsibilities: - Respond to customer inquiries and provide accurate information via phone, email, or chat - Handle customer complaints and resolve issues promptly and professionally - Provide product and service information, as well as assistance with placing orders or making reser المزيد...
Date: 10 Feb 2024 Company: Air Arabia PJSC (G9) Location: Sharjah AE Country: AE Job Purpose Assist المزيد...
Service Quality Officer - Contact Center - Air Arabia
Talent Pal -
الشارقة
-
الامارات
Assists in conducting market researches, benchmark, calibration sessions and surveys to identify/implement trends and best practices in service quality management; sets the quality standards based on best practices and business needs to enhance the process flow and working environme المزيد...
Job Purpose: At dnata Travel Group Contact Centres we are proud to support our customers as a leading awardwinning travel services provider. We deliver expertise in all aspects of the travel industry from online travel agencies local agencies global travel consolidators corporate tra المزيد...
مدير المبيعات والتسويق يتحدث العربية
Black Pearl Consult -
أبوظبي
-
الامارات
يعمل مع فريق الإدارة لتحسين المنتج والجودة داخل الشركة لتطوير خطط وميزانية أعمال المبيعات والتسويق للشركة وبعد ذلك، تقييم اتجاهات العمل لتعديل الاستراتيجيات ثم تفسير الميزانية وتحليلها وإدارتها لتحقيق أهداف العمل تقديم التدريب والمشورة البناءة لزملائه الموظفين للعمل مع فريق المبيعات و المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Contact Centers في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3702 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل حارس الأمن, تنفيذي تطوير الأعمال, مساعد الموارد البشرية, مدير الحساب الرئيسي, مهندس المبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية, التوظيف, شركات التوظيف, الفنادق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.