وظائف Benefits Administration في أبوظبي
وظائف Benefits Administration في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تطوير جداول المشروع لأنشطة المشروع. العمل مع موظفي المشروع لتنفيذ المشروع في الموعد المحدد وفي حدود الميزانية. إدارة العملاء والموظفين الداخليين لإنجاز المشاريع بتكلفة. العمل كحلقة وصل أساسية بين العميل وموظفي المشروع وإنشاء وتنفيذ الإجراءات لتوفير الخدمات المتفق المزيد...
Job Description: Administration ExecutiveJob Title: Administration ExecutiveLocation: Abu DhabiExperience: Minimum 3 YearsSalary: 100000 per monthMain Responsibilities:Oversee daytoday office operations ensuring efficiency and productivity.Manage and coordinate administrative tasks المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مسؤول الإدارة العليا هو منصب رفيع المستوى داخل المنظمة، وهو المسؤول عن الإشراف على مجموعة متنوعة من الوظائف الإدارية وضمان السير السلس للأنشطة اليومية. هذا الدور لا يتجزأ من دعم كفاءة المنظمة، وإدارة عمليات المكتب، وتنسيق المهام الإدارية التي تمكن الإدارات الأخرى المزيد...
Immediately joining ( UAE available )Speak fluent Arabic is mandatoryBachelors degree in Logistics or similar fieldMinimal 12 years experiences in UAE in the same role or as Project administration having experiences in transport logistic industryEnsure Fleet business units PRs and المزيد...
Immediately joining ( UAE available )Speak fluent Arabic is mandatoryBachelors degree in Logistics or similar fieldMinimal 12 years experiences in UAE in the same role or as Project administration having experiences in transport logistic industryEnsure Fleet business units PRs and المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing calendars, scheduling appointments and meetings, and making travel arrangements Maintaining and organizing files, records, and databases Answering phones, taking messages, and responding to emails Assisting with budget preparation an المزيد...
Compensation Benefits Officer
Roles & Responsibilities A minimum 3 years of experience in a role related to the delivery of compensation and benefits Experience with C&B practices and procedures Experience in drafting HR policies High proficiency in use of Excel Demonstrated Analytical skills Experience and abili المزيد...
Job Information Direct, coordinate and monitor all activities which fall within the jurisdiction of the administration and which are linked to the efficient operation and continuous improvement of regular and specialized public transport services; Represent the administration in its المزيد...
مهندس إدارة قاعدة البيانات
الأدوار والمسؤوليات v سيتولى مدير إدارة قواعد البيانات الكبير إدارة فريق من مسؤولي قواعد البيانات، وضمان أمن قواعد البيانات وسلامتها، والتعاون مع متخصصي تكنولوجيا المعلومات الآخرين لتحسين وظائف قواعد البيانات وتسليم المشاريع وفقًا للنطاق المتفق عليه. سيكونون مسؤولين عن تقديم الدعم ا المزيد...
General Manager Administration
Key Responsibilities: Mergers & Acquisitions (M&A): Lead and manage the legal aspects of M&A transactions, including due diligence, negotiations, and documentation. Collaborate with internal and external stakeholders to ensure smooth transaction processes and compliance with UAE law المزيد...
Business Administration Assistant
الأدوار والمسؤوليات المهارات الإدارية المهارات التنظيمية: القدرة على إدارة الجداول الزمنية والمستندات وعمليات المكتب بكفاءة. إدارة الوقت: تحديد أولويات المهام، والوفاء بالمواعيد النهائية، وإدارة عبء العمل بشكل فعال. الاهتمام بالتفاصيل: ضمان الدقة في المراسلات والتقارير والوثائق. مهار المزيد...
Compensation And Benefits Specialist
Job Responsibilities: Define a fair, equitable and competitive total compensation and benefits package that fits and is aligned to our company’s strategy and business goals Develop a consistent compensation philosophy in line with work culture and organizational objectives Use variou المزيد...
Role Description This is a full-time on-site role for a Human Resources Generalist located in Abu Dhabi Emirate, United Arab Emirates. The Human Resources Generalist will be responsible for managing HR policies, employee benefits, benefits administration, and ensuring compliance with المزيد...
Human Resources Specialist
Key Responsibilities: Talent Acquisition: Source, screen, and recruit top-tier candidates across various roles. Conduct interviews, assess qualifications, and recommend suitable hires. Collaborate with managers to understand staffing needs. Employee Onboarding and Offboarding: Ensu المزيد...
Human Resource Officer
Key Responsibilities: • Recruitment & Onboarding: Oversee the recruitment process, including job postings, interviewing, and onboarding new staff members. Ensure a smooth transition for new hires. • Staff Management: Handle employee relations, performance management, and conflict reso المزيد...
Human Resources Operations Executive
Manage and oversee all HR operations, including employee onboarding, offboarding, and payroll processing for all fulltime and part-time employees. Payroll and benefits administration Handle employee relations issues and provide guidance and support to managers and employees. Stay upda المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Assist with recruitment and onboarding processes, including posting job ads, screening resumes, and conducting interviews. Maintain employee records and ensure compliance with HR policies and procedures. Assist with payroll and benefits admin المزيد...
Responsibilities • Develop and implement HR policies and procedures in compliance with labor laws and regulations. • Manage employee onboarding and offboarding process, including conducting orientation for new hires. • Oversee payroll processing and benefits administration for employe المزيد...
International Community Schools (ICS) is seeking a dedicated and experienced Senior HR Specialist with proven experience in educational institutions to oversee and manage HR operations ensuring alignment with the institutions strategic goals. The role focuses on talent acquisition emp المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Benefits Administration في أبوظبي - اكتشف 1867 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف خدمة النزلاء, Document Controller, Guest Service Attendant, مراقب الوثائق, مدير الثروات الخاصة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, التعليم, التدريب والتعليم المهني, برامج إدارة التعليم, التعليم العالي. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل