وظائف إدارة التغيير في الإمارات
وظائف إدارة التغيير في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
تأسيس وإدارة استراتيجية إدارة التغيير وخارطة الطريق من خلال تبني نهج شامل معتمد لأنشطة إدارة التغيير المعدلة لبرنامج التشغيل المستقل، مما يسهل التحولات السلسة للعمل اليومي للموظفين يتضمن تحولات كبيرة في العقلية والعمليات والتكنولوجيا. الإشراف على القيمة التجارية وتحقيقها، و إنشاء أ المزيد...
Responsibilities: Collaborating with management to gather and analyze operational information. Preparing change management strategies to reduce expenses, increase revenue, and maximize efficiency. Evaluating cost structures and budgetary impact of the proposed changes. Consultin المزيد...
Shareholder Accountabilities Creates change plans and activities that drive adoption of change Develops change strategies, plans, and activities that drive adoption of change and benefits realization based on business needs Works with Business Owner/Sponsor to identify chang المزيد...
A Change Management Specialist plays a critical role in guiding organizations through transformations ensuring that changes (whether in processes systems or structure) are implemented effectively while minimizing resistance and maximizing engagement. They focus on managing the people المزيد...
Responsibilities Develop CM plans and procedures Establish and document baseline configurations for information systems and system components including communications and connectivity-related aspects of systems. Manages application configuration item (CI) baselines and CI chang المزيد...
مدير إدارة العلامة التجارية الضيافة
العمل كجهة اتصال للوكالات المشاركة في مسار عمل مدونة العلامة التجارية والطقوس، والتأكد من الالتزام بالجداول الزمنية للمشروع ومراجعة المخرجات وتنسيقها داخليًا. تطوير مواد التدريب والمحتوى لمدونة العلامة التجارية والطقوس بالتعاون مع قسم التعلم والتطوير. تنسيق إنشاء مجتمع أبطال العلامة المزيد...
Organizational Change Management Consultant
Roles & Responsibilities Solution Design: • Design Oracle Fusion EPM solutions tailored to meet clients' specific needs. • Develop and document functional and technical design specifications. • Implementation and Configuration: • Configure Oracle Fusion EPM modules based on the a المزيد...
مدير إدارة التغيير لتخطيط موارد المؤسسات ERP
خبرة مفضلة في قيادة برنامج التغيير عبر منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا، والقدرة على إظهار الفهم الشامل لتحديات التغيير الثقافي داخل منظمة البيع بالتجزئة في الشرق الأوسط. خبرة سابقة في دور مماثل، عبر العديد من برامج تحويل البيع بالتجزئة، مع بائعي المستوى 1 والعمل مع كبار متخصصي تكامل المزيد...
Develops and maintains product structure definition controls product naming conventions and product identification. yzes data gathered from identified sources, identifies discrepancies and works with responsible organizations to resolve. Doents and maintains the technical requirem المزيد...
Qualifications Basic Qualifications: 10 or more years of work experience with a Bachelor’s Degree or at least 8 years of work experience with an Advanced Degree (e.g. Masters/ MBA/JD/MD) or at least 3 years of work experience with a PhD Preferred Qualifications: المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الإشراف على خريطة طريق مشروع المحطة والإبلاغ عن التقدم إلى قائد الموقع ضمان الإغلاق في الوقت المناسب لدليل الاستعداد للذروة وتقديم المدخلات إلى مدير التحكم في الشبكة التفكير التحليلي في إدارة المشروع مع الاهتمام بالتفاصيل والقدرة على التأثير على الآخرين والمهارا المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تطوير إستراتيجية القناة: تطوير وتنفيذ إستراتيجيات القناة التي تتوافق مع أهداف المبيعات والتسويق الشاملة للشركة. تحليل اتجاهات السوق وأنشطة المنافسين وتفضيلات العملاء لتحديد القنوات المحتملة للنمو. علاقات شركاء القناة: بناء والحفاظ على علاقات قوية مع شركاء القناة المزيد...
Our Consultants play pivotal roles in supporting the delivery of project engagements service delivery and targeted initiatives within our Middle East team. They engage in designated focus areas ensuring diligent monitoring and successful execution of projects that align with agreed ou المزيد...
Our Senior Consultant play pivotal roles in supporting the delivery of project engagements service delivery and targeted initiatives within our Middle East team. They engage in designated focus areas ensuring diligent monitoring and successful execution of projects that align with agr المزيد...
Program Managerchange Management Lead - Arabic Speaker
JOB RESPONSIBILITIES: 1. Change Management Strategy: Develop comprehensive change management strategies aligned with the programs goals and objectives.Identify potential risks and resistance factors and proactively address them.Collaborate with leadership to integrate change manageme المزيد...
Requirements Minimum Qualification Completion of Secondary Education Minimum Experience & Knowledge & Skills 2 to 3 years of experience in Oil Change Knowledge of English and Arabic Physical strength and fitness Hard Working Team player Punctual Problem s المزيد...
Black Pearl is partnering with a renowned organization in the UAE seeking a dynamic and experienced Senior Manager HR Talent Management to join their growing team. This is a standalone role reporting directly to the VP of HR where the successful candidate will be expected to develop المزيد...
A Project Management Officer (PMO) plays a crucial role in standardizing and overseeing project management processes ensuring that projects within an organization are executed successfully aligned with business goals and adhere to budgets and timelines. The PMO provides support to pro المزيد...
Responsibilities Uploading our best practice content into the Bid to Win Hub Support the wider BG team in maintaining data accuracy and relevance Supporting bid teams in sourcing, collecting and curating best practice bid content Answering requests for information and content Suppor المزيد...
Job Summary:We are looking for a talented leader to oversee a range of functions to facilitate the delivery of superior services to clients. Make sure that service delivery and service support processes are on track for the consistent delivery of a high level of client service in an e المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة التغيير في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 10341 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير المشروع, المحاسب, مدير مبيعات, موظف استقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات الإعلان, استشارات الأعمال والخدمات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل