وظائف Asset Administration في أبوظبي
وظائف Asset Administration في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Administrators are responsible for managing daily operations overseeing staff maintaining records and ensuring compliance with policies. They also facilitate communication within the organization and support strategic planningRequirementsAdministrators are responsible for managing dai المزيد...
الأدوار والمسؤوليات التخطيط المالي: وضع خطط مالية شاملة مصممة خصيصًا لأهداف العملاء الأفراد وقدرتهم على تحمل المخاطر والأفق الزمني. إدارة الاستثمار: اختيار وإدارة محافظ الاستثمار، بما في ذلك الأسهم والسندات والصناديق المشتركة والاستثمارات البديلة. إدارة المخاطر: تقييم وتخفيف المخاطر المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مسؤول إدارة الأصول مسؤول عن إدارة أصول المنظمة، والتأكد من تتبعها وصيانتها واستخدامها بشكل فعال لتحقيق أقصى قيمة. هذا الدور حيوي لضمان تنظيم الأصول المادية وغير الملموسة للشركة (على سبيل المثال، المعدات والعقارات والاستثمارات المالية والملكية الفكرية وما إلى ذلك) المزيد...
خبرة في الاستشارات وتطوير الأعمال وإدارة المشاريع وقيادة المشاريع، مع التركيز القوي على المعرفة بإدارة الأصول القدرة على العمل ضمن فريق استشاري ديناميكي، وتعزيز أفضل الممارسات والتعاون مع المتخصصين من مختلف التخصصات إدارة مجموعة متنوعة من المشاريع إدارة علاقات العملاء وحسابات العمل المزيد...
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Manager Administration
IntroductionOur Client is a multinational logistics company who are currently recruiting a logistics and pricing specialist. The right candidate must be an out of the box thinker with an intense ability to strive for quick solutions. He/She must be highly proactive, have a strong pers المزيد...
الأدوار والمسؤوليات إدارة عملية الاستثمار في إدارة الأصول، وإدارة الاكتتاب في عمليات الاستحواذ المحتملة الجديدة والتخلص منها وفرص التطوير. إدارة محفظة من الأصول التشغيلية مدفوعة باستراتيجية توفير عوائد مالية قوية (بما في ذلك صافي الدخل التشغيلي والقيمة) بالإضافة إلى إضافة قيمة إلى مج المزيد...
لدعم المدير الأول - العمليات في الحفاظ على سجل دقيق للأصول عبر المدارس المستقلة وفي المراجعة السنوية لسجلات الأصول. لضمان امتثال المدرسة للنواتج التعاقدية وفقًا لعقد دائرة التعليم والمعرفة وتقديمات ضمان الجودة على النحو المبين في سياسة إدارة الأصول الملزمة تعاقديًا. واجبات محددة: ا المزيد...
Job Information Direct, coordinate and monitor all activities which fall within the jurisdiction of the administration and which are linked to the efficient operation and continuous improvement of regular and specialized public transport services; Represent the administration in its المزيد...
الأدوار والمسؤوليات v سيتولى مدير إدارة قواعد البيانات الكبير إدارة فريق من مسؤولي قواعد البيانات، وضمان أمن قواعد البيانات وسلامتها، والتعاون مع متخصصي تكنولوجيا المعلومات الآخرين لتحسين وظائف قواعد البيانات وتسليم المشاريع وفقًا للنطاق المتفق عليه. سيكونون مسؤولين عن تقديم الدعم ا المزيد...
Key Responsibilities: Mergers & Acquisitions (M&A): Lead and manage the legal aspects of M&A transactions, including due diligence, negotiations, and documentation. Collaborate with internal and external stakeholders to ensure smooth transaction processes and compliance with UAE law المزيد...
Accountability Areas: Asset Register Management Asset Transfers and Handback Management Asset Management Strategy and Planning Financial Oversight and Asset Investment Planning Condition and Performance Analysis and Reporting Risk Management and Compliance Stakeholder and Relationship المزيد...
عميلنا هو كيان حكومي رائد مقره أبو ظبي يبحث عن أخصائي تنفيذ استثمارات. الغرض من الدور دعم قرارات تنفيذ الاستثمار الناجحة. المساهمة في الحراسة والإبلاغ والتحكم في الوثائق في عمليات الاستثمار. تسهيل التخطيط التجاري والاستراتيجي للقسم. المسؤوليات الرئيسية قيادة تنفيذ قرارات الاستثمار المزيد...
Supervisor Marine Operation Administration
Roles & Responsibilities Responsible for marine and air transportation, vessel management documentation, contracts preparation and revision, tender documents preparation and revision, departmental budget preparation etc. The candidate shall have good administrative background. Able المزيد...
مساعد نائب الرئيس - إدارة الأصول - التجزئة
إدارة عملية الاستثمار في إدارة الأصول، وإدارة الاكتتاب في عمليات الاستحواذ والتصرفات وفرص التطوير المحتملة الجديدة. إدارة مجموعة من الأصول التشغيلية مدفوعة باستراتيجية توفير عوائد مالية قوية (بما في ذلك أمة الإسلام والقيمة) بالإضافة إلى إضافة قيمة إلى مجتمعاتنا. إدارة العلاقات مع مدير المزيد...
Ociate - Credit Doentation And Administration
With our international recruitment services, we support medical institutions (hospitals, nursing homes, practices, rehabilitation clinics, care services and physiotherapy practices) in their search for qualified employees. For our client in the health care sector in Bielefeld, we are المزيد...
Administrator Responsibilities:Supporting company leadership and supervising administrative department activities for staff members.Greeting office visitors and directing them to the appropriate parties.Handling basic office tasks such as filing delivering mail answering emails and ph المزيد...
Senior Administration Officer - Government Relations
Assure all business and trade Licenses are updated, follow-up on official approvals and permits, to prevent unnecessary violations. When the need arises, represent the company at different offices like Airport Embassies, Police Station, Ministries/Municipalities and other governme المزيد...
Unit Head It Support Services - Administration - United
The Unit Head , IT Support Services will work closely with all IT stakeholders to perform the following tasks using a combination of solid operational practices, strong analytical and problem-solving skills, and teamwork techniques: Manage the daily operations of IT Support Speciali المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Asset Administration في أبوظبي - اكتشف 1070 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, مراقب الوثائق, موظف استقبال, مدير المكتب, المحاسب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, التعليم, التدريب والتعليم المهني, برامج إدارة التعليم, التعليم العالي. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل