وظائف Building Management في الشارقة
وظائف Building Management في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Principal Engineer - Building Structures
Responsibilities: Prepare reports, designs, and drawings. Make calculations about pressures, loads, and stresses. Consider the strength of construction materials and select appropriately. Provide technical advice on safe designs and construction. Obtain planning and/or building المزيد...
إنشاء وتطوير تصميمات هيكلية عالية الجودة لمشاريع البناء المختلفة، باستخدام الخرسانة والصلب والمواد الأخرى حسب الضرورة. تأكد من أن جميع التصميمات تلتزم بقوانين التصميم ذات الصلة ومتطلبات السلطة المحلية ومعايير الصناعة. تعلم وتطبيق مبادئ نمذجة معلومات البناء (BIM) لتعزيز جودة وكفاءة عمل المزيد...
Specifications Manager- Building Materials
Responsibilities: Coordinating and overseeing regular building maintenance and repairs. Managing and directing cleaning and security staff and activities. Preparing and carrying out emergency protocols and procedures. Maintaining a safe environment for building occupants and vis المزيد...
Bim Modeller - Building Services
Responsibilities: Analyzing building specifications, codes, and sites. Creating technical drawings from architects' sketches and specifications. Using CAD software to create drawings that incorporate exact measurements, calculations, building codes, and other construction de المزيد...
Senior Building Services Design Engineer - Electrical
Responsibilities: Designing, maintaining, implementing, or improving electrical instruments, facilities, components, equipment products, or systems for industrial, commercial, or domestic purposes. Performing a wide range of engineering tasks by operating computer-assisted design المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting an المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Management Accountant
Responsibilities: Oversee the duties of the accounting team. Implement accounting systems and processes. Reconcile income statements. Prepare monthly financial reports. Control the master data of the general register. Review and release online banking payments. Ensure complia المزيد...
Arrange for tools, spares and accessories to be delivered to site timely, properly configured and assembled. These activities require intensive integration of information exchange with the Project Manager. Any shortage of complete information in the PQ shall be assessed together wit المزيد...
Fm Maintainence Supervisor Residential And Commercial Building
Responsibilities: Supervising and leading all maintenance processes and operations. Tracking expenses and overseeing the budget for maintenance. Maintaining all machinery to ensure it’s at working standards. Creating and implementing maintenance procedures. Conducting reg المزيد...
Asset Management Consultant
Responsibilities: Meeting with clients, determining their needs and requirements, providing strategic advice, and managing their assets accordingly. Preparing risk analyses and financial, investment, and asset management reports. Creating, organizing, and managing client portfoli المزيد...
Asset Management Consultant
Senior Accountant Electric Power Industry - $75K - $90K Roessel Joy has partnered with a start-up electric power company in Boston, MA who is seeking to bring on a Senior Accountant to join their team. The ideal candidate for this position is someone with 3+ years of accounting ex المزيد...
Responsibilities: Determining feature requirements. Researching customer experiences and demands. Improving customer experiences. Outlining a detailed product strategy. Managing cross-functional teams. Managing product road maps and releases. Understanding product selling po المزيد...
Responsibilities: Design and implement an inventory tracking system to optimize inventory control procedures. Examine the levels of supplies and raw material to determine shortages. Doent daily deliveries and shipments to update inventory. Prepare detailed reports on inventory o المزيد...
قيادة مقترحات استثمارات إدارة الأصول في جميع مراحل المعاملة من المصدر إلى التنفيذ قم بإعداد جميع المتطلبات اللازمة في جميع مراحل الاستحواذ بما في ذلك المقترحات والإعلانات التشويقية والمذكرات والعروض التقديمية الإدارية تحديد الفرص من خلال البحث وتحليل توصيات الاستحواذ المحتملة الواردة المزيد...
Assist with the project management of the definition and timely execution of Air Arabia aircrafts’ “Delivery and Redelivery” with focus on cost-effectiveness, quality, conformity, and legality of all actions executed. Ensures Work Packs are all run according to sig المزيد...
Complaint Management Specialist
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always. Responding promptly to customer inquiries. Communicating with customers through various channels. Acknowledging and resolving customer complaints. Knowing our products inside and out so that y المزيد...
Quality Management Analyst
Responsibilities: Understanding customer expectations of and needs from a product. Developing quality control processes. Designing product specifications. Ensuring products are designed with adherence to legal and safety standards. Supervising staff and monitoring production st المزيد...
أستاذ مساعد | إدارة
يجب أن يكون جميع المرشحين حاصلين على درجة الدكتوراه في الإدارة من جامعة معتمدة من AACSB. سيتم النظر في ABD قرب الانتهاء. يجب أن يُظهر المرشحون إمكانات بحثية كبيرة، مع أوراق عمل واعدة تسير بشكل مثالي على الطريق الصحيح للنشر في مجلات الإدارة العليا. تعتبر المنشورات الموجودة في مجلات الإ المزيد...
Social Media Specialist Decision Management Consultants
Responsibilities: Running company social media advertising campaigns. Formulating high-quality novel written and visual content for each social media campaign. Building a social media presence by maintaining a solid online presence. Monitoring the company's brand on social m المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Building Management في الشارقة - اكتشف 1266 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي المبيعات الإعلانية, المحاسب, Engineer Civil, موظف مشتريات, مهندس المبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان, المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل