وظائف Branch Office Administrator في الإمارات
وظائف Branch Office Administrator في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Responsibilities: 1. Able to independently handle and solve the tasks for which you are responsible; 2. Implement operating procedures and various rules and regulations, and cooperate with business departments; 3. Responsible for screening resumes and handling employee entry, r المزيد...
We are seeking an organized and proactive Office Administrator to manage daily office operations and ensure a smooth and efficient working environment. The ideal candidate will oversee administrative tasks support staff and contribute to the overall success of the organization.Key Res المزيد...
يتعامل مع المراسلات والمكالمات الهاتفية. يدير الجداول الزمنية وينظم الاجتماعات والمواعيد ويضمن عدم وجود تعارضات. كتب وترتيب السفر والنقل والإقامة. توفير الدعم الإداري العام بما في ذلك، على سبيل المثال لا الحصر، التصوير وحجز قاعات الاجتماعات وإعادة طلب القرطاسية والطباعة وحفظ الملفات و المزيد...
الأدوار والمسؤوليات توفير الدعم للمدير، وترتيب الاجتماعات، وإدارة المذكرات، وترتيبات السفر والإقامة (رحلات العمل)، ومعالجة الموافقات. ترتيب الزيارات، والأحداث/المؤتمرات، والمسؤول عن وظائف المكتب، وتطوير إجراءات المكتب، وتنظيم وتنسيق عمليات المكتب من أجل ضمان الفعالية والكفاءة التنظي المزيد...
إدارة الأعمال المكتبية والإدارية ترتيب الشحنات مع أرامكس وغيرها من وإلى جميع البلدان إدارة جميع وثائق البنك والاتصالات مع بنك الإمارات دبي الوطني بشأن خطابات الاعتماد ذات الصلة والأوراق ذات الصلة جمع المستندات لإصدار ومعالجة التأشيرة إنشاء ومتابعة طلبات الشراء المتعلقة بموافقة المدير المزيد...
التنسيق مع جميع المتاجر لجميع اللافتات اللازمة للبيع/الترويج، بما يعكس المتطلبات الإقليمية التنسيق مع أقسام VM والتسويق للحصول على لافتات داخل المتجر اللازمة لعمليات الإطلاق والحملات والمنتجات والنوافذ الجديدة ضمان تسليم أوامر الشراء والمدفوعات بما يتماشى مع سياسة الشركة إنشاء وصيانة المزيد...
Full job description Female only Responsible for customer inquires, general filing, phone calls, emails, work orders, etc. Facilitated communication between various cross-functional teams to ensure alignment and clarity through reports and spreadsheets as requested. Issues, receives, المزيد...
Al Mujassam Architect and Engineer is an innovative startup consultancy specializing in architecture and engineering. As a new company we thrive on a startup mentality and are seeking team members who are flexible driven and ready to contribute to our success story.We are looking for المزيد...
Responsibilities: Manage office supplies inventory and place orders as necessary. Handle incoming and outgoing correspondence, including mail and emails. Answer and direct phone calls in a professional manner. Schedule appointments and meetings, and coordinate conference room booking المزيد...
Position SummaryWe are seeking a proactive and detailoriented PMC Office Administrator to support the administrative operations of a highprofile Oil & Gas pipeline construction project in Basra Iraq. The Office Administrator will ensure smooth office functioning coordina المزيد...
Key Responsibilities: Office Management: Oversee the day-to-day operations of the construction site office, including managing supplies, equipment, and facilities. Document Control: Maintain accurate records and documentation related to construction projects, including contracts, pe المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مسؤول مكتب الاستقبال مسؤول عن تنفيذ العمل الإداري اليومي لقسم مكتب الاستقبال لتقديم تجربة ممتازة للضيوف مع تقديم الدعم الإداري. ماذا سأفعل؟ بصفتك مسؤول مكتب الاستقبال، ستنفذ الأنشطة الإدارية اليومية لقسم مكتب الاستقبال مع التركيز الرئيسي على المهام الإدارية للبو المزيد...
Job DescriptionWe are looking for a detailoriented Remote Office Administrator to oversee and manage our administrative activities. The ideal candidate will have excellent organizational skills a keen eye for detail and the ability to handle multiple administrative tasks efficiently.R المزيد...
خبرة لا تقل عن سنتين في مكتب الاستقبال في قطاع الضيافة من فئة الخمس نجوم. مطلوب شهادة الثانوية العامة على الأقل / يفضل الحصول على شهادة جامعية في إدارة الفنادق أو مجال ذي صلة. الإشراف على جميع المهام التشغيلية في مكتب الاستقبال والتأكد من إجرائها بما يتماشى مع معايير وإجراءات الخدمة المزيد...
We are seeking a highly organized and proactive Office Administrator to join our team in Dubai. The ideal candidate will be responsible for managing daily office operations coordinating administrative tasks and ensuring smooth workflow within the organization.Key Responsibilities:Over المزيد...
Responsibilities: Screening telephone calls, taking messages and responding to queries. Arranging domestic and international flights, transportation, and accommodation for C-level executives. Managing C-level executives' personal and business diaries. Coordinating meetings, المزيد...
Office Administrator - Female Based In Abu Dhabi
Key Responsibilities/Duties :- Reception: Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office. Direct visitors to the appropriate person and office. Answer, screen, and forward incoming phone calls. Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary statione المزيد...
Front Office Administrator
me. Front Office Assistant Responsibilities: Reporting to management and performing administrative duties. Answering telephone calls, as well as screening and forwarding calls. Scheduling and confirming appointments, meetings, and events. Welcoming and assisting visitors in a f المزيد...
Job Purpose:To effectively Supervise retail sales area to deliver sales targets offer high level of customer service and create a challenging and healthy environment where staff can develop. Manage staff to achieve cross sell ratio of 3.0 or greater.Core ResponsibilitiesGeneric Accoun المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مساعدة مدير المتجر في دفع المبيعات من خلال إدارة السير السلس للمتجر والتحكم في فريق المتجر لضمان تنفيذ جميع الأعمال / السياسات والإجراءات ضمن نطاق عمليات المتجر اليومية (المبيعات؛ معايير التسويق، خدمة العملاء؛ تمويل المتجر؛ الموارد البشرية للمتجر، الخدمات اللوجستي المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Branch Office Administrator في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 20 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المكتب, إداري مكتب الاستقبال, مساعد مدير فرع, مدير القسم, مسؤولو مكتب الموقع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, التجزئة, الضيافة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل