وظائف مدير استمرارية الأعمال في الإمارات
وظائف مدير استمرارية الأعمال في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Business Continuity Specialist
BCM Specialist Key Responsibilities: BCMS Development and Implementation: Lead the design, development, and implementation of the Business Continuity Management System (BCMS) in alignment with industry best practices and standards. Collaborate with cross-functional teams to identif المزيد...
Responsibilities 1.Client engagement and consultation. Work closely with clients to gather requirements, define project scopes, and provide expert BCMS solutions. 2.Determine the criticality of business processes and functions. 3.Quantify the potential financial and operational co المزيد...
It Business Continuity Specialist - Uae National
1. Develop and Implement Business Continuity Plans (BCPs): Create maintain and update comprehensive BCPs that outline procedures for various disruptive scenarios ensuring alignment with the clients objectives and regulatory requirements. 2. Conduct Business Impact Analysi المزيد...
Must Haves 10+ years of experience with Business Continuity Manager/Consultant 10+ years of experience developing Disaster Recovery Procedures Strong Understanding/Knowledge of best practices within Disaster Recovery Experience executing each phase of the Business Impact Analysis المزيد...
المرشح المثالي لهذا الدور كمدير أعمال سيجلب ثروة من الخبرة القيادية، بعد أن قاد ودرّب فرقًا لتحقيق النجاح سابقًا. ستكون خلفيتك القوية في العمليات التجارية مفتاحًا لضمان السير السلس للشركة الفرعية الجديدة لعميلنا. تعد مهارات الاتصال الممتازة ضرورية في هذا الدور؛ كما تعد قدرات التفكير ا المزيد...
Business Development Manager Business Consulting
Responsibilities: Contacting potential clients to establish rapport and arrange meetings. Planning and overseeing new marketing initiatives. Researching organizations and individuals to find new opportunities. Increasing the value of current customers while attracting new ones. المزيد...
Business Development Manager Business Consulting
Planning and overseeing new marketing initiatives. Researching organizations and individuals to find new opportunities. Increasing the value of current customers while attracting new ones. Finding and developing new markets and improving sales. Attending conferences, meetings, a المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يدعم الأكاديمية في تحقيق أهداف العمل في جميع أنحاء المنطقة تنفيذ الأنشطة التي تساعد على نمو تدفقات الإيرادات من العملاء ذوي الأولوية وحسابات العملاء المستهدفة الأخرى من خلال الاستفادة من الفريق الداخلي من فريق LoS والعملاء والأسواق العمل مع فريق تصميم الحلول للرد المزيد...
تصميم وكتابة وإدارة المواصفات التفصيلية لتطوير وصيانة نظام تقارير قوي لقياس وقيادة عملية تحسين عمليات المحتوى طوال الوقت ومدة الدورة والتكلفة دفع تطوير النماذج الكمية اللازمة لتقييم وتنفيذ المقاييس إدارة وتنفيذ مشاريع كاملة أو مكونات المشاريع الكبيرة من البداية إلى النهاية بما في ذل المزيد...
Business Account Manager
Responsibilities: Setting and communicating sales targets that promote long-term profitability. Developing and executing evidence-based sales plans to meet these quotas. Establishing and nurturing strong relationships with current and target clients. Traveling to businesses to c المزيد...
الأدوار والمسؤوليات قيادة تطوير وتنفيذ نماذج تحليلية لتقييم أداء مراكز التسوق، بما في ذلك تحليل حركة المشاة، وأداء مبيعات المستأجرين، ومقاييس التأجير. مراقبة وتحليل مقاييس التجزئة الرئيسية مثل معدلات الإشغال، والمبيعات لكل قدم مربع، ومتوسط قيمة المعاملة، وفعالية مزيج المستأجرين، و المزيد...
Required Skills Bachelor's degree 3+ years experience with content creation (not social media) – one pagers, training decks, PowerPoints, etc 3+ years bank experience, project management, business support or other data control environment Advanced knowledge of Microsof المزيد...
خلق بيئة فريق ملهمة مع ثقافة تواصل مفتوحة تحديد أهداف واضحة للفريق تفويض المهام وتحديد المواعيد النهائية الإشراف على العمليات اليومية مراقبة أداء الفريق والإبلاغ عن المقاييس تحفيز أعضاء الفريق اكتشاف الاحتياجات التدريبية وتوفير التدريب استمع إلى تعليقات أعضاء الفريق وحل أي مشكلات أو ت المزيد...
Business Development Manager Role Overview This is an exciting opportunity for a highly motivated and organized individual to join a successful property investment company and become a key player in our Middle East business development efforts. As part of a dynamic team you will unloc المزيد...
Responsibilities: Contacting potential clients to establish rapport and arrange meetings. Planning and overseeing new marketing initiatives. Researching organizations and individuals to find new opportunities. Increasing the value of current customers while attracting new ones. المزيد...
Responsibilities: Contacting potential clients to establish rapport and arrange meetings. Planning and overseeing new marketing initiatives. Researching organizations and individuals to find new opportunities. Increasing the value of current customers while attracting new ones. المزيد...
Roles & Responsibilities Identify new business opportunities and develop strategies to increase revenue Build and maintain strong relationships with clients and stakeholders Conduct market research and analysis to stay up-to-date with industry trends Develop and deliver persuasive pr المزيد...
Role and Responsibilities: Identify and research potential clients build the pipelines and generate revenue to achieve sales targets.Drive the endtoend sales process including develop and maintain client relationship negotiate contract terms monitor project team orchestrate the engage المزيد...
خبرة في تطوير الأعمال / المبيعات والتسويق في العقارات الفاخرة. معرفة قوية بـ OPMS. القدرة على التواصل وبناء علاقات تجارية قوية وذات مغزى. خبرة في السوق المحلي (الإمارات العربية المتحدة ودول مجلس التعاون الخليجي الأخرى). يشرف على تخطيط المجموعات والموظفين ذوي الصلة لضمان تخطيط وتنف المزيد...
الأدوار والمسؤوليات قيادة وإدارة مبادرات تحويل العمليات التجارية الشاملة، من التقييم والاستراتيجية إلى التنفيذ والاستدامة. التعاون مع فرق متعددة الوظائف، بما في ذلك تكنولوجيا المعلومات والعمليات ووحدات الأعمال، لتحديد عدم كفاءة العمليات وتنفيذ الحلول المبتكرة. تطوير وتنفيذ منهجيات وأ المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير استمرارية الأعمال في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3981 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير المشروع, مدير مشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل