وظائف Business Review في الإمارات
وظائف Business Review في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
The Personal Assistant (PA) to the General Manager plays a crucial role in supporting the General Manager in daily operations ensuring efficient management of tasks and responsibilities. The PA acts as a liaison between the GM and various stakeholders including employees suppliers and المزيد...
Amazon is a highly data driven company highly obsessive about metrics. The Research Analysts play a crucial role in creating unique reports from data available in multiple locations and providing vital insights into the root cause of quality defects and inventory adjustments. Network المزيد...
The Business Development Manager finds new business opportunities within the area of modernization and manages complex customer business development projects through the development and deployment of proactive longterm asset management plans that address obsolescence and improve the r المزيد...
DescriptionJob Summary:The Global Project Pursuit (GPP) Manager is based in Dubai United Arab Emirates and caters to all customers in the Middle East and Africa region for capital projects (KOB1.The strategic role and objective for this position are to increase FCV participation of or المزيد...
Sales And Business Development Executive
What We’re Looking For We are looking for experienced Business Development Executive with a proven track record in uniforms, workwear, or B2B sales (UAE market preferred). You will drive new client acquisition, manage key accounts, and expand our presence in corporate, industri المزيد...
Are you a finance professional with experience managing multivenue operations in hospitality leisure or recreation This is your chance to join a leading Dubaibased hospitality group overseeing financial management for multisite entities including managed properties. Specific responsib المزيد...
At Computer Network Systems we believe in empowering our clients and stakeholders by evoking their rights and responsibilities through concise contracts. In order to seamlessly negotiate and execute contracts we are seeking a highly skilled and certified contract Administrator. The ca المزيد...
Manage sensitive information with discretion and integrity.Acting as the first point of contact for the Executive Office.General Managers calendar managementPreparing reports presentations Memos SOPs Complimentary Vouchers and any official documentsManaging correspondence i المزيد...
Acts as office administrator for the site including office supplies filing organization of travel recording and storing of documentationProvides full administrative support to the Site ManagerActs as project assistant for the site team (arrange travel create documents)Welcomes visitor المزيد...
ADMINISTRATIVE SUPPORTProvide support in all areas of office administration including preparation of confidential correspondence presentations reports and agendas.Manage the Head Coachs Calendar coordinate all meetings and appointments ensuring that all necessary information المزيد...
The Personal Assistant (PA) to the General Manager plays a crucial role in supporting the General Manager in daily operations ensuring efficient management of tasks and responsibilities. The PA acts as a liaison between the GM and various stakeholders including employees supplie المزيد...
Ensure the day to day operation is smooth in the restaurant Assist the leadership team of the restaurant in achieving high guest satisfaction Guide and lead the server in the restaurant Perform the duties of Manager on regular basis Maximize sales potential and encourage upselling in المزيد...
إدارة خطط البضائع الموسمية لمدة ستة أشهر، في شراكة كاملة مع عمليات الشراء والمبيعات، لمجالات مسؤولية كل منهم وفيما يتعلق بالأهداف والغايات المالية للشركة. يرشد المخططين في تطوير هذه الخطط وعرضها والدفاع عنها. إدارة عملية مراجعة الأعمال الشهرية (MBR)، في مجالات مسؤوليتهم، من خلال توجي المزيد...
قيادة استراتيجية FP&A الشاملة امتلاك جميع تقارير إدارة C-Suite بما في ذلك متطلبات اجتماعات مجلس الإدارة التنفيذي ومراجعات المدير المالي للمجموعة واجتماعات مراجعة الأعمال مع رأس المال الاستثماري. تطوير نظام القيادة / الحلول ونشرها التعامل مع القائد المالي داخل الكيانات تحديد وطرح م المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Business Review في الإمارات - دبي, أبوظبي, عجمان - اكتشف 14 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مسؤول العقود, مدير الطابق, مدير التخطيط, مدير مالي كبير, مساعد الموقع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل تصنيع الزجاج والسيراميك والخرسانة, تصنيع الأجهزة الحاسوبية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل