وظائف Company Secretarial Assistant في الإمارات
وظائف Company Secretarial Assistant في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Assisting the administrative department with clerical duties, such as organizing work schedules. Processing work orders, organizing invoices, and assisting admin staff with payroll. Performing office duties, such as answering phones, liaising with clients, or r المزيد...
Job Description: Office AssistantPosition: Office AssistantLocation: Abu DhabiSalary: 74000 Per MonthExperience: 0 to 1 yearQualification: Basic computer knowledgeKey Responsibilities:Assist in daily administrative tasks to ensure smooth office operations.Manage and organize files doc المزيد...
We are looking for a reliable and organized Office Assistant to support daily administrative and clerical tasks in our office in Dubai. The ideal candidate will ensure smooth office operations by handling documentation assisting staff and maintaining a clean and organized workspace.Ke المزيد...
We are seeking a dynamic and versatile professional to join teams of our clients based in UAE accommodating the needs of corporate clients being responsible for smooth operational office process and having wellarranged relocations support for the employees.The ideal candidate will sea المزيد...
Assists GMD with daily administrative duties and completes a broad variety of administrative tasks that include managing an active calendar of appointments/meetings completing expense reports composing and preparing correspondence arranging complex and detailed travel plans itinerarie المزيد...
We are seeking a highly organized and proactive Office Executive Assistant to provide administrative and executive support to senior management/office team as a backup professional. The ideal candidate will be a helping hand for office administrative tasks manage schedules coordinate المزيد...
الحفاظ على السجلات الدقيقة وتحديثها باستخدام اليوميات الإلكترونية والبريد وقاعدة بيانات الكمبيوتر تنظيم المواعيد والاجتماعات والمؤتمرات التي قد تشمل جمع مستندات الاجتماعات وتنسيق الأماكن وترتيب برامج السفر التأكد من إعداد جميع التقارير المنتظمة وتقديمها في الوقت المحدد. التواصل مع الم المزيد...
Black & Grey HR is partnering with a leading healthcare organization in Abu Dhabi UAE to hire an Assistant HR Manager to oversee HR operations in the UAE and support the Saudi Arabia branch. This regional role requires a resultsdriven HR professional who can operate in a fastpaced المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Company Secretarial Assistant في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 8 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد مكتب, مساعد مدير الموارد البشرية, مساعد شخصي, مساعد شخصي للمدير العام, سكرتير شخصي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الاستثمار المصرفي, وكالات التأمين والسمسرة, الخدمات المالية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل